Coś bardzo dużo o tym x-kom piszesz. Pracujesz tam?
Nefastus napisał(a):
3. Customer Service w Polsce jest z reguły zjebany. Zatrudniają na zlecowki kogokolwiek. Problemem nie są umowy tylko koszty pracy. Zawsze będzie taniej zatrudnić 100 tele na zlotowe, niż obniżyć koszty pracy o ponad połowe.
Tendencja ogólno światowa. Na zachodnim phone customer support jest tak samo, myślę, że tu na forum trochę osób mogło mieć z zachodnimi doświadczenia, choćby z czasów grania w mmorpg/gry online, szczególnie jak firmy robią outsourcing infolinii. Marnie płacą, tempo pracy bardzo wysokie, to i obsługa jest jak jest.
Dobra infolinia po prostu kosztuje, trzeba mieć swoich pracowników, zatrudnić ich na umowy o pracę i zapewnić w miarę warunki, żeby nie było olbrzymiej rotacji jak to jest na tych wszystkich infoliniach za 5 zł /h na śmieciówce.
Generalnia im produkt jest tańszy/niżej marżowy/mniej "prestiżowy", tym infolinia do niego chujowsza i vice versa.
Pieszczoch napisał(a):
Z serii "coś miłego coś fajnego", a później "spierdalaj to dalej Polska więc nie może być ok"
Serio? Mi już się rzygać chce od tego narzekania innych.
To może napisz co ciebie cieszy