TobiAlex napisał(a):
Farin napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Z tym Halo Wars to nieźle przesadzacie.
Sorry winetu ale:
oddziały same atakują i także podczas ruchu - nie ma żadnego move-attack. Nie ma Hold position itp.
Budynki jak i wieżyczki można stawiać tylko w określonych miejscach
Nie wiem czy istnieje coś takiego jak możliwość stworzenia grup ale chyba nie bo na wszystkich gameplayach, które oglądałem wszyscy zaznaczali co mieli i Charge! na wroga ....
Każdy budynek ma osobne okrągłe menu - jest to spowodowane oczywistym ograniczeniem jakim jest pad...
EDIT: Fajne są filmiki i kampania daje w miarę radę.
Halo Wars / Halo Wars 2 to takie C&C tylko w innych klimatach. I sorry, ja dla przykładu w takim C&C nigdy nie korzystałem z jakiegoś move attack czy hold position. Wszystkie te gry opierały się na wyprodukowaniu kupy jednostek i hurrraaaa (w pierwszym C&C to już w ogóle można było budować umocnienia z piasku od swojej bazy do bazy wroga
) Napiszę tak - za tę kasę gra kosztuje - nie, ale jak stanieje (dużo stanieje) to polecam, i to tę "pełniejszą" wersję, która zawiera jedynkę (zremasterowaną, również na PC).
Brawo! Porównywanie gier gdzie jedna jest sprzed kilkunastu lat !
No proszę cię. Może magnetofon też porównujesz do Iphone-a ? - Tak specjalnie napisałem o pierwszym C&C bo nie napisałeś o którego ci chodziło. Dodatkowo jesli będę chciał zagrać w tą stylistykę to odpalę sobie C&C - bo ta seria bazuje na nostalgii, a Halo Wars bazuje swoje rozwiązania i mechanikę na ograniczeniach konsoli, a raczej pada. Choć pewnie jakby się lepiej postarali to mogli zrobić to lepiej.
No ale niech ci będzie:
w C&C mogłeś budować gdzie chciałeś - tu nie
tam także nie było A-move czy hold position - niech będzie.
Masz jeden panel na budowę wszystkiego. Nie musisz co chwila przeskakiwać do bazy aby wybudować kilku "chłopa"
EDIT: No i jak sam zauważyłeś za pełną cenę tego klocka lepiej nie podnosić. Niech stanieje o 70% wtedy można się zastanowić.