Koleś napisał(a):
Co sądzisz o porównaniu Space Engineers vs Empyrion? Bo SE wygląda chyba lepiej i mechanikę budowy też chyba ma ciekawszą, niestety multi jeszcze nie daje rady i nie mają raczej mechaniki survivalowej.
lordyp napisał(a):
o właśnie też miałem pytać o Space Engineers - gra/grał ktos w to?
Space Engineers jest zajebiste ale tylko w singlu no i na pewno wygrywa z Empyrionem przez pozimo złożoności ....
ale KeenSoft olał póki co multiplayer tak więc w Space Engineers nie istnieje stabilny multiplayer (mimo, że mam w nim 220h) :
- lagi w chuj -> co chwilę twoja postać zabija się o kamień, nie wspomnę o tym jak statek który budowałeś 3 dni zrobi to samo | nie ma znaczenia jaki serwer bo to problem zjebanej architektury sieciowej gry
- Do tego jest taki wskaźnik servera jak Simulation Speed -> im więcej osób robi cos na serwerze wszystko "zwalnia" , wolniej się buduje, rafinuje, chodzi, lata itp do tego ten wskaźnik nie jest stały więc doświadczamy "skoków" przy poruszaniu
- Na serwerach multiplayer jak dostaniesz : crash, dc, serwer wywali itp: Twoja postać respawnuje się od nowa co oznacza, że tracisz statek - który i tak przy takich przypadkach wesoło rozbija się bez pilota
Mam obydwie gry SpaceEngineers: było pierwsze, jest zajebiste bo męczyłem się na nim 220+ godzin, ale ja tam już nie mam nadziei, ze to będzie kiedyś gra multiplayer.
W Space Engineers tak naprawdę te 200h to było odkrywanie opcji budowania i odbudowanie strat po "zlagowanym crashu statku" itp tam nigdy nie dało się dobrze walczyć przez zjebany net code.
Empyriona robili od początku pod to aby to działało dobrze w multi i powoli dodają ficzery. I z kolei 200h mam "przewalczone" od pierwszych minut rozgrywki przy bardzo stabilnej rozgrywce.