Mark24 napisał(a):
razoth spuszczał się na discordzie jaki to będzie Demons Souls tylko z combatem zoptymalizowanym pod kilku graczy więc stąd porównanie. A roballek mu kibicował - tak to jest jak się człowiek napali czytając forumowych pseudoekspertów rotfl
Grałem trochę kiedyś na Vita, po wersji na stacjonarkę spodziewałem gruntownych zmian i ulepszeń.
btw. dla mnie najlepszy combat melee to seria DS - potem długo, długo nic, najlepsza walka ranged - bezsprzecznie Horizons i też długo długo nic. Mogli skopiować. A tu niestety combat mi średnio leży - mało dynamiczne flaki z olejem.
Wracając do AC:O - tym razem po ~50h - wierna kopia W3. Można? Można - jest następca godny Wieśka. O ile nie lepszy.
Zmian dotyczących combatu? Nie było na to szans, bo ogromnej ilości ludzi taki system walki odpowiada. Faktycznie machanie ogromnym mieczem wydaje się dosyć powolne, ale przynajmniej czuć siłę pierdolnięcia jak potwór poleci po strzale na plecy. Combat w Dark Souls jest świetny, ale niektórzy też mogą go wyśmiać za turlu-turlu, albo walkę w systemie blok- blok - blok - atak. Co nie zmienia faktu, że tutaj Bloodborne pozamiatało.
A jeżeli chodzi o resztę gry, to radzę jej nie skreślać po wersji beta. W pełnej wersji ma być sporo nowości w stosunku do poprzedniczek - research questy, bounties, nowe potworki w darmowych DLC, limitowane światowe questy, rozbudowane cykl dnia-nocy i jego wpływ na zachowanie potworów itd.
To będzie jedna z najgorętszych premier Q1 2018
PS. Ciekawe, czy wrócą absurdalnie trudne questy na poziomie tych z rangi G.