Cytuj:
Przede wszystkim wojownicy i magowie z tego co wiem to wiekszosc ludzi siedzi w miescie i
podwysza skille-bo jak moze byc inaczej gdy wyjscie do lasu nawet srednio zaawansowanego wojownika czesto sie konczy smiercia...potwory biegajace po lesie sa w zbyt duzej ilosci i za silne.Orka z wyjatkiem ich osad nie uswiadczysz,rozbojnikow w ogole nie ma.
taaak?
radzilbym poszukac dokladniej...
Cytuj:
Od razu giant scorpiony ,trole.Oslawione corpsery i reapery na ktorych wielu ludzi bilo skille ,a w przyplywie flustracji gm zostly one obdarzone moca chodzenia i rzucania czarow-Ptam po jaka cholere zostaly one postawione!!!Nalezy je bowiem zlikwidowac bo stojace beda bite przez wszystkich ,a kiedy chodza wszyscy wiedza jak jest...
po 1 juz nie biegaja i nie czaruja.
to jedno
po droogie czy niektorym ludziom trzeba napisac kartke i na czolo napisac - uwaga quest - nie deptac?
Cytuj:
Cmentarz:
Powinien on byc chyba dla poczatkujacych ,a mojego wojownika(zbroja chain shadow exp 60 swordmanship i wykupione inne skille jak tactics,itp) bone knight polozy 2-4 strzalami ,latwiej mi bylo giant scorpiona zabic!!!Ze o magach nie wspomne...
no popatrz... a to ciekawe... bo sprawdzilem to.. i poczatkujacy wojownik z poczatkujacym magiem, byli w stanie wyczyscic cmentash w britt... no moze bez gazera... ale to ma nauczyc Cie myslec a nie zarabiac...
masz wiedziec do czego jest mag, a do czego wojownik... a do czego sprzataczka jak stwierdzil Zezary
Cytuj:
Rzemioslo:
Kowalstwo jest najbardziej popularne ze wszytskich rzemiosl poniewaz jest najbardziej dochodowy(tak,tak kowale nie dziwcie sie).Aby zlikwidowac zbyt duza liczbe kowali nalezy zrobic kilka rzeczy:
-poprawic postac lucznika(kto widzial lucznika na dz?jezeli sa to mozna na palcach jednej reki policzyc)zwiekszajac szybkostrzelnosc lukow oraz wprowadzajac dla ludzi parajacych sie wykonywaniem lukow rozne rodzaje drewna.
i to sie zgadzam
Cytuj:
-obnizyc cene domow tak aby ciesle mieli zamowienia na swoje wyroby,co zacheci rowniez do zakladania sklepow
jesli myslisz ze to zwiekszy ilosc carpenterow.. to sie mylisz
Cytuj:
Chcac sprawic trudnym i wymagajacym gm przesadzili powodujac ,ze aby mozna bylo myslec o wyprawach trzeba byc naprawde mocnym magiem lub wojem,a ze nowi gracze nie lubia czekac to makruja.
wiec makrownicy gdy beda dopadani.. beda mieli staty 10/10/10 i umiejetnosci na 0
zobaczymy po ktorej postaci zrezygnuja i odejda/zaczna grac uczciwie
Gadget