iniside napisał(a):
Pieszczoch napisał(a):
Cyberpunk to pewnie tak, ale FF7 remake to już nie.
Z ostatniego gameplay vid widać że silnik praktycznie w fazie beta. Story nie trzeba pisać od nowa, więc większość dialogów pewnie jest gotowych.
Grafika, lokacje i gameplay to największa ilość pracy jaka została. Na moje oko 2018 to pewna data.
Nomura mówił że mają delay z late 2017 na 2018 głównie z powodu releasów np. Nier Automata, wyszła? Wyszła! To zapierdalać!
Cyberpunk, nie jest nawet w produkcji (wbrew temu co sie publicznie mowi). Gra zmieniala koncept juz kilka razy. Chuj wie, kiedy oni naprawde zaczna nad tym pracowac.
FF 7 Remake, to tez pewnie 2019. Dialogi i fabuła to najmniejszy problem. Ale zrobienie konentu w ilosci rozsadnej (+ przeoranie całego gameplayu na nowy silnik), to nie jest hop siup. W zasadzie produkuja gre od zera. Nie pamietam, ile robili oryginal, ale zrobienie remaku moze im zajac tyle co FF XV.
Japońce nie rzucają słów na wiatr. Chcieli 2017 poszło na 2018. To nie Blizzard z neverending "Soon®".
Dialogi i fabuła, to była większa część pracy w '97 - jak ktoś grał to wie ile trylogii tolkiena się zmieściło w 3 CD pod względem ilości tekstu.
FFXV robią długo i każdą następną część mają zamiar bo dużo eksperymentują. Ta firma wyprodukowała tyle silników i tyle elementów gameplay które później używali w dalszych częściach a FFXV jest jedną z części, która ma najmniej recyclingu. Przecież X-2 (jak dobrze pamiętam) to wprowadziło job system zerżnięty z FF XI. Później przerabiano to na inne tytuły. HD-0? Cholera już nie pamiętam, ostatnie 3 FF to pograłem z kilka dni i do kosza więc tutaj ktoś musi mnie wspomóc.
Odsyłam ponownie do gameplay vid. Mają już stworzone podstawki do 2 postaci w formie animacji, ruchów i efektów w trakcie ataku. Te podstawy jeżeli chodzi o development są najcięższe bo podpięcie kolizji między dwoma obiektami w czasie rzeczywistym to nie to samo jak pierdolnięcię fireballem który zakryje niedociągnięcia.
Lokacje to praktycznie odpada concept art - mają je w postaci FF7. Ogólnie concept art od zera potrafi zająć dużo czasu, tutaj sprowadza się do pytania "ile nowych lokacji robimy?".
A z resztą, i tak myślę że w 2017 wyjdzie i przejdą na model episodów jak w Telltale bo hype jest jeszcze na tyle duży aby sprzedać dużo kopii w dniu premiery i podbić hype na następne epizody.