mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
***

Posty: 612
Dołączył(a): 29.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 17:46 
Cytuj  
Mamy maly problem bo nie wiem czy dobrze rozumiem uzywanie tych itemow i rangi. Jak mam jakas range w pvp to kupuje item i zakladam go na siebie a tu akurat spadlem w rankingu i item znika ?

PS. Imo beda krolowac ci ktorzy graja po 19 godzin dziennie a wiezcie mi na slowo ze slyszalem o takowych...

****

Posty: 1282
Dołączył(a): 16.07.2003
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 18:25 
Cytuj  
Dokladnie, jest to debilizm.
Nie wiem co to ma na celu.... bo na pewno nie to, ze ktos jest dobrym pvp'rem. Jest to durne wymuszanie na codzienne logowanie sie i tluczenie masy <AFK> badz tworzenie zerg raidow na random playerow :-(
Znajac US TRAMMEL BANK SITTING NEEDS dlugo ten pomysl nie pociagnie bo ganking stanie sie rzecza powszechna.


_________________
Nie ma fajnych mmorpg.
Muzyka relaksacyjna


Posty: 28
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2005, 19:21 
Cytuj  
re up
Widzisz wlasnie ja wole jednak to fatality......bo przy tej rzezni co bedzie to nie widze jakos zebym mogl se spokojnie powalczyc z kims 1vs1 badz w ogole zadac komus duzo dmgu...Raczej bedzie lag ze ja piernicze+setki graczy i wtedy wedlug mnei lepiej sie sprawdza fatality bo takto bedzie jakas mozliwosc kogos ubicia a tak przy tym lagu to nawet nie bedzie szlo zadawac tego dmgu duzo.....zreszta zobaczy sie. Wolalbym wersje taka ze za zadany dmg dostajesz pkt plus jakis bonus za zabicie....taka wersja by mi najbardziej odpowiadala....2 w 1. Wtedy np za 99% dmgu dostjesz 5 pkt czy iles tam plus dobijasz i masz dodatkowe 2pkt. Mi by pasowalo.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 00:01 
Cytuj  
Ale cale szczescie blizzowi nie .


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

***

Posty: 612
Dołączył(a): 29.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 01:55 
Cytuj  
Czyli zostaje dalsze farmowanie itemz w instancach, bo na itemki za honor pointsy nie ma co liczyc, co najwyzej na mounta albo i nie...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 03:11 
Cytuj  
A bedzie ci sie chcialo farmowac itemki? Mnie po 3 tygodniach na 60 lvl juz sie instance znudzily, a przy okazji okazalo sie , ze gra nic innego na ta chwile nie oferuje w endgame. System honor points zaprojektowany pod nolife kids raczej nie napawa optymizmem. Trzeba bedzie chyba do wyjscia battlegrounds (ile by to nie trwalo) odlozyc gre na polke, bo zaczyna od niej wiac nuda. Chyba , ze sie producent opamieta i zrozumie , ze nie wszyscy maja ochote grac kilka godzin dziennie.

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 04:05 
Cytuj  
Mam w tej chwili lvl 60, ile moge to siedze w instancjach, zebralem seta narazie 6/8 - po wyjsciu honor juz mam nagrana stala ekipe 3x rogue i 2x druid (w tym 1 ja) do stealth attack ;)

beware ;p

*

Posty: 152
Dołączył(a): 24.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 08:28 
Cytuj  
Zolin napisał(a):
Nie zgadzam sie z tym ze magowie beda krolowac w rankingach.....zreszta sami zoabczycie..jeszcze nie widzialem maga/wara itd itd ktor by krolowac w takim rankingu, a zaliczylem juz sporo mmorpgow......
WoW akurat pod tym względem jest inny od wiekszości mmo, tu nawet priest może wysoko zajść w takowym rankingu, co w większości mmo było raczej nierealne. A co do magów to najlepszym przykładem będzie chyba UO (SP).
Zolin napisał(a):
niestety grupka 2-3 roguow w stilcie i kazdy przetrzyma kilka sekund....a wtedy vanish i co takim sie da zrobic.....z tego co wiem to w walkach pvp liczy sie high dmg i przedewszystkim szybkosc.....
W pvp to się liczy zgranie, taktyka i umiejetności. Co do 3xrogue to wszystko wygląda ładnie w teorii, w praktyce taki team imho sie nie sprawdzi, chyba że będa to walki na zasadzie 3v3 -> 2x sap i 3v1, a co za rpzyjemnośc z takiej wlaki?, to jak bicie kolesia 40lvl niżej.
Zolin napisał(a):
Zreszta sami zobaczcie....gdyby na serwach wiekszosc graczy wybrala wlasnie magow to by oni byli de best......a takto to najwiecej jest roguow i to oni beda wiedli prym w rankingach.
Rogue jest najwięcej, bo dzieciaki myslą, że ze sealtha będą ownować, tymczasem potrafią zabić jedynie ludzi walczących z mobem przy 50% ubytku hp, a jak im jakimś cudem przeciwnik wyjdzie żywy ze stuna po cs, to sie gubią, a niestety z tego co widze jest ich znacznie więcej, niż tych co naprawde potrafią grać swoja klasą.
Zolin napisał(a):
Mag widzialem jak sobie radzi...i jest super jak majac 60 lvl wleci w grupke graczy low lvl(przynajmniej o 20 lvli nizszych), rzuci pare aoe i wszyscy gryza piach....ale z kolej jak wpadnie w grupke 60 sam to juz jest dead...
Jaka by to klasa nie była, to jak wleci w grupe przeciwników to po chwili będzie dead.
Imo w czołówce rankingu może się znaleźć każda klasa, w końcu to mmo, więc miejsce w rankingu będzie wypadkową z raidów i gvg, a nie 1v1, wystarczy więc teoretyczie umieć grać swoją postacia i mieć dobry, zgrany team (oraz dużo czasu na wow :f), praktycznie pewnie trzeba będzie jeszcze poswięcać na pvp minimum 15h dziennie :P

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 09:39 
Cytuj  
Z tego co wyczytałem na oficjalnym forum, ranking będzie się opierał nie na czystej ilości killów (które powinny się naliczać za dmg, a nie za fatality jak tu niektórzy proponują), ale na ilości killów względem czasu grania.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 10:38 
Cytuj  
Libero napisał(a):
Z tego co wyczytałem na oficjalnym forum, ranking będzie się opierał nie na czystej ilości killów (które powinny się naliczać za dmg, a nie za fatality jak tu niektórzy proponują), ale na ilości killów względem czasu grania.



Jeśli to ilośc czasu grania/do ilości killów to jest to realne i bardzo dobre rozwiązanie. Ludzie albo będą chodzić do instance albo walczyć. Niestety też jeśli zostawię włączonego WoW'a siedząc w Iron i pójde jeść to trace na tym więc teraz nie będzie afk tylko logut:P.

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 11:24 
Cytuj  
Zamiast xp na godzine bedziemy farmowac .... siebie nawzajem :D

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 11:58 
Cytuj  
ja uwazam ze dobrym rozwiazaniem byloby expowanie do 60lev - a dopiero na 60 lev prowadzenie HP i HP by sie dostawalo za zabijanie tylko 60

wiec kazdy by cos mial - ludzie ponizej 60 expuja - jak dojda do 60 zaczyna sie full pvp
w miedzy czasie by sie chodzilo do Instance po przedmioty


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 11:59 
Cytuj  
dla mnie ciągle to nie to ... wolał bym żeby rangi nie spadały , albo spadały bardzo wolno, bo jak pomyśle że nie będę mógł używać setu który już mam , tylko dlatego że nie gram , albo dlatego że mam słabą wydajność kill/h to tracę przyjemność z grania :/ , jakoś nie podoba mi sie to ... :-? :-?


_________________
Obrazek

*

Posty: 152
Dołączył(a): 24.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 12:17 
Cytuj  
Aż strach pomyśleć, co sie będzie działo z ludzmi co osiągną najwyższe rangi, zombie 24/7 :f

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 12:21 
Cytuj  
A moze wprowadza cos w stylu resta dla HP. To chyba nie bylby zly pomysl.


_________________
Obrazek

**

Posty: 269
Dołączył(a): 22.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 13:51 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
A moze wprowadza cos w stylu resta dla HP. To chyba nie bylby zly pomysl.


z tego co gdzies na forum blizza czytalem to ma byc cos takiego


_________________
..::Char profile::..

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2005, 14:34 
Cytuj  
Cytuj:
As a working professional I love the current implementation of the rest system. What has been released thus far about the honor system sounds like a grinder's paradise. Are the developers definitely going to include a helping hand, per se, for the casual player?
We have implemented a system very similar to the rest state system for honor. This system will give you a bonus to the number of honor points you earn in a week, up to a certain amount. It is slightly different in that each week the bonus pool re-fills itself completely. Once you have used up this pool for the week, you will earn points at a normal rate.


Żródło:Oficjalne forum : Topic o Honor Points

Wystarczy poszukać:P
W wolnym tłumaczeniu : CO tydzień każdy będzie dostawał "rest bonus" do HP. Jak się skończy to dostaje się już normalnie.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.