mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 maja 2016, 19:56 
Cytuj  
W Medku 2 też tak bitwy wyglądały i nikt nie płakał. Mi się grało świetnie. W Rome 2 dopiero zjebali części aspektów i bitwy jakieś takie chujowsze były.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 maja 2016, 20:19 
Cytuj  
(chyba, z tego co pamiętam) Przed Rome 2 animacje były proste i krótkie - czyli walka była bardziej dynamiczna. W Rome 2 wprowadzili dłuższe animacje zwłaszcza animacje ubijania kogoś (finishery) - aby zaatakować jednostkę to pozostałe jednostki muszą czekać aż się jej animacja skończy. Jednostki też starają się zachować więcej miejsca wokół siebie. Przykładowe pierwsze lepsze screeny z neta:
M2:
http://media.moddb.com/images/games/1/1/231/medieval22007040722471500.jpg
R2:
http://get-2.wpapi.wp.pl/a,61764431,f,upload/45/53/43/51fe25bd9185a_1375363249_twrii_battle_battleline.jpg
https://i.ytimg.com/vi/i1bgW3_iWhQ/maxresdefault.jpg
Widać różnicę

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 maja 2016, 20:58 
Cytuj  
Przy czym te walki 1vs 1 to oni zdaje się wprowadzili już w Shogun 2.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 05:32 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
Przy czym te walki 1vs 1 to oni zdaje się wprowadzili już w Shogun 2.

Ale w przypadku Shoguna były jednak dość szybkie no i w przypadku kultury Japońskiej nie drażniły aż tak bardzo.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 07:32 
Cytuj  
Cytuj:
Bitwy wyglądają tak samo jak w poprzednich częściach. Dalej większość jednostek z oddziału czeka grzecznie na swoją kolej walki przestępując z nogi na nogę...

Paradoksalnie to oddaje klimat bitewniaka, gdzie walczą tylko dwa (czasem trzy) pierwsze szeregi :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 09:58 
Cytuj  
To też zależy od okresu, przecież tacy rzymianie i grecy walczyli w zwartym szyku i bezpośrednio w walce brały udział pierwsze 1-2 szeregi. W średniowieczu to chyba też nie wyglądało tak, że się pierdylion chłopa mieszało i napierdalało wszystkich dookoła, ale tutaj niech się spece z bractw rycerskich wypowiedzą.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 10:29 
Cytuj  
Formacje były używane dopóki jednostki walczące wręcz były używane i spora część jednostek walczyła szeregami, a reszta w uproszczeniu czekała. Nie tylko w antyku i średniowieczu, ale nawet i później.

Przecież nie o to chodzi w tym, że silnik jest zjebany. Po premierze Rome 2 był fajny filmik w którym jakiś koleś pokazywał jakie są różnice pomiedzy tym jak wyglada fizyka, zachowanie żołnierzy, itp w starych TW (którym też było daleko do ideału) a w nowych.


Zresztą silnik silnikiem, ale kurwa brak postępu w bitewnym AI po ilu 15 latach? To jest największy problem.

Mam wrażenie, że TW ewoluowało w produkt, którego głównym elementem jest oglądanie sobie jak 'hipki' którymi kierujesz się biją na przybliżeniu. Co jest fajne, ale gdzie jest gra w grze?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 10:39 
Cytuj  
W regularnych bitwach nigdy nie było tak, że pierdyriald ludzi napierdzielał inny pierdyriald każdy na każdego. Walczyło się w mniej lub bardziej zwartych formacjach (w zależności od rodzaju formacji i poziomu wyszkolenia). Ten kto się pierwszy posypał - umierał.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 11:14 
Cytuj  
Junkier napisał(a):
To też zależy od okresu, przecież tacy rzymianie i grecy walczyli w zwartym szyku i bezpośrednio w walce brały udział pierwsze 1-2 szeregi. W średniowieczu to chyba też nie wyglądało tak, że się pierdylion chłopa mieszało i napierdalało wszystkich dookoła, ale tutaj niech się spece z bractw rycerskich wypowiedzą.

Antykiem nie interesowałem się aż tak bardzo aby się wypowiadać.
W Średniowieczu natomiast wygląd bitew z udziałem rycerstwa to całkowicie inna bajka w porównaniu do gry. TW w żaden sposób nie oddaje tego jak się wtedy walczyło. W tym wypadku to tak jak z tymi wszystkimi produkcjami filmowymi z Holywood, kiedy pokazują jak wyglądały pojedynki - żenada.


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 11:21 
Cytuj  
To bitwy nie wyglądaly tak jak w brejwharcie?:<<<<<<<<<

Ale wracając do tematu. Pokazali nowe screeny z Rise of Mordor także jebać Warhammera. Przynajmniej w cenie 170 cebulionów.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 12:21 
Cytuj  
sula napisał(a):
Formacje były używane dopóki jednostki walczące wręcz były używane i spora część jednostek walczyła szeregami, a reszta w uproszczeniu czekała. Nie tylko w antyku i średniowieczu, ale nawet i później.

No pozniej to wiadomiks, bo od renesansu przestawiono sie na piki i bron palna ktore wymagaja formacji i dyscypliny, a armie nabieraly zawodowego chafakteru. Moje watpliwosci dotyczyly niezdyscyplinowanych armii feudalnych. Z jednej strony pod Hastings anglosasi tworzyli skuteczny shieldwall (przegrali dopiero jak rzucili sie w pogon za normanami), z drugiej w czasie wojny stuletniej francuzi dostali pare razy gracki wpierdol bo rzucali sie kupa na o wiele mniej licznych anglikow.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 12:30 
Cytuj  
Tu nie chodzi o formacje lub ich brak. Chodzi o to, że jednostki po prostu nic nie robią przez większość czasu mimo, że wróg stoi tuż obok. Kręcą się albo zastanawiają się nad czymś. Pracuje na jednym monitorze, na drugim leci akurat stream i gościu gonił wrogiego hirosa jakimiś nietoperzami które nie wiadomo co robiły jak już doleciały do tego hirosa aż uciekł poza mapę. Chociaż akurat pogoń pojedynczych jednostek zawsze kulała w tej serii.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 12:50 
Cytuj  
Nietoperze vs bohater to w sumie nie dziwne, że nic nie zrobiły, hp herosów jest rzędu kilka tysięcy, a te nietoperze pewnie go dziobały jak komary. Ale fakt faktem, brakuje takich interakcji pomiędzy modelami, jakie były np w dawn of war.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 13:27 
Cytuj  
HoI IV stream https://www.twitch.tv/paradoxinteractive

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 18:45 
Cytuj  
Civ VI pierwsze 60 tur: https://www.youtube.com/watch?v=2qzC5cUQcFk
zaczynam oglądać i na razie nie wiem co sądzić o stylu graficznym...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 19:04 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
To bitwy nie wyglądaly tak jak w brejwharcie?:<<<<<<<<<

Ale wracając do tematu. Pokazali nowe screeny z Rise of Mordor także jebać Warhammera. Przynajmniej w cenie 170 cebulionów.


Kiedy to raise of mordor wyjdzie... W sumie nad jakimi ciekawymi modami do Rome 2: Atilla teraz pracują?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 19:12 
Cytuj  
http://www.moddb.com/mods/medieval-king ... la-version to najciekawsze ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 19:13 
Cytuj  
O właśnie o ten mi chodziło:P.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 25 maja 2016, 19:33 
Cytuj  
http://store.steampowered.com/app/44930 ... soon_150_3
Gra jest za friko dla posiadaczy Worlds of Magic ( odblokują 30 maja o 19)

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 maja 2016, 23:42 
Cytuj  
Dobra miśki Stellaris jest niezłe ale potrzeba jeszcze trochę usprawnień abym przy late game nie nabijał 200 apm :P
Czas się coś skrobnąć na temat Warhammera Total War - jeśli się nie mylę to do wtorku mam czas aby załapać się na to całe DLC Chaosów tak?
Ostatnia część w którą pogrywam od czasu do czasu to Shogun 2, a najwięcej przycinałem w Medka 2 na modach(3 Era rządzi :] ).
Daje radę ta gra ?

EDIT: Wyszedł dodatek do "War for the Overworld" - muszę przyznać , że gra sporo zyskała, choć nadal w późniejszym etapie rozgrywki wydajność spada. Mimo wszystko przyjemnie się gra.
Prawdziwy spadkobierca Dungeon Keeper :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.