Alick napisał(a):
W sierpniu skorzystałem z rękojmi. Wynik masz powyżej.
Jeszcze chcesz z tym polemizować?
Wkurwiają mnie wujki dobre rady, które pitolą: rękojmia, rękojmia, muszą, ustawy, Rzecznik...
Chuja muszą, a Rzecznik chuja może.
Pierwszy i ostatni raz skorzystałem z rękojmi. Sześć, kurwa, miesięcy. To płytę miałbym naprawioną w 3 miechy jak nie szybciej.
Ale internet wie lepiej.
Co Ty pierdolisz? Przecież możesz iść do sądu. I tyle. W sądzie pewnie okaże się, że morele jest w skraju upadłości itp. itd. Parę dni temu kupowałem PS4 Pro w Statur. Sprzedawca sam zaznaczył - ma Pan rok gwarancji od Sony, ale zgodnie z prawem przysługują Panu 2 lata rękojmi. I tyle. Zresztą dzięki za radę, bo chciałem coś od nich kupić, ale teraz mam ich w d...
tczewiak napisał(a):
Podoba mi się polska cebula. Rękojmia w wykonaniu polaczków cebulaczków i januszy biznesu
Zacząłem przepłacać w xkom 3 lata temu. Jak mam problem to się do nich odzywam i z połykiem robią mi dobrze. Póki co zero problemów. Teraz pierwszy raz brałem wysyłkowo i zwracam fotem DX Seat (DXShit). Podejrzewam, że znowu będzie ok.
Kumpel wziął niedawno u nich GPU. Piszczały mu cewki co wszyscy olewają. X-kom zrobił mu dobrze. Po 4 miesiącach stwierdził, że zasilacz mu za głośno chodzi - x-kom uznał mu reklamację i umożliwił wymianę na zupełnie inny model. A kurwa plebs dalej leci w morele czy inne domycwela, bo 10zł taniej.
Dokładnie, też miałem do X-koma wysłać "syczący" sprzęt. Nie robili żadnych problemów.