sula napisał(a):
@Farin666
Pytanie co miałoby być takim projektem?
Żeby obecnie MMORPG znów mógł porwać tłumy to musiałby zaproponować coś nowego/rozwiązać stare problemy. Tłuczenie głupich mobów tygodniami/miesiącami w open world już się tak dobrze nie sprzedaje w formie MMORPGa, a pomysły typu Rift, Warhammer czy Guild Wars 2 w tej kwestii nic nie zmieniły, dużo dymu, mało ognia.. PVP lepsze w innych typach gier. Dobrego contentu obecnie albo się nie opłaca albo nie da produkować wystarczająco szybko. itp, etc
Ostatnią fundamentalną zmianą wprowadzającą nową jakość gameplayu w MMORPGach były oskryptowane instancjowane dungeony/rajdy co było drastycznym polepszeniem PVE gameplayu vs. grindzenie mobów na spocie i na tym się wybił WoW (i w mniejszym stopniu parę innych gier).
Od tego czasu nie ma nic co by tak drastycznie polepszyło gameplay i przyciągneło ludzi.
O ile ktoś nie wymysli czegos nowego, to następna szansa dopiero jak WoW + te ostatnie duże produkcje sprzed paru lat utracą playerbase i większość graczy o tym gatunku zapomni. Wtedy jak ktoś timing i wykonanie będzie mial dobre, to będzie mógł ten sam pomysl sprzedać dobrze jeszcze raz.
Ostatnio gram w Chivarly Medieval Warfare i przyznam szczerze że jakby zrobili z tego takie mmo ala Planetside 2 to byłoby coś ;D. Z objectivami itp itd