mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 15:50 
Cytuj  
Strangerr napisał(a):
ja nie wiem co wy tak nazekacie na to ze ta gra zle chodzila , jak ktos mial slaby sprzet to na performance template nie ma szans zeby mu nie chodzila . Mi dzialala w quality setting na 1280x1024 bez wiekszych problemow . A to ze ludzie w tych czasach maja jeszcze GeForce 2 MX karty i 256 ramu to ja juz na to nic nie poradze .


Az tak slabego sprzetu nie mam (1.8GHz, GF6800GT, 768 RAM) a jednak nie dzialala dobrze.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 15:54 
Cytuj  
W malo ?! Czlowieku nawet juz niepamietam nazw :P

Co jak co ale WISH (przynajmniej dla mnie) byl WZOREM
gry MMORPG - no moze nie grafa ;) i wymagania gry

Ale ubolewam nadtym ze projekt upadl :(


_________________
Obrazek

Obrazek

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 15:54 
Cytuj  
ja moge tak ta manie okreslic zawsze jak jakis projekt upada jest zaraz placz bo moglo by byc tak fajnie a bo to a bo tamto a jak by nie upadl to po wyjsciu takiego crapu na finale to by 99% nieposzlo grac bo by mowili ze niemaja kasy itp to jest syndrom beta testerow do usranej smierci:PPP

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 16:08 
Cytuj  
Compton napisales ze Wish byl najlepszym mmorpem dla ciebie mimo ze wedlug ciebie grales w mase nawet niepamietajac nazw no ale wpewnie w takie tytuly jak UO SWG WOW EVE NEOCRON ANARCHY ONLINE DAOC i wiele wiele innych niegrales bo niema nawet jak porownac ich do wisha wiec powiedz w co ty grales w tibie mu online ??

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 16:11 
Cytuj  
roball dokladnie:P

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 16:15 
Cytuj  
Rafgate ale jak stawiasz UO kolo tych innych tytulow to masz na mysli OSI?
Bo free zarty sa nie na miejscu :har:

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 16:17 
Cytuj  
miedzyinnymi OSI ale byly shardy perelki jak DM ZS dla hardcorowcow

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 16:56 
Cytuj  
:o


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 17:00 
Cytuj  
rafgate napisał(a):
jak DM ZS dla hardcorowcow

Tyle tylko, ze oba te shardy z Ultima Online maja jedynie wspolnego klienta, nic pozatym.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 17:23 
Cytuj  
rafgate napisał(a):
Compton napisales ze Wish byl najlepszym mmorpem dla ciebie mimo ze wedlug ciebie grales w mase nawet niepamietajac nazw no ale wpewnie w takie tytuly jak UO SWG WOW EVE NEOCRON ANARCHY ONLINE DAOC i wiele wiele innych niegrales bo niema nawet jak porownac ich do wisha wiec powiedz w co ty grales w tibie mu online ??

To byla przenosnia...
Gralem w UO, AO, PE, WoW, AC2, L2 ... i wiele innych
WISH byl najlepszy :D

Kazdy ma swoje zdanie :)


_________________
Obrazek

Obrazek

**

Posty: 224
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 17:27 
Cytuj  
rafgate napisał(a):
Compton napisales ze Wish byl najlepszym mmorpem dla ciebie mimo ze wedlug ciebie grales w mase nawet niepamietajac nazw no ale wpewnie w takie tytuly jak UO SWG WOW EVE NEOCRON ANARCHY ONLINE DAOC i wiele wiele innych niegrales bo niema nawet jak porownac ich do wisha wiec powiedz w co ty grales w tibie mu online ??


Takze gralem w kazda z tych gier i poza wczesnym Neocronem, Wish najbardziej mi sie spodobal. Jak Compton napisal, to kwestia gustu.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 17:34 
Cytuj  
Może i kwestia gustu, ja nawet nie liznąłem contentu tej gry przez interfejs, który był po prostu obrzydliwy. Intuicyjność maszyny parowej. Po pierwszym odpaleniu nawet nie chciało mi się skończyć tutoriala.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 18:04 
Cytuj  
Swen a zaluj moglo ci sie spodobac .. fakt PnC bylo troche upierdliwe ale jak sie czlowiek przyzwyczail to potem juz nie bylo zle :) A gierka jednak miala cos w sobie IMO.


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 18:54 
Cytuj  
interfejs swoja droga a mechanika swoja
zeczywisce kazdy ma swojego gusta:)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 19:28 
Cytuj  
UI bylo jak z przed 10 lat, zeby wykonac jedna glupia czynnosc trzeba bylo otworzyc 5 okienek.

Sama gra byla dosc specyficzna.

Oslawiony live content sprowadzal sie do tego ze hordy mobow atakowaly miasto, albo hordy graczy atakowaly kilka mobow.(wiem upraszczam)
Jak dla mnie zadna to innowacyjnosc.

Mysle ze dopiero beta 2,0 pokazala im ze tworza gre dla niszowej grupy odbiorcow.

Podczas mojej gry spotykalem ciagle te same osoby, do tego potem jak czytalem guide'y z bety 1.5 okazalo sie ze wiekszosc z nich brala udzial wlasnie w tej poprzedniej becie.

Ilosc osob wchodzacych na forum po padzie servera czy wreszcie po info o anuluowaniu projektu tez byla bardzo mala.
Z 68k kont, dziennie na forum bylo nie wiecej niz 600 osob (nawet podczas padu server w US prime time).
Na 1h przed wylaczeniem for raz na zawsze, pojawilo sie ok. 1k osob.To tez malo.

Do grafiki sie nie czepiam, to w koncu beta.Ale te pastelowe smutne kolory byly dosc meczace.

Player run economy, jak dla mnie to niewypal.Juz SWG pokazalo ze to sie nie najlepiej sprawdza i nastrecza wielu problemow.

Questy nudne i makarbycznie schematyczne, roznily sie tylko itemami ktore trzeba bylo zrobic, znalesc, czy zebrac.

Wish byl rajem dla crafterow.Walka byla okrutnie nudna.To juz EQ dostarczal wiecej emocji.

Mimo wszystko szkoda ze to padlo.Wiele osob bardzo czekalo na ta gre, mnie osobiscie sie nie podobala ale wyobrazam sobie ze dla Dev teamu musial byc to straszny cios...


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 19:38 
Cytuj  
Hm...."..dla DEV teamu to straszny cios..." skad wiesz ? he he.Moze na odwrot ? (Gierka miala potencjal) , mozna postawic se hipoteze ,ze za zaniechanie prac i zamkniecie projektu DEV-team dostal hm..wymierne korzysci od konkurencji i to nie jest "spiskowa teoria dziejow' tylko biznes
i samo RZYCIE ( 'RZ" to specjalnie wiem jak sie pisze poprawnie he he)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 19:45 
Cytuj  
Lapiduch napisał(a):
mozna postawic se hipoteze ,ze za zaniechanie prac i zamkniecie projektu DEV-team dostal hm..wymierne korzysci od konkurencji

Akurat dev teamy zazwyczaj maja niewiele do powiedzenia w sferze biznesowej projektu. Wlasciciel każe, dev team bez szemrania robi. Wlasciciel likwiduje projekt, dev team idzie poprostu na bruk albo do innej roboty.

X.


_________________
http://zaginiony.net

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 21:07 
Cytuj  
komus sie udalo dodzwonic do ich HQ i pogadac z jednym z nich tam . Ponoc pod koniec tygodnia bedzie wiecej informacji o tym co dalej i czy wish jeszcze wstanie czy nie . Ponoc MR zrobilo juz kilka wywiadow z paroma stronami o grach ale do konca tygodnia nic nie ma byc na sieci . hmm wiec okaze sie pod koniec tygodnia co dalej :P


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 21:10 
Cytuj  
Albo po moze Dev Team wypial sie na wlascicieli projektu (np. z powodow zlej atmosfery, naciskow) i teraz sciemnia, by za 2 tygodnie uderzyc znienacka z inna (podobna) gra juz jako inna firma. :D

By daleko nie szukac przykladu - Z Blizzard'a odeszly kluczowe osoby, zalozyly swoja firme i tworza Guild Wars jesli sie nie myle. (Jesli sie myle to prosze mnie zbluzgac bo nigdy sie za bardzo sprawa nie interesowalem ale chyba tak to bylo).
A stalo sie tak chyba na skutek zlej atmosfery na osi Blizzard - Vivendi, wiec moze tu jest tak samo ??


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 sty 2005, 22:28 
Cytuj  
Moze masz racje ( oby )

Przyklad : W polsce istnieje seria gier wydawanych pod nazwa
: eXtra Klasyka :
Pewnego dnia ... ogloszono koniec

Az tu nagle z popiolow powstala : Nowa eXtra Klasyka : :D :D :D

Moze i tak bedzie z WISH :roll:


_________________
Obrazek

Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.