no to czas na troszke krytyki tego template'a ;]
wg mnie jest on troche... dziwny. przede wszystkim wydaje mi sie ze nie jest on zupelnie wyspecjalizowany. Pojscie jednoczesnie w ambusha, cheap shota, gouge'a i backstaba wydaje mi sie strata punktow. zdecyduj sie albo na amb, albo na CS, albo na gouge + backstab bo szkoda cennych punktow na pojscie w rzeczy z ktorych sie bedzie rzadko korzystalo (przypominam cos co jest oczywisce - to ze nie wpakujesz w to talentow nie oznacza wcale ze dana umiejetnosc bedzie bezuzyteczna - patrz: gouge)
proponowalbym przemyslenie czegos mniej wiecej takiego:
Kod:
Assassination Talents (23 points)
Improved Eviscerate - 3/3 points
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.
Malice - 5/5 points
Increases your critical strike chance by 5%.
Ruthlessness - 3/3 points
Gives your finishing moves a 60% chance to add a combo point to your target.
Murder - 2/2 points
Increases your chance to hit while using your Sap, Ambush, Garrote, or Cheap Shot abilities by 5%.
Relentless Strikes - 1/1 point
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 energy.
Lethality - 5/5 points
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ambush, Ghostly Strike, or Hemorrhage ability by 30%.
Vile Poisons - 1/5 point
Increases the damage dealt by your poisons by 3%.
Cold Blood - 1/1 point
When activated, increases the critical strike chance of your next Sinister Strike, Backstab, Ambush, or Eviscerate by 100%.
Improved Kidney Shot - 2/3 points
Reduces the cooldown of your Kidney Shot ability by 4 seconds.
Combat Talents (2 points)
Improved Sinister Strike - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5 Energy.
Subtlety Talents (26 points)
Master of Deception - 5/5 points
Reduces the chance enemies have to detect you while in Stealth mode. More effective than Master of Deception (Rank 4)
Camouflage - 5/5 points
Increases your speed while stealthed by 15%.
Elusiveness - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Evasion, Vanish, and Blind abilities by 1.3 minutes.
Initiative - 5/5 points
Gives you a 75% chance to add an additional combo point to your target when using your Ambush, Garrote, or Cheap Shot ability.
Improved Sap - 3/3 points
Adds a 90% chance to return to stealth mode after using your Sap ability.
Preparation - 1/1 point
When activated, this ability immediately finishes the cooldown on your other Rogue abilities.
Improved Cheap Shot - 2/2 points
Reduces the Energy cost of your Cheap Shot ability by 20.
dosc podobne do mojego docelowego builda. jest to o tyle dobre ze otwarcie walki z zaskoczenia cheap shotem w ekstremalnych sytuacjach skonczyc sie moze albo twoja wygrana przed koncem stuna (ewentualnie chwilke pozniej) albo zmuszeniem przeciwnika do leczenia, co daje ogromna przewage na start
inny ciekawy build to pojscie do konca w subtlety i za pomoca premeditation uzyskiwanie 5 combo pointow w 2 sekundzie walki, czyli krytyk evi z 5 punktami (jeszcze przed uplywem cheap shota) za powiedzmy 1500 dmg w pierwsze 3 sekundy walki. widzialem jak rogue na tym buildzie wykanczal ludzi nie dajac im szansy na odpowiedz
zainteresowanym moge podeslac film =]
wiec jeszcze raz - najwazniejsze wg mnie jest zbudowanie builda w taki sposob zeby sie w czym specjalizowac i wykorzystywac przewage jaka jest zaskoczenie. build na cheap shota jest wg mnie o tyle korzystny ze bardzo dobrze spisuje sie tak w pvp jak i w pve solo - wiadomo, im dluzej mobek jest w stunie tym mniej dmg bedzie w stanie nam zadac przez czas walki. poza tym kidney shot, gouge, blind, kick - wszystkie te zdolnosci przerywaja castowanie czarow, bardzo wazna rzecz w pve.
ah, jeszcze jedna wazna rzecz - dobor broni. wszystko zalezy od stylu gry, ja prawdopodobnie zdecyduje sie na miecz + sztylet lub ewentualnie dwa sztylety poniewaz nie chce zamykac sobie drogi do innych umiejetnosci ktore moga sie od czasu do czasu przydac. jezeli natomiast zdecydowalbym sie na builda do premeditation - wtedy zdecydowanie dwa miecze - wazniejsze niz dps jest wtedy to jak duzy dmg zada bron pojedynczym ciosem, bo wlasnie to jest nam potrzebne do boostowania damage'u eviscerate.
heh, troche sie rozpisalem
mam nadzieje ze troche pomoglo.
feedback welcome ;]