No z tym kosturem to moim zdaniem ma jednak sens. Jego czary korzystają z pasywek ze skill tree więc melee raczej odpada. Ostatecznie bierzesz kostur aby grać casterem, a nie melasem
Te +80% spelldamage jest mylące bo ludzie myślą że to zwiększa moc wszystkich czarów, a w rzeczywistości chodzi o to, że o te 80% zwiększone są obrażenia samej broni już jako czary samego kostura.
System Umbra / Rage i to, że umbra się kończy i trzeba zarządzać jej poziomem też mi się podoba. Na sprzętach jest kilka zdolności umożliwiających szybsze odnawianie, transfer z jednego do drugiego itd. Z resztą, system Rage ma jeszcze drugie zastosowanie. W tej chwili tego nie ma w grze ale ma być taka opcja, że jak nabijesz max Rage to możesz odpalić jakiś Uber tryb, w którym siejesz zniszczenie
Drzewko ma dopiero 2 kręgi i całą masę placeholderów, trochę za wcześnie na ocenę całości. Brak movement skilli akurat odnotowuję na plus podobnie jak ustawienie poziomu trudności i ogólnego poziomu monstrów. Dzięki temu nie jest za łatwo. W razie czego są itemki i bonusy na nich gdzie możesz dopakować prędkość poruszania (dex zwiększa chyba też movement speed). Poza tym masz do dyspozycji Dodge Roll więc w takim zestawieniu wszelkie movement skille nie pasowały by do kanonu.