mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 06:37 
 
Zgadza sie, ale sam piszesz o 50 osobach na instancje. Jakis krok w stosunku do lobby gier na pewno, ale imo za malo na "Massive"MO.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 10:47 
 
Jak wspomniałem, jest szansa na to że będą tysiące graczy w instancji. Jak się nie uda (choć może się uda, kto wie) to będzie pewnie z 50. Jest szansa że będzie mmo, a jak nie to będzie prawie mmo. Tak z ciekawości ile graczy jest w instancji np w ESO, 200-300?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 11:45 
 
jakies zrodlo odnosnie tysiaca playerow w jednej instancji?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 11:49 
 
50 osob to jest do dobre do fpsow ale z mmo to nie ma nic wspolnego.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 12:09 
 
To chyba limit statków, nie ludzi. Statki mogą być wieloosobowe.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 12:28 
 
Tak w skrócie:
https://robertsspaceindustries.com/spec ... s-of-playe

btw. ile takie typowe mmo jak wow, eso, swtor maja graczy w jednej instancji?
Taki server na którym gra wielu kilka tysięcy graczy, to jednam maszyna na której tworzą instancje, czy każda instancja to osobna maszyna?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 12:47 
 
W EvE 1k, ale i większe huby są. W TSW 120,więcej masakrowało lagiem. WAR przy 200 się sypał. Swtor ma mniej niż 100.
Ilość fizycznych maszyn dotyczy eve raczej, reszta działa na megaserwerach.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 13:05 
 
Isengrim napisał(a):
W EvE 1k, ale i większe huby są. W TSW 120,więcej masakrowało lagiem. WAR przy 200 się sypał. Swtor ma mniej niż 100.
Ilość fizycznych maszyn dotyczy eve raczej, reszta działa na megaserwerach.


Czyli tworzą instancje serwera w chmurze per instacje w grze. Czy to działa na jednej maszynie czy wielu, nie ma znaczenia.

To w EVE da się spotkać więcej niż 1000 graczy, czy nie?



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

W takim razie taki Star Citizen, nawet z 50 osobami na instancję nie odbiega znacząco od standardu "prawdziwych" mmo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 13:27 
 
Koleś napisał(a):
Isengrim napisał(a):
W EvE 1k, ale i większe huby są. W TSW 120,więcej masakrowało lagiem. WAR przy 200 się sypał. Swtor ma mniej niż 100.
Ilość fizycznych maszyn dotyczy eve raczej, reszta działa na megaserwerach.


Czyli tworzą instancje serwera w chmurze per instacje w grze. Czy to działa na jednej maszynie czy wielu, nie ma znaczenia.

To w EVE da się spotkać więcej niż 1000 graczy, czy nie?



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

W takim razie taki Star Citizen, nawet z 50 osobami na instancję nie odbiega znacząco od standardu "prawdziwych" mmo.

Wlatujesz do Jita i masz 1000 osób z tym że cześć w przestrzeni w statkach a część zadokowana w stacjach zwykle.

Jak jest bitwa to lagowalo przy 1000 osób w przestrzeni.
Głównie z powodu klientów chyba. Wylaczalismy cześć ui zeby nie sortowalo wszystkiego co widac dookola


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 14:23 
 
w Jita to masz bardzierj 2-5 tyś :P

Ale Eve działa na tej zasadzie, ze dla Hubów handlowych masz oddzielne serwery. Tak samo na większe bitwy (i slow motion, żeby nie lagowało i żeby się dało ogarnąć). Reszta stoi na 'megaserwerze'.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 14:25 
 
tiomor napisał(a):
w Jita to masz bardzierj 2-5 tyś :P


Już nie pamiętam. Fakt, nie powiniennem się wypowiadać...


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 15:17 
 
Czy 50ppl w SC to dużo, czy mało, to zależy. Do badania obcych planet, kosmicznych wraków i podróży przez pustkę kosmosu, to aż za dużo. Do bitew na kosmiczną skalę to za mało.
Swoją drogą, to taki Zenimax nie podaje maxów zony, a CCP się tym chwali.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 20:03 
 
Outlast 2 ponoć słaby. W sensie nic nowego w stosunku do jedynki. Do tego konstrukcja poziomów wkurwiająca.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 20:19 
 
recka - mnie ten gatunek średnio interesuje:

http://www.pssite.com/recenzje/2445/rec ... 2-ps4.html

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 21:07 
 
Przeszedłem demo Prey (na PS4). Rewelacja! Jak komuś podobały się BioShock 1 i 2 czy System Shock 2 to będzie zachwycony! Klimat pierwsza klasa! I ta muza. Kuźwa, ja w demie Prey wystraszyłem się więcej razy niż przechodząc Outlast czy The Evil Within. Ja kupuję na premierę, tylko jeszcze nie wiem czy na PC czy PS4.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 21:37 
 
Dzięki za info. Szkoda tylko że PCtowców znowu wychujali.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 22:26 
 
TobiAlex - a czemu taka rewelka? Co Ci się podobało?

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 22:31 
 
Mark24 napisał(a):
TobiAlex - a czemu taka rewelka? Co Ci się podobało?


Wszystko, od eksploracji poprzez walkę a na rozwoju postaci kończąc, atmosfera strachu (duża tu zasługa muzy). Lubię takie gry.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 kwi 2017, 22:32 
 
dla mnie przy bioshocku to słabizna. klimat jest trochę HL ale ze względu na grafikę. fajny nawet twist na początku ale żeby kupować..


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2017, 07:13 
 
zawsze mozesz kupic na konsole i sprzedac po ograniu.
Brak rynku wtornego na PC powoduje ze malo kto kupuje singlowki za pelna cene.

Zreszta ja mam taka "kupe wstydu", ze tez na razie odpuszczam. Jak tam Nier, Persona? ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 1070, 1071, 1072, 1073, 1074, 1075, 1076 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.