szansa na critical spell , +100 int = + 1% szansy na critical spell
to samo u tanków +100 ag = 1% szansy na critical hit
tylko u rougów inaczej oblicza sie obrażenia i criticale , z tego powodu że te postacie maja fpizdu agility (tak mi sie obiło o uszy)
pozatym każdy item noszony przez postać (każdy w oknie char) daje bonusy nie zależnie od tego czy jest używany (np 1 h sword dajacy % na critical hit, daje te % w momęcie kiedy strzelamy na łuku , no chyba że jest wyraźnie zaznaczone w itemie że % liczą sie tylko do meele atack )
ale tego już pewny nie jestem , też mi sie o uczy obiło
Pozdrawiam
EDIT
a ja mam takie pytanie , w jaki sposób skill defense wpływa na armor , szansę uniknięcia ciosu itd ... jeśli ktoświe to byłbym wdzięczny , na samodzielne dojście do tego jeszcze trochę mi zajmie , trzeba by mieć ten skill na maxa , i najlepeij 60 lvl postaci zeby zacząć robić testy