IMO do ciebie pasuje najlepiej (w.g kolejnosci):
1.FFXII- Dlugie levelowanie, system zmiany jobow, najlepszy PvM jaki widzialem oparty tylko i wylacznie na team od lvl10-12.
Ciezki craft i bardzo dobrze rozwiniety oraz bardzo pionierski. Life stealer
.
2.Horizons- System jobow sciagniety od FFXI (prawdopodobnie tylko sama idea).
Craft to istne UO, wszystkie itemki tylko od graczy, system jobow craftu.
Bezstresowe levelowanie, a zarazem dlugie jakby nie patrzec.
Najlepiej rozwiniety housing, a w dodatku buduje sie cale miasta z murami fontannami guildhousy sklepy itd budujesz.
Plotki na temat PvP (cos mysle ze to wyjdzie tak jak DFO czyli conajmniej pozno), na podstawie oblezen miast PC, mountowanie PC smokow i latanie pewnie nad tymi miastami itd. <--- podkreslam Pvp w HZ= release date DFO
3.SWG, mialem tylko okazje pograc sobie jedne dzionek (dokladniej 3h u znajomego), wiec duzo nie wiem na temat tej gry ale sam ponoc swiat jest klimatyczny oparty na SW. Sam bym chetnie w to pogral, ostatnio sie napalilem.
4.WoW, no tu jest tak ze zero stresu, pionierskie levelowanie w PvP zone oraz sam tryb konfliktu dwoch stron, zero komunikacji miedzy ally i horde.
Craft w MIARE oryginalny, oraz przyjemny.
Lvl cap w jeden miesiac totalnego hardcoru w graniu.
Nowe features w drodze.