mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 gru 2004, 09:05 
Cytuj  
spdk napisał(a):
Ja gram na 1GB ramu, 2200+ i GF6800 i wydajnosc nie jest zadowalajaca. Tzn. WoW skacze o wiele bardziej niz inne gry, przy gorszej jakosci i szczegolowosci wyswietlanej grafiki - ot, niedopracowany engine.

BTW gram w 1024x768 wszystko na highest, max, itd.

Poza tym z WoWem jest cos nie tak, bo wyzsze rozdzielczosci sie strasznie rozmazuja, tekstury robia sie nieostre zamiast ladniejsze... :-/

Rozwazam zmniejszenie draw-distance na medium, bo framerate przy locie na gryfie jest kiepski, na oko z 17fps...


OMG :o jakim cudem na czyms takim moze wow skakac??

albo masz cos zwalone z konfiguracja kompa albo masz syndrom FMO (full, max, on :P) i wlonczyles cos co nie jest wougle potrebne.

powiem tylko ze na ok 3 razy mniej wydajnym kompie da sie grac przyzwoicie wystarczy telko pogrzebac w opcjach


Posty: 26
Dołączył(a): 21.12.2004
Offline
PostNapisane: 31 gru 2004, 11:03 
Cytuj  
Zakhan napisał(a):
OMG :o jakim cudem na czyms takim moze wow skakac??

albo masz cos zwalone z konfiguracja kompa albo masz syndrom FMO (full, max, on :P) i wlonczyles cos co nie jest wougle potrebne.

powiem tylko ze na ok 3 razy mniej wydajnym kompie da sie grac przyzwoicie wystarczy telko pogrzebac w opcjach


A gdzie ja napisalem, ze skacze? :-) Napisalem, ze przy locie na gryfonie spada do jakichs 17fps. Tak to jest super. Niestety nie wiem jak wlaczyc licznik fps. Ani nie wiem, czy chce :-)

A Engine naprawde jest niedopracowany, bo o wiele ladniejszy Half Life 2 chodzi mi o wiele lepiej, w dodatku z AAx4, ktorego w WoW w ogole nie ma.

Co do syndromu FMO - pewnie, ze mam. Po co grac w brzydkie gry? Zero przyjemnosci :-)

EDIT: faktycznie, napisalem 'skacze o wiele bardziej niz inne gry'. Chodzilo mi o 'chodzi gorzej niz inne, ladniejsze gry'.

pozdrawiam
Michal

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 31 gru 2004, 11:13 
Cytuj  
teoretycznie zon w WoW nie ma , ale praktycznie są sprytnie ukryte podczas travel flight , jak nie masz dysków SATA 10k rpm najlepiej w raid to fps zawsze będą tam lecieć :]

a co do enginu to jest miles forward przed innymi mmo , widać to na Raidach

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 gru 2004, 11:36 
Cytuj  
no dobra zle zrozumialem przyznaje sie bez bicia

loty na wieksza odleglosc zawsze beda skakac bo gra wymienie wtedy cholernie duza ilosc danych (przelec sie przez caly kontynent) i jak napisano wyzej potrzebny jest naprawde szybki dysk i duuzo ramu, najlepiej tak ze 2gb w dualu (no chyba ze ktos gra na serwerze i cala gra laduje sie do ramu :D) i najszybsze SCSI :) (marzenia :cry: )

ja za to cierpie na syndrom GDNBPC (grzeb dopuki nie bedzie plynie chodzic :P) ze wzgledow finansowo-sprzetowych :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 31 gru 2004, 15:40 
Cytuj  
spdk napisał(a):
Zakhan napisał(a):
OMG :o jakim cudem na czyms takim moze wow skakac??

albo masz cos zwalone z konfiguracja kompa albo masz syndrom FMO (full, max, on :P) i wlonczyles cos co nie jest wougle potrebne.

powiem tylko ze na ok 3 razy mniej wydajnym kompie da sie grac przyzwoicie wystarczy telko pogrzebac w opcjach


A gdzie ja napisalem, ze skacze? :-) Napisalem, ze przy locie na gryfonie spada do jakichs 17fps. Tak to jest super. Niestety nie wiem jak wlaczyc licznik fps. Ani nie wiem, czy chce :-)

A Engine naprawde jest niedopracowany, bo o wiele ladniejszy Half Life 2 chodzi mi o wiele lepiej, w dodatku z AAx4, ktorego w WoW w ogole nie ma.

Co do syndromu FMO - pewnie, ze mam. Po co grac w brzydkie gry? Zero przyjemnosci :-)

EDIT: faktycznie, napisalem 'skacze o wiele bardziej niz inne gry'. Chodzilo mi o 'chodzi gorzej niz inne, ladniejsze gry'.

pozdrawiam
Michal


Half Live 2 a WoW to zupełnie inny typ gry to tak jak porównywać rower do złozoności statku kosmicznego :wink:

W HL2 Zony się ładują przed kazą planszą, coś podobnego masz w Eq2. Ponadto gdy się troszke pokręcisz zobaczysz ze są i takie miejsca co zapierają dech w piersiach, poprostu czysty klimat. Osobiście nie widze (jak pierwszy raz uruchomiłem wowa to jeszcze widziałem) żadnych kantów jak gram. To jest styl tej gry który daje jej właśnie ten unikalny wygląd. Ci co grali kiedyś moze w Interstate 76 wiedzą o co mi chodzi :wink: (moja ulubiona wyścigówka z przeszłosci) :] I wiedzą jak wyglądała jej kontynuacja Interstate 80 która pożuciła ten unikalny wygląd i straciał cały klimat a przez to zabawe :(


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2005, 19:36 
Cytuj  
Mam pytanie czy karta graficzna TNT2 M64 PRO z 32MB Ram-u wystarczy na WoW oraz z PIII-600,256MB RAM...


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 55
Dołączył(a): 3.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2005, 19:44 
Cytuj  
bedzie raczej nieciekawie - ja mam Athlona 1,8+, 390 RAM, GeForce440mx i na minimalnych detalach gra sie znosnie ale na raidach strasznie przymula...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 sty 2005, 20:18 
Cytuj  
MagPS napisał(a):
Mam pytanie czy karta graficzna TNT2 M64 PRO z 32MB Ram-u wystarczy na WoW oraz z PIII-600,256MB RAM...


niestety nie, minimalne wymagania to grafika 128kkB i P III=800 Mhz.... tak wiec u ciebie WoW nie pojdzie, a jesli nawet pojdzie to bedzie skakal tak ze szok :)

**

Posty: 314
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 sty 2005, 20:25 
Cytuj  
Cytuj:
What are the game's system requirements?

Windows® System 98/ME/2000/XP OS:

* 800 MHz or higher CPU
* 256 MB or more of RAM
* 32 MB 3D graphics card with hardware transform and lighting, such as GeForce 2 or better
* 4 GB or more of available hard drive space
* DirectX® 9.0c or above
* A 56k or higher modem with an Internet connection


...a wiec niestety grafike i procek musisz wymienic

**

Posty: 399
Dołączył(a): 15.09.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2005, 15:30 
Cytuj  
Ja gram se na zabytkowej karcie jaka jest GeForce 4 MX 440 w 1024x768 oczywiscie wszystko na low,ale niejest zle ostanio dokupilem RAM i mam razem 512 MB,do tego procek AMD Duron 1.6 GHz.


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... on&n=Monos
http://wow.allakhazam.com/profile.html?2576037
http://wow.allakhazam.com/profile-model.html?2576037

*

Posty: 86
Dołączył(a): 6.07.2005
Offline
PostNapisane: 13 lip 2005, 13:19 
Cytuj  
czy karta Radeon SAPPHIRE 9800 Pro, 512 mb ram i athlon xp 2000+ wystarczą by grać w miare płynnie w wowa na średnich ustawieniach?? a jak nie na średnich to czy na minimalnych?


_________________
D.A.R.N.O.K.: Digital Android Responsible for Nocturnal Observation and Killing

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lip 2005, 13:20 
Cytuj  
Wystarczy, a do pełni szczęścia dokup drugie 512 ramu :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2005, 13:53 
Cytuj  
jak dokupisz ramu do 1gb to pograsz nawet na wysokich detalach

ja gram na ati 9550 w rozdzielczosci 1280x1024 i da sie grac


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2005, 08:29 
Cytuj  
na 756MB szybkiego ramu tez sie da grac(tylko po wejsciu do IF ma sie jednego laga jakies 5sec. ;)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2005, 08:46 
Cytuj  
spdk napisał(a):
A Engine naprawde jest niedopracowany, bo o wiele ladniejszy Half Life 2 chodzi mi o wiele lepiej, w dodatku z AAx4, ktorego w WoW w ogole nie ma.


Zasadniczo, to jak porównywanie wyników F1 i rajdu Dakar. Niby i tu i tu jadą pojazdy silnikowe, ale to jednak nie to samo....

emesio


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2005, 08:51 
Cytuj  
emesio napisał(a):
spdk napisał(a):
A Engine naprawde jest niedopracowany, bo o wiele ladniejszy Half Life 2 chodzi mi o wiele lepiej, w dodatku z AAx4, ktorego w WoW w ogole nie ma.


Zasadniczo, to jak porównywanie wyników F1 i rajdu Dakar. Niby i tu i tu jadą pojazdy silnikowe, ale to jednak nie to samo....

emesio
tu ma znaczenie komplikacja kodu sieciowego. w HL2 procesor nie jest tak bardzo obciążony jak w wow (szczególnie jeśli karta jest słaba). gry sieciowe ogciążaja procesor. bardziej skomplikowane - bardziej.
niesieciow bedą chodzić 2x szybciej


_________________
psn

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2005, 09:03 
Cytuj  
spdk napisał(a):
Ja gram na 1GB ramu, 2200+ i GF6800 i wydajnosc nie jest zadowalajaca. Tzn. WoW skacze o wiele bardziej niz inne gry, przy gorszej jakosci i szczegolowosci wyswietlanej grafiki - ot, niedopracowany engine.

BTW gram w 1024x768 wszystko na highest, max, itd.

Poza tym z WoWem jest cos nie tak, bo wyzsze rozdzielczosci sie strasznie rozmazuja, tekstury robia sie nieostre zamiast ladniejsze... :-/

Rozwazam zmniejszenie draw-distance na medium, bo framerate przy locie na gryfie jest kiepski, na oko z 17fps...


bankowo masz cos namieszane....

gram w 1280x1024 wszystko wlaczone na maxa oprocz dystansu rysowania terenu i pojawiania sie obiektow - to mam na minimum (najbardziej obciaza kompa). W terenie mam 40-50 fps bez problemu, w zergu jakies 25. Sprzet Anthlon 2.4, Radeon 9500pro i 768 ramu...

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 lip 2005, 09:13 
Cytuj  
po pierwsze gry niesieciowe można tak zrobić by wszędzie chodziły z określoną ilością FPSów. Gry mmorpg są ciężko przewidywalne, oprócz tego, że rysywany jest świat, moby sterowane przez komputer (tak jak w grach offline) to pracuje sieciówka (ale bez przesady ona nie obciąża prawie w ogóle procka) która ładuje dane o osobach, co one robią itd. A zachowanie kilkudziesięciu real osób updatowane na bieżąco przez net, nieprzewidywalne zamuli każdego kompa. Wystarczy że nagle trzeba dograć 20 tekstur z drugiej strony HDD po na drodze spotkaliśmy 2 gnomów w śmiesznych czapkach i już nam lagnie..

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2005, 09:15 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
(ale bez przesady ona nie obciąża prawie w ogóle procka)
jeśli masz słabą karte to nad grafiką pracuje procek i to wychodzi na FPS. możesz mi wierzyć albo nie ale słabsze kompy szybko sie dławią :wink:
znam gre sieciową która offline ma 150-200 FPS a online 50-90 :wink:


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 lip 2005, 10:34 
Cytuj  
ja jade jeszcze na 1.7XP (czyli 1.4GHz) i jakoś nie widzę potrzeby w zmienianiu procka. Bardziej zastanawiam się nad zmainą grafiki z 9800XT na X800XT bo mnie kusi ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 196 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.