Isengrim napisał(a):
No scs dodawał mobki do encounterów, zmieniał też randomowe enc. na np. takie z kilkoma liszami. Za to chyba dalej można było po odpaleniu walki uciec i pospać do zejścia buffów, wyszukiwania ścieżki też chyba nie ruszał, a banda przywołańców zawsze działa. W bg2 dopakowanie i tak dopakowanych magów jest męczące.
W tym ee bgt jak działa przenoszenie drużyny między baldurami? W bg2 mają statsy z 1, znikają nieobecni w 2?
I wszystko PL, poza tym dodatkiem nowym?
Hmm nie przypominam sobie żeby scs dodawało mobki do encounterów, może inny mod? Chociaż 100% pewności nie mam.
Co do eet to sam jeszcze nie grałem czekam na patcha 2.5, ale z tego co się orientuje to importowane są wszystkie postacie które spotkałeś i żyją (czyli ich statystyki są brane z zapisanej gry) Postacie które zostały zabite w bg1/sod znikają z bg2. Tylko nie pamiętam czy wspominałem, ale eet wymaga Siege of Dragonspear właśnie m.in ze względu na zachowanie ciągłości postaci / gry.
Edit: Język zależy od tego co jest zainstalowane i modów. Z tego co wiem BG1/2 EE mają już w tej chwili oficjalne tekstowe spolszczenie (nie wiem jak jest z nowymi bohaterami) BG2 czeka na oficjalne dodanie polskiego dubbingu (bez nowych bohaterów ofc). Siege nie jest w ogóle spolszczone.