psk, 10k w raidzie to nie problem -- admiral's hat daje +20 stamina.. pomnożmy to przez 39 i mamy... jedyne 780 staminy co nam daje ponad 7k hp
do tego buff food, pwf i inne bajery.. żaden problem IMHO, kwestia zgrania raidu
co do Onyxii.. Huragan, na BL nie ostał się w chwili obecnej na 60 lvl żaden main tank z def buildem, byłem jedynym i sprawowałem się w instance gorzej niż tamci z wyżymi lvlami (kwestia builda, ciut spie**** sprawe).. a nie, sorry, jest jeden, ale on ma mało w def dosyć, i też pewnie lada dzień zmieni na dmg build...
zresztą, co za problem wydać 5g na respec na defa? zwłaszcza, że prawie każdy na 60 lvl ma w banku pełno +def itemów.. ja nawet przy sobie je nosze i mam chyba +80 def skilla jak założe.. dobić do +100 to żaden problem..
pozatym śmiem twierdzić, że nie masz pojęcia jak wyglądają tanki w instancjach na 60 lvlu bo nie widziałeś tego w praktyce, tylko w teorii i czytaniu.. więc IMHO wstrzymaj się z komentarzami.
a co do różnicy dmg build vs def build w main tank:
* stun przy revenge, 50% chyba, na którego onyxia oczywiście będzie immune
* taunt co 10 sekund zamiast 12 sekund, co przy ilości ~10 warriorów nie robi żadnej różnicy IMHO
* consulsive blow, kolejny stun, na którego onyxia będzie immune
* większy dmg/thread generowany przez 1h weapon, to se można odpuścić bo to są kwestie 5% a przy onyxii i warriora 1h 100dmg czy 105dmg to nie gra roli bo to i tak casterzy i rogue robią dmg..
no i oczywiście +def itemy, które może nosić warr z dmg buildem.. a z dmg buildem na pare ciekawszych hitów które nawet z 1h potrafią nienajgorszy dmg zrobić.. aka mortal strike.. ba! nawet w chwili gdy nie ma aggro jakiś warr to może sobie spróbować wyciągnąć 2h weapon i ponapierdalać ciut w ogon onyxie..