Część II
Walka w BCNM, czyli to co najgorsze. To jest ogólny opis tego co się dzieje.
Informacje o konkretnych atakach i co wziąć za medicines podam przed konkretnym Promem.
- W pomieszczeniu w którym czekamy przed walką nie mam ograniczenia na lv, wiec można sobie poczarować jednak wszystkie buffy spadną kiedy wejdziemy do BCNM. Przechodzi tylko efekt jedzenia.
- Po wejściu do BCNM WHM bluffuje grupe, SMN daje cienie i Rest MP
Arena do walki przypomina trochę Koloseum. Opisując będę się kierował kierunkami jakie obowiązują kiedy stoimy twarzą w stronę centrum areny zaraz po wejściu.
Na arenę prowadzi krotki korytarzyk na wprost kończący się małym podium i schodkami w dół. Z prawej i lewej strony są schody prowadzące na małe podium. Po drugiej stronie areny są schody na podium. Dokoła areny jest osłonięte kolumnami przejście.
Pozycje jakie zajmują poszczególni członkowie grupy po rozpoczęciu walki :
- Magowie – schodki prowadzące na arenę, te pierwsze jakie są.
- Stokrotka zajmuje prawe podium
- Opiekun zajmuje lewe podium
- Zjawcia zajmuje ostanie wolne podium
Początek walki :
Tank używa provoke na NM’a, po odciągnięciu go na swoja pozycje (centrum areny lub jego podium) czeka na atak Sumonerów. W tym samym czasie SMN’ży przywołują Leviathana i czekają aż tank zatrzyma się. W tym czasie też WHM używa ELEMENTAL SEAL i PARALYZE na przeciwniku. Tank zatrzymuje się i nie rusza się dopóki SMN-zy nie wykonają swojego ataku. Nikt na razie nie strzela ani nie bije monsterka poza tankiem. Tank używa potionów do odzyskania HP. SMN wydaja rozkaz ataku Leviathanom i odwołują je. Po ataku SMN, RNG zaczynają strzelać, jeśli tank utraci hate, przestają strzelać.
Kiedy SMN odzyskają możliwość ponownego ataku z blood pact podaja komende HOLD !
RNG przestają strzelać a tank stara się zatrzymać przeciwnika w jednym miejscu – następuje atak przywołanymi Leviathanami.
Srodek walki :
WHM leczy, tank puluje, SMN wala blood pact jak mogą zatrzymując monsterka komenda HOLD, RNg strzelaja.
Koniec walki :
Ok., po 2-5 minutach od początku walki HP powinno spaść przeciwnikowi do 40-50 %.
Czas na 2-h – SMN dają sygnał HOLD ! Tank utrzymuje przeciwnika w jednym miejscu odpalając 2-h.
SMN przywołują swojego pupilka i używają Astral follow. Koniec MP dla nich. Czekaja na recast ability w bezpiecznym oddaleniu.
Teraz czas na atak RNg –> Barrage + Shrapshoot, WS i 2-h. Jeśli Rng padnie wczesniej musi się ożywić i użyc 2-h.
Jeśli przeciwnik dalej nie został wyeliminowany SMN pija ether i używają po raz drugi Astral Follow.