Xanth napisał(a):
Koma napisał(a):
Nie rozumiem co masz na mysli mowiac o stronie technicznej.
Runuo potrafi prawie wszystko, jest niesamowicie stabilny i niewymagajacy.
Przy ilu graczach online? 100? 200? O tym wlasnie pisze
Postaw runUO na sredniej klasy pececie i wpusc 300 graczy... a potem wlacz stoper i odmierzaj czas do zwisu (systemu, nie emulatora)
X.
Cudow nie ma.
Postaw inny emu na wysokiej klasy sprzecie, wpusc 300 graczy i ogladaj memory leak.
Nie mowie ze z runuo postawienie serwera jest bajecznie proste, bo oczywiscie duzo zalezy od sprzetu.
Twoja wizja uo byla aktualna pare lat temu, teraz mozliwosci sa. Nie ma i nie bedzie ludzi gotowych wyrzucic w bloto sporo $ zeby kilka tysiecy osob moglo pograc sobie rownoczesnie na 1 serwerze.
Cytuj:
z oficjalnym serverem ktory pociagnie np. bez problemu 10000 ?
Nie, popatrz co bylo z wowem. Serwery klekaly z przeciazenia, to jest realny problem pociagnac tak spora ilosc graczy.
A technologia osi jest juz naprawde stara bo watpie zeby tam cos na bierzaco kombinowali.
dobra nvm, zmeczylem sie odpowiadaniem na dosyc oczywiste kwestie :|
jest wiele argumentow na niekorzysc runuo ale te ktore tutaj padly nie sa najlepsze.
nie twierdze ze runuo>osi pelna geba, mysle ze to raczej kwestia gustu.
Cytuj:
P.S. Panowie piszcie posty na temat. Nie bluzgajcie, bo naprawdę nic z tego nie wynika i nie wnosi do tematu!
Ale o czym ty chcesz rozmawiac? Krotka i zwiezla odpowiedz na temat wow emu wystarczy imo. Kupa, wroc za 5 lat. Nie ma o czym dyskutowac, dlatego offtopic w tym wypadku jest harmless.
Straciles tylko czas na sciaganie wow i znalezienie czegos co autorzy projektu nazywaja "serwerem do wow". To chcesz uslyszec?