mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 19:14 
 
W związku z nowonabytym domkiem mam kilka pytan, na które odpowiedzi w grze z róznych względów nie chce/nie moge szukać. Wzywanie GM do takich blachostek tez wydaje mi się zawrcaniem dupy. Więc do rzeczy:

1. Na mój domek nie działają (albo ja nie znam...) polecenia typu "set public" "set private". Rzoumiem ze w tym celu istnieje kluczyk. Mam jednak tylko 1 kopię klucza, a tailora do skopiowania nie moge znaleźć. Nie wiem i nie chce sprawdzac czy jest to przedmiot typu "blessed", wobec tego mam pytanie: czy po mojej smierci ktos będzie mógł mi zlootowac kluczyk do domu. Byłoby niemiło.
2. Każdy domek ma limit przedmiotów, które może utrzymać. Niestety wiele przedmiotów ktore kłade na podlodze "zapada się" w nią, zapewne zmniejszajac ilośc pozostałych do limitu. Czy te przedmioty znikną, i czy da się jakoś je wydobyc bez przestawiania domku?
3. Czy da się ustawić vendora albo latarnie na schodkach domu, ale bezpośrednio przed nim? Mi z latarnią się nie udało.
4. W jaki sposób dodac kogos jako przyjaciela domu? Po próbach program twierdzi, że osoba ta nie jest współwłascicielem, a nie ma opcji dodania jej jako co-owner...
5. Jako zmienić mapis na szyldzie? Po wyjściu z menu domku napis wraca do "defaultowego".

To wszystko, przepraszam za lamerskie byc może pytania, ale to mój pierwszy domek na jakimkolwiek shardzie UO. Stąd dużo radości i zmartwień :smile:

**

Posty: 383
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 19:19 
 
Kluczyk chyba dorabia majsterkowicz a nie krawiec :wink:.
I co do kluczyka - czy mozna go ukrasc?
A jesli tak to czy po smierci dostaje sie nowy,i czy wtedy stary pasuje do domku?

No i czy mozna sie wlamac do domku czyjegos (lockpick).

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: wert dnia 2002-01-07 19:20 ]</font>

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 19:25 
 
heh przepraszam za tailora. Tinker, tailor - woda w mózgu :smile:

_________________
Didżej przy konsoli
Spoko robi oli
Zrobi jeszcze lepsze
Gdy łono se ogoli

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mastyl dnia 2002-01-07 19:25 ]</font>

**

Posty: 219
Dołączył(a): 25.12.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 19:50 
 
Przeprosiny przyjete:P
MasterTailor:P (ehh ale sie dlugo tego GM robi:P)

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 19:55 
 
A moze zrobisz mi kopie klucza? Złapie cie w grze.
No i czekam na odpwiedzi na inne pytania...

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 21:10 
 
Cytuj:
2002-01-07 19:14, Mastyl napisał:
W związku z nowonabytym domkiem mam kilka pytan, na które odpowiedzi w grze z róznych względów nie chce/nie moge szukać. Wzywanie GM do takich blachostek tez wydaje mi się zawrcaniem dupy. Więc do rzeczy:

1. Na mój domek nie działają (albo ja nie znam...) polecenia typu "set public" "set private". Rzoumiem ze w tym celu istnieje kluczyk. Mam jednak tylko 1 kopię klucza, a tailora do skopiowania nie moge znaleźć. Nie wiem i nie chce sprawdzac czy jest to przedmiot typu "blessed", wobec tego mam pytanie: czy po mojej smierci ktos będzie mógł mi zlootowac kluczyk do domu. Byłoby niemiło.


Co do public/private - zdaje sie ze czesc opcji domkow jest niestety jeszcze niewimplementowana w noxie.

Co do kluczyka - to zostaje przy ciele i moze zostac zlootowany.

Cytuj:
2. Każdy domek ma limit przedmiotów, które może utrzymać. Niestety wiele przedmiotów ktore kłade na podlodze "zapada się" w nią, zapewne zmniejszajac ilośc pozostałych do limitu. Czy te przedmioty znikną, i czy da się jakoś je wydobyc bez przestawiania domku?


Jesli ich nie zalockujesz to powinny uleca same decayowi, ale to ze sie zapadaja moze byc w duze mierze sposobem w jaki msz spatchowana uo - bylo w kompletnym patchu bardzo duzo poprawek do domkow, np. sporo domkow udalo sie poprawic na starej sphere wlasnie przez zastosowanie plikow z patchami z uo.

Cytuj:
3. Czy da się ustawić vendora albo latarnie na schodkach domu, ale bezpośrednio przed nim? Mi z latarnią się nie udało.


chyba zalezy od domku - czytaj jego wielkosci.

Cytuj:
4. W jaki sposób dodac kogos jako przyjaciela domu? Po próbach program twierdzi, że osoba ta nie jest współwłascicielem, a nie ma opcji dodania jej jako co-owner...


Patrz private/public aczkolwiek ktos sie wypowiadal ze udalo mu sie to... - w innym temacie tyle ze tez wyszly jakies hocki klocki.

Cytuj:
5. Jako zmienić mapis na szyldzie? Po wyjściu z menu domku napis wraca do "defaultowego".

To wszystko, przepraszam za lamerskie byc może pytania, ale to mój pierwszy domek na jakimkolwiek shardzie UO. Stąd dużo radości i zmartwień :smile:



hmmm... prawde mowiac nie sprawdzalem napisu, byc moze gdzies trzeba nacisnac OK zamiast cancel albo jakies potwierdzenie.

Tak jak pisalem, spora czesc domkow poprawiona byla w kolejnych patchach na uo, wiec jesli mozesz i nie masz spatchowanej do konca, to sprobuj to zrobic. Jesli masz to ja juz nie wiem o co chodzi (poza tym ze czesc opcji jest niewimplementowana, ale chyba tylko ta z public/private).


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 21:40 
 
Sam juz tez po czesi doszedlem do odpowiedzi.

Z kluczykiem sie mylisz. Po wlogowaniu sie mialem w plecaku 2, oba "blessed"- sprawdzilem, umarłem a kluczyki miałem przy sobie po ozywieniu.
A set public/private niepotrzebny, bo kluczyk działał bez zarzutu (auotzamykanie/otwieranie bez klikania)
Przedmioty co sie zapadaja z powrotem sa widoczne- po log out/log in.

Ogolnie jest lepiej niz myślałem, i da sie wygodnie mieszkac. A jak ładnie sobie oświetlilem domek, heh zyc nie umierac. Siedze w domku w Uo, żre i gram na harfie... zycie jak na wczasach w Bulgarii :smile:


_________________
Didżej przy konsoli
Spoko robi oli
Zrobi jeszcze lepsze
Gdy łono se ogoli

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mastyl dnia 2002-01-07 21:41 ]</font>

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 sty 2002, 21:53 
 
chyba szybciej sie zajme tymi hurysami... hehehehehehe bedizesz mial wczasy na taiti :wink:


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 383
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 00:38 
 
Mastyl ---> a skad masz drugi kluczyk?

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 00:41 
 
wert---> W czary dobrych skrzatów nie wierze... ale drugi kluczyk tak jakby sam mi się pojawił po ponownym zalogowaniu.
A moze to dobry GM mi pomaga? Panie GMu, daj pan jeszcze ze 30 dexa, bo mi w plycie nogi smierdza z przemęczenia!

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 11:06 
 
W prawie kluczykow - u mnie klucz do domu nie jest "blessed" i po tym jak zginolem zostal on w plecaku pytanie do GM ktora wersja jest poprawna moja czy Mastyla (chyba ze jest sposob aby przedmiot byl "blessed").
Napisu na szyldzie jeszcze nie mozna dodac opcja niezaimplementowana druga strona zakladki opcji dla domku. :smile:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 11:10 
 
Prawidlowa opcja jest Twoja Anrawar. To tyle :wink: a blessed kluczykami sie zajmiemy i obejrzymy. Pewnie jest to kolejny efekt uboczny lodek... alez te lajby nam nap... w swiecie... ech... szkoda gadac.


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 12:30 
 
Dzikei za odpowiedz, chociaz po chwili zastanowienia to mysle ze powinno to wygladac tak:
- aby wprowdzic mozliwosc zmiany zamku w dzwiach (ginie ci klucz nie wisz kot go wziola wiec wymieniasz zamke w drzwiach o ile masz zapasowy klucz :grin:).
- wprowadzic mozliwosc okradania domkow (lub jak by ktos zgubil klucz mogl wynajac fachowca aby go wposcil do wlasnego domku :grin:), na obecnym poziomie nie mozna otworzyc drzwi domku przy uzyciu lockpicking. To samo powinno sie tyczyc skrzyn aby cosik mozna bylo w takim domku znalezc warotsciowego (przewaznie takie zeczy chowane sa w srzyniach zabezpieczonych).
- spowoduje to ze osoby posiadajace domki zaczna czesciej sie w nich poajawiac (a nie tylko aby go odswiezyc). Bedzie mnie domow za to bedo one wikrze - gracze zaczna laczyc sie i kupowac razem domki w celu lepszego zabezpieczenia sie :smile:).
- powstanie nowy ciekawy zawod zlodziej wlamywacz (teraz zwiedzajac swiat nie wyidzialem jakielkowiek mozliwosci uzycia skila picklocking).


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Anrawar dnia 2002-01-08 12:52 ]</font>

**

Posty: 352
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 13:04 
 
A ja mam male pytanko. Czy ktos moglby mi powiedziec gdzie moge znalezc owce. Np. zeby sobie samemu bandaze wyprodukowac. Czy gdzies w okolicach Britt jest jakis spawn owieczek?


_________________
Alone In The Dark I'm Craving For Your Blood
So Sweet, So Red, So Hot...

*

Posty: 191
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 13:22 
 
Heh... jaasne... i w domkach nikt nie bedzie trzymal nic wartosciowszego, bo lepiej w banku - tam nie ukradna, a poza tym nagle wszyscy zostana zlodziejami :smile:

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 15:14 
 
No tu mozna by troche pokombinowac.
Jakos zamka zalezy od czestotliwosci dswiezania go 0 - 10 % zamek nie do ruszenia itd.
Jesli chodzi o skrzynie to jakosc zamka by zalezala od tego jak dobry zemieslnij ja wykonal.

*

Posty: 191
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 16:24 
 
Eee... a jak sie odwieza tak w ogule ? :smile: A co do tych wszystkich pomyslow zeby ktos mogl sie wlamywac do dmoku i takie tam to absolutnie NIE. Jak bardzo chcesz wymienic zamek to wyciagnij rzeczy w domu, zamien go w deeda i z powrotem postaw. Ja np. swojego domu w ogule nie zamykam. Mam zablokowane rzeczy, secured skrzynie i mi wystarcza. Za to mozna by poprawic liste friends. Aha, jak oswietlic domek ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 19:02 
 
A wiec po kolei:
Kluczyki do domkow zawsze mialy status newbie (nie do zlootowania ani zajebania :smile:). Drugi kluczyk pojawia sie automatycznie w banku, po tym jak postawisz domek.
Domku nie da sie zlockpickowac... ale zawsze mozna hiding/stealth i wejsc za gosciem (tylko pamietajcie ze w domu owner ma zawsze 100% szanse na detect hidden).

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 20:09 
 
Po pierwsze przperaszam, bo napisalem z niewiedzy glupote- sadziłem że "blessed" przedmioty to takie, ktorych nie mozna stracic po smierci. Prawidłowym okresleniem powinno być to uzyte przez Oyci3go: newbie. W takim razie te kluczyki sa newbie- nie do zlootowania ani zajebiania. I sa na pewno dwa.
Ktos się pytał o spawn owieczek. Na pewno widziałem taki po dordze z Brit do Skara Brae, gdzieś w oklicach labiryntu. No może nia caly spawn, ale ze dwie owieczki były :smile:
A swoja droga ja mam lepszy spawn koło domu. Co 10 minut ogr i czasem harpy hen. Potwory cienkie i wolne, a cwiczy sie na nich dobrze, dają mi wciaż karme a i sporo do zlootowania. Tak więc nie musze chodzić na wyprawy, wychodze tylko na spacer z domu. Niezły zarobek bez wbrew pozorom...

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 sty 2002, 20:17 
 
O wlasnie jak to napisałem spawn sie zmienił, widac losowy jest. Tym razem wieksze wyzwanie- Ettin magik.
A co do okradania to prosze bardzo. Przedmioty w domku albo są "locked down" albo w skrzyni secured, a do tej chyba włamać się nie da.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.