mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2004, 13:59 
Cytuj  
1. co mam zrobić by faction u Thug-ów mieć na +
2. szybkość broni wyrażona jest liczbą np: 5.7, czy szybsza jest broń z szybkaścią 2 czy 8
3. mam zbroję, której condition jest np: 1250/5000, po "naprawie" jest 1/1, czy to znaczy, że nadaje się na już tylko śmietnik?

z góry dziękuje za pomoc

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2004, 14:05 
Cytuj  
Cytuj:
1. co mam zrobić by faction u Thug-ów mieć na +

Bic ich przeciwnikow. Nie pamietam dokladnie, za kogo dostajesz punkty do Thugow, ale o ile mnie pamiec nie myli to za frakcje Townperson.

Cytuj:
2. szybkość broni wyrażona jest liczbą np: 5.7, czy szybsza jest broń z szybkaścią 2 czy 8

Szybkosc broni jest wyrazona w sekundach opoznienia. Czyli czas pomiedzy kolejnymi atakami. Oczywistym jest, ze im krotszy czas (im mniejsza wartosc) tym lepiej :)

Cytuj:
3. mam zbroję, której condition jest np: 1250/5000, po "naprawie" jest 1/1, czy to znaczy, że nadaje się na już tylko śmietnik?

Tak. Zbroja nie jest juz naprawialna.

X.


_________________
http://zaginiony.net

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 14 wrz 2004, 14:07 
Cytuj  
wielkie dzięki


Posty: 2
Dołączył(a): 12.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2004, 16:55 
Cytuj  
Na oficjalnej stronie sony ukazala sie mozliwosc zabisów na beta testy.
Gdybym sie zapisał to czy musze pisać później obowiazkowo recezję tej gry czy nie koniecznie czekam na odpowiedż i z góry dziekuję.
:(

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2004, 17:07 
Cytuj  
Ta mozliwosc jest juz od ladnego miesiaca z hakiem. Beta sie juz zaczela, wiec raczej juz nie masz co liczyc na invite :)

X.


_________________
http://zaginiony.net


Posty: 2
Dołączył(a): 12.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2004, 14:08 
Cytuj  
Jak wyglada system walki w swg do jakiej gry byscie go porównali

*

Posty: 149
Dołączył(a): 5.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2004, 14:32 
Cytuj  
Walka? Sądze że używanie skili w Realtime i animacje świetne są mniej więcej takie jak w Knights Of The Old Republic . Mechanicznie nie ma Featów jak tam, za to ich funkcję przejmują skille zdobywane co pewien czas w miarę awansu.


_________________
Zia, Member of Ascension from Brotherhood Of The Sith. < http://www.sith.pl/ >
http://www.wmasg.pl/ - nie dla idiotów,oni zabiorą nam airsoft!!!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 wrz 2004, 14:47 
Cytuj  
Do jakiej gry? Np. Anarchy Online.

X.

PS. Roznica tylko taka, ze w SWG nie ma delaya na specjale, za to zzera ci energie z calego HAM.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 149
Dołączył(a): 5.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 09:26 
Cytuj  
A skoro przy pytaniach jesteśmy.. moje śliczności zaczynają dysponować większą gotówką ( nie ma to jak dziany protektor :P ) więc może ktoś napisze coś o tych bio-ubrankach? to raczej sie przydaje :)


_________________
Zia, Member of Ascension from Brotherhood Of The Sith. < http://www.sith.pl/ >
http://www.wmasg.pl/ - nie dla idiotów,oni zabiorą nam airsoft!!!

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2004, 09:44 
Cytuj  
Do AO to nie za bardzo - walko w SWG ma zerową dynamikę. Wbiegasz w grono przeciwników naciskasz 20x klawisz od jakiegoś area ataku i idziesz na klopa z gazetką.
AO ma identyczny system walki jak WoW.
EQ2 ma system walki stojacy pomiędzy WoW/AO a SWG (też jest quene i zapamiętuje kolejność specjali które ma uruchomić) + combosy zapożyczone z FFXI (tylko że SOE nawet ukraść pomysłu nie potrafi :/)

Generalnie uważam, że system walki w SWG jest najprostszy z możliwych. Za to bardzo się dobrze w tą grę gra i robi coś innego - zalecane jest jednoczesne czytanie książki, przeglądanie www (alt+tab), oglądanie TV, gotowanie - sprzątanie, odpisywanie na maile, czy pisanie na forach :]

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2004, 13:13 
Cytuj  
jeszcze kilka pytań......
1. co dają kolejne stopnie w Imperium i Rebelii?
2. jezeli rozwijam Riflemana, a chcę "poddać" skile z Marksmana
np. rifles IV, bez którego nie rozwinąbym Riflemana, to czy stracę też umiejętności z Riflemana......troszkę namotałem :)

*

Posty: 149
Dołączył(a): 5.07.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2004, 13:47 
Cytuj  
1. Satysfakcje
2. nie zrzucisz rifles z marksmana dopoóki masz riflemana, stracisz go


_________________
Zia, Member of Ascension from Brotherhood Of The Sith. < http://www.sith.pl/ >
http://www.wmasg.pl/ - nie dla idiotów,oni zabiorą nam airsoft!!!

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2004, 14:23 
Cytuj  
Zia napisał(a):
1. Satysfakcje

tylko? to strata zdobytych punktów

Zia napisał(a):
2. nie zrzucisz rifles z marksmana dopoóki masz riflemana, stracisz go

czyli, że nie mogę poddać skili z marksmana bez poddania skili z riflemana,
czy też poddają skile z marksmana tracę automatycznie riflemana?

***

Posty: 541
Dołączył(a): 24.06.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2004, 17:55 
Cytuj  
robertcz napisał(a):
jeszcze kilka pytań......
1. co dają kolejne stopnie w Imperium i Rebelii?
2. jezeli rozwijam Riflemana, a chcę "poddać" skile z Marksmana
np. rifles IV, bez którego nie rozwinąbym Riflemana, to czy stracę też umiejętności z Riflemana......troszkę namotałem :)


Ok.

1. Nie tylko satysfakcje. Im wyzszy stopien tym tansze sa NIEKTORE rzeczy i wiecej jest dostepnych struktur. Pozatym jak sprzedajesz faction points z pierwszym stopniem tracisz 4 punkty za 1, a jako colonel 0.18 za 1. Mala roznica?

2. Nie mozesz poddac nic z marksmana dopuki nie poddasz riflemana. To chyba logiczne.

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2004, 18:10 
Cytuj  
dzieki

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2004, 17:38 
Cytuj  
mam głupie pytanie....
gdzie ustawić, by w inventory, na poczatku pojawialy sie rzeczy, ktore mamy na sobie, a na koncu rzeczy włozone jako ostatnie,
i by po ponownym otwarciu inventory, rzeczy te nie zmienialy polozenia?

nie jestem esteta, ale cos zamieszlem i rzeczy zmieniala mi polozenie po kazdym potwarciu inv, jest to troszke wkurzajace

**
Avatar użytkownika

Posty: 467
Dołączył(a): 11.06.2004
Offline
PostNapisane: 17 gru 2004, 01:12 
Cytuj  
Coz...new patch i stuff w inventory uklada sie alfabetycznie. jak zwykle SOE przekombinowalo :/

**

Posty: 226
Dołączył(a): 31.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 gru 2004, 21:56 
Cytuj  
znalazlen sith holocron, można go do czegos wykorzystac?
poza ozdoba domu :wink:


Posty: 33
Dołączył(a): 19.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 gru 2004, 23:46 
Cytuj  
sith holocron albo zwykly holocron moze zostac wykorzystany przez jedi do wypelnienia paska mocy. Niestety taki holocron jest jednorazowy. Jednak w sytuacji kryzysowej moze sie bardzo przydac :)


_________________
Infinity : Theodor Phoenix - Jedi Guardian

***

Posty: 620
Dołączył(a): 5.12.2003
Offline
PostNapisane: 18 gru 2004, 00:28 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Do AO to nie za bardzo - walko w SWG ma zerową dynamikę.


A gdzie w AO jest ukryta ta dynamika walki?

Mark24 napisał(a):
AO ma identyczny system walki jak WoW.


Nie rozsmieszaj mnie


_________________
Tip of the Day
#16. No, you cannot get into Dalaran.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.