Lepudruk napisał(a):
Startujesz z full umbra i walisz dajmy na to czary do zera. Potem przerzucasz sie na melee, nabijasz rage i konczysz atakami specjalnymi z niego.
Czarami też nabijasz Rage
Więc istotnie możesz wystrzelać się z Umbry, a potem dobić atakami korzystającymi z Rage.
Tak czytam forum Wolcena, wpisy na Steam i jak widzę ten płacz typu "casters are OP till Umbra last then just die" to po prostu /facepalm. Ludzie totalnie nie kumają tej mechaniki... Np. jedna z płaczek narzekająca na resource system najpierw odziewa postać w medium armor, a potem jęczy że Umbra jej się nie ładuje. No kurde jak się ma ładować jak każdy sprzęt medium armor ma Rage Conservation?! Ten system jest prosty ale co nieco trzeba najpierw przeczytać - Umbra zaczyna się ładować jak tylko Rage spadnie do zera. Jak postać ma bonusy do RC to start ładowania Umbry będzie opóźniony. Tak samo nie można pakować na castera heavy armor bo każdy hit ładuje Rage, w efekcie dłużej trzeba będzie czekać aż cały spadnie do zera.
A zmieniając temat, po ostatnich poprawkach jest w grze jeszcze jeden feature. Śmieszna sprawa, jakiś czas temu pisałem u nich na forum, że przydałby się jakiś system utylizacji książek skilli. Wcześniej było tak, że dany skill można było przyswajać wielokrotnie i za każdym razem ładowało to jego level o 1 pkt. Problemem były pozostałe książki, a którymi nie było co zrobić (brak MP do handlu). Rozwiązali to tak, że teraz danego skilla uczymy się raz, a znalezione księgi wymieniamy u nowego NPCa w mieście (Archivist) na nową "walutę" (knowledge - pod postacią niebieskich kryształków). U tego samego NPCa można za określoną ilość kryształków kupić awans posiadanego już skilla. Niezłe, trzeba przyznać, że system jest ok. Jak komuś niewiele brakuje do awansu skilla a ma sporo golda to może ewentualnie kupić u Archivista książkę/ki i od razu opchnąć za kryształki (to już trochę słabsze rozwiązanie IMO, chyba że zbalansują koszt książek).
Niech oni już dają ten nowy update...