mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 84
Dołączył(a): 27.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2005, 23:56 
Cytuj  
Witam :P
Jestem taurenem shamanem 30 lvl i mam pare pytanek:
Ma ktos moze jakies wzory jak rozkladac talenty ?
Walcze 1h+shield , 15 dps, 1.80 speed, sta/int i co dla mnie najlepsze ? windfury, flametongue, frostband czy rockbitter ?


_________________
TomBPL -Guild: Broken Claw- -Tauren Shaman- @ Burning Legion PvP server, currently lvl: 40
Mówią na mnie Wilku WDZ, jeszcze jeden mach, jeszcze jeden skręt...
Urodziłem się w Warszawie, Legię Kocham, Legię Sławię...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 00:01 
Cytuj  
TomBPL napisał(a):
Walcze 1h+shield , 15 dps, 1.80 speed, sta/int i co dla mnie najlepsze ? windfury, flametongue, frostband czy rockbitter ?


IMO windfury > all
a z odpowiednimi talentami i mocna 2H bronia to uwazam ze ta umiejetnosc powinna zostac nerfnieta. :D :D


PS. Jest juz gdzies (zapomniany z deka) topic o shamanie. :-D


_________________
Obrazek

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 00:18 
Cytuj  
sprobuj poczytac tutaj : http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=10907 . :)


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

*

Posty: 84
Dołączył(a): 27.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 08:02 
Cytuj  
ok, a moglibyscie cos o windfury powiedziec ? :P bo np frostband + slow weapon = sux sux sux sux, a windfury lepiej jest z szybka czy high dps bronia uzywac ? jak to wyglada w praktyce?


_________________
TomBPL -Guild: Broken Claw- -Tauren Shaman- @ Burning Legion PvP server, currently lvl: 40
Mówią na mnie Wilku WDZ, jeszcze jeden mach, jeszcze jeden skręt...
Urodziłem się w Warszawie, Legię Kocham, Legię Sławię...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 08:07 
Cytuj  
TomBPL napisał(a):
windfury lepiej jest z szybka czy high dps bronia uzywac ? jak to wyglada w praktyce?


lepiej z wiekszym dps, najlepsza siekierka dla shamana z windfury to jest Flurry Axe :) poluje na nia :)


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 08:40 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
lepiej z wiekszym dps, najlepsza siekierka dla shamana z windfury to jest Flurry Axe :) poluje na nia :)


o kurwa. :D :D

Tez zaczynam polowac od teraz. To bedzie rzez.
CIekawe ile to jest "chance on hit" ?? Wie ktos ?


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 08:59 
Cytuj  
Są właściwie dwie szkoły, przy broniach szybkich winfurry odpala ci się częściej. Szansa na odpalenie WF to 20% czyli statystycznie co 5 uderzenie.
edit: hmm, przy szybkich broniach (poniżej 1.6) używałbym już rockbittera, nie ma takiej losowości a skuteczność jest niemal identyczna.
edit2:
tutaj jeden gość robił obliczenia, miał talenty wsadzone w WF, więc dlatego wynik RB jest pomnożony przez 1.1 jakby talenty były przestawione

Weapon 1: 2 Hander speed 3.9
Unbuffed DPS - 51.1
WF: (85.5 - 51.1) == 34.4
RB: (77.9 - 51.1) * 1.10 == 29.48

Weapon 2: 1 Hander speed 1.9
Unbuffed DPS 44.1
WF: (76.3 - 44.1) == 32.2
RB: (72.6 - 44.1) * 1.10 == 31.35

dlatego też przypuszczam, że przy jeszcze szybszej broni, właśnie poniżej 1.6 rockbitter rulezuje :D


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 09:21 
Cytuj  
Ja preferuje Rockbitera, wysoki i zawsze pewny dodatkowy dps, ale tylko na pvp bo w instancach uzywam Frostband zeby nie zabierac aggro tankowi (jesli takowy jest :) ).


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 09:26 
Cytuj  
No właśnie zapomniałem dodać zdanie o tym ;) Rockbitter generuje dodatkowego hate, więc jak nie tankujemy albo subtankujemy, to lepiej w instancach używać windfurry, żeby nie zbierać aggro z main tanka.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

**

Posty: 441
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 09:55 
Cytuj  
teraz wiem dlaczego na takiego biednego szamanka jak ja wszystko leci jak leci ;)

ja mam cos takiego (nie jest to moze wypas le sluzy mi od dluzszego czasu) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=6472 i teraz sie podepne pod topic: zostawic czy "poszukac" cos lepszego?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 10:27 
Cytuj  
heh, no pewnie że poszukać, wiecznie na 19 lvl nie będziesz ;)
ps. może pochwalilibyście się swoimi buildami co ?


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 10:56 
Cytuj  
Ok sweng, twoje obliczenia sa bardzo fajne ale tylko jesli chodzi o pve, w przypadku pvp wf>> rb z prostego powodu- element zaskoczenia gdy windfurry "procnie" ci 2 x pod rzad z dobra 2h weapon to praktycznie 3/4 zycia dowolnego castera. Nie raz bywalo ze paladyn nie dazyl postawic shielda rogue uzywc vanicha etc. wlasnie dzieki WF. Przez te 60 lvl naprawd eprobowalem sie przekonac do RB, bezskutecznie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2262
Dołączył(a): 18.01.2002
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 11:02 
Cytuj  
Element zaskoczenia to jest kiedy Windfurry sie zalaczy :) Niewiele mniej daje Rockbiter ale jest 100% pewny i uzywajac go nie mam problemow ze zdejmowaniem casterow nawet kilka lvl wyzej + Lightning Shield ladowany po zdjeciu.


_________________
.

**

Posty: 341
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 11:05 
Cytuj  
Rockbitter daje stabilne bonusy - masz je poprostu caly czas.

Ja osobiscie uzywam windflurry - chociaz szansa jest tylko 1/5. A prawdziwy pazur pokaze na 60 lvlu - do ktorego jeszcze jakies 2 miliony expa :)


_________________
...:Mystical Awakening - DFO:...R.I.P
i parę innych...

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 11:10 
Cytuj  
Dobry priest , pala, shaman, druid, nawet hunter w normalnej walce w ktorej dostaje caly czas rowny dmg nie zdechnie półki ma mane.

Windufrry poprawione lightingiem z NS-a i shockiem potrafi zjesc 1-3 k dmg w ciagu kilku sekund. Sproboj ,zobaczysz jak często po prostu przeciwnik nie ma czasu na jakąkolwiek reakcje.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 11:25 
Cytuj  
No właśnie, Shadhun, podaj może jakieś przykłądy buildów, bo ja w sumie zmontowałem dwa. Pierwszy do pve (jeszcze nie wiem jak to się w instancach z grupą będzie sprawowało), drugi pvp/pve taki bardziej balanced, dłużej grasz tą klasą a ja chętnie przyjmę jakieś rady :D

Class: Shaman
Level: 60


Elemental Combat Talents (0 points)
# None

Enhancement Talents (29 points)
# Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.
# Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.
# Thundering Strikes - 5/5 points
Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.
# Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.
# Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.
# Anticipation - 3/5 points
Increases your defense skill by 6.
# Flurry - 5/5 points
Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.
# Parry - 1/1 point
Gives a chance to parry melee attacks.
# Improved Windfury Weapon - 2/2 points
Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?.
# Improved Grounding Totem - 2/2 points
Increases the frequency that your Grounding Totem will absorb a spell by 4 seconds.

Restoration Talents (22 points)

# Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.
# Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.
# Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.
# Combat Endurance - 1/1 point
Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.
# Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.
# Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

i drugi:

Elemental Combat Talents (18 points)

# Concussion - 5/5 points
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.
# Convection - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.
# Elemental Focus - 1/1 point
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
# Reverberation - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second.
# Improved Fire Nova Totem - 2/2 points
Reduces the delay before your Fire Nova Totem activates by 2 seconds.

Enhancement Talents (12 points)

# Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.
# Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.
# Improved Stoneskin Totem - 3/3 points
Increases the amount of damage absorbed by your Stoneskin Totem by 20%.
# Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

Restoration Talents (21 points)

# Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.
# Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.
# Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.
# Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.
# Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 11:44 
Cytuj  
Shadhun_ napisał(a):
w przypadku pvp wf>> rb z prostego powodu- element zaskoczenia gdy windfurry "procnie" ci 2 x pod rzad z dobra 2h weapon to praktycznie 3/4 zycia dowolnego castera.


True doslwnie 10 minut temu zabilem druida 36lvl (ja mam 41) w 1,5 SEKUNDY. I to jeszcze w wodzie !!!! Ha !! :D :D :D

Windfurry rzadzi.


_________________
Obrazek

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 12:03 
Cytuj  
Nie chce mi sie teraz rozpisywac, pozniej to zrobie wiec napisze ze ja gram buildem :

11/19/21

W elemental byle do Elem Focus
W ench do flurry ale tylko 4 punkty.
W restoration do NS .

W tej chwili nie umiałbym z niego zrezygnowac, wszystkie te 3 skille sa cholernie potrzebne.

Co do Twoich buildow to imo build do pvp musi miec co nieco z elemental: concussion convenction i elem focus to naprade duzy + w pvp jakies kilkaset wiecej dmg ktore mozemy zadac z shockow. Uwazam ze tidal focus i totemic focus sa skillami mniej przydatnymi niz odpowiednio impr healing wave / anc. healing. Wiecej napisze wieczorem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 12:11 
Cytuj  
ja sobie robie takiego builda:

Restoration Mastery

Tidal Focus Rank 5
Totemic Focus Rank 5
Combat Endurance Rank 1
Improved Lesser Healing Wave Rank 5
Tidal Mastery Rank 5
Nature's Swiftness Rank 1


Enhancement Mastery

Ancestral Knowledge Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2

Elemental Mastery

Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Call of Thunder Rank 5
Reverberation Rank 5
Elemental Fury Rank 1


_________________



******
Avatar użytkownika

Posty: 4474
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2005, 13:13 
Cytuj  
Shadhun, eee, no ja wyrysowałem dwa buildy jakbyś nie doczytał ;) Ten pierwszy bez elemental jest iście typowy do pve (a przynajmniej tak mi się tylko wydaje ;))


_________________
ǝuʍɐqɐz ʇsǝظ ıɯɐbou ʎɹob op ǝıuɐsıd
¡ lɐʇod lɐʇod

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 429 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.