Beta jest po to zeby dopracowac szczegoly.Tylko ze w momencie gdy prace nad jedna klasa dobiegaja konca, i nagle wszystko wywraca sie do gory nogami to jednak czlowiek zaczyna watpic w logike dzialania...
Nie mozna mowic ze zepsuli teraz? A kiedy? Bo w retailu to bedzie zapozno...
Gdyby ludzie nie zwracali uwagi na takie rzeczy to do retailu trafilby totalny knot.
Beta test jest miedzy innymi po to zeby ludzie zglaszali uwagi, i doswiadczenia.
Flame? heh porownanie nerfu do gowna moze bylo zbyt mocne, ale jestem daleki od flamowania kogokolwiek...
Po prostu mam wieksze oczekiwania wobec bety niz Wy =p
edit:
rogue byl zbalnsowany w srodowisku PvE, w PvP owszem mial zbyt duza przewage - momentami.Ale powinni nerfnac JEDYNIE tryb PvP a nie oba na raz.
Efekt jest taki ze w trybie PvP rog jest OK ale w trybie PvE dostalo mu sie az za bardzo.
Cytuj:
Czy ja wiem.. Z tego co czytałem to po wprowadzeniu talentów rogue stał się jedną z najmocniejszych profesji w PvP. Ta klasa miałaby być zbalansowana względem czego?
No wlasnie, byla super w PvP.Wiec trzeba bylo w trybie PvP troszke ich nerfnac ale nie ruszac trybu PvE.
A mowiac balans mam na mysli balns w srodowisku PvE, jako ze w PvP trudno mowic o balnsie skoro inne klasy nie sa jeszcze skonczone.