mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
**

Posty: 341
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2005, 21:46 
Cytuj  
Zajebiste zdjęcie Itachii :D .


_________________
To tylko taki mały żarcik...

Bartz- Loiok Shilen knight 46 poziom

*

Posty: 126
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2005, 07:26 
Cytuj  
Itachii

że tak powiem NICE :)

co do statów to:
wit to resist na sleep/root/paralyz (temu z rynku znikły ostatnio +wit -int)
con nie str daje udźwig

a co do broni i p. atak to już się przekonałem że nawet z bone dagger byś mnie rozjechał jak chcesz :P (i niestety każdy chiński dagger z ToI :()


_________________
Kurga

***

Posty: 700
Dołączył(a): 26.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2005, 11:03 
Cytuj  
Kurga napisał(a):
Itachii
wit to resist na sleep/root/paralyz (temu z rynku znikły ostatnio +wit -int)
con nie str daje udźwig

jesli wit wpływa na to co napisałeś to prawdopodobnie zdejme ten tatoo.
...co do udzwigu (load) to sugerowałem sie info zamieszczonym na orphusie
http://www.l2orphus.com/class_stats.php
gdzie napiszli że:
STR (Strength) Affects P.Atk and Load
CON (Constitution) Affects HP and Load

....też mi się to dziwne wydało.
Szkoda że Ncsoft olał sobie sprawę poinformowania graczy o base statsach - jest z nimi dużo niedomówień tzn. co wpływa na co i w jakim stopniu.
Dziękujemy ci NcSoft. :har:
Co do samego sztyletu to rzeczywiście jaki by on nie był, non grade czy B grade dagger userzy maja wrodzony power "w łapie".

BTW. wczoraj udało mi sie nie zrobic doom heavy na 60%. :(
...a miało być tak pięknie.


_________________
B A R T Z
Obrazek
79Ghost Hunter/78Saggitarius


Ostatnio edytowano 18 kwi 2005, 11:11 przez Itachii, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2005, 11:11 
Cytuj  
Itachii napisał(a):
Szkoda że Ncsoft olał sobie sprawę poinformowania graczy o base statsach - jest z nimi dużo niedomówień tzn. co wpływa na co i w jakim stopniu.
Dziękujemy ci NcSoft. :har:


trzeba czytac patch notes :)

w info do C2 stoi napisane:

Strength (STR)
STR is the value that represents how strong a character is. This value has an effect in the following ways

Amount of physical damage: Damage from ordinary attacks and physical skills of the player increases as STR increases.

Dexterity (DEX)
DEX is the value that represents how nimble and precise are the body movements of the character. This value has an effect in the following ways.

Attack speed: Ordinary attacks and casting speed of physical skills increase as the DEX value increases.

Accuracy: Accuracy increases as the DEX value increases.

Evasion: Evasive ability increases as the DEX value increases.

Critical probability: As a rule, this changes depending on what weapon is being used but the critical probability also increases with the size of the DEX value. Because critical probability also has an effect on the probability of success of hitting vital areas when using skills such as Mortal Blow, the probability of success of skills of this type increase as the DEX value increases.

Shield defense success rate: The shield defense success rate increases as the DEX value increases.

Movement speed: Movement speed increases as the DEX value increases.

Constitution (CON)
CON is the value that represents how strong or how healthy a character is. This value has an effect in the following ways.

HP quantity: The maximum HP value increases as the CON value increases.

HP recovery speed: HP recovery speed increases as the CON value increases.

Breath: CON has an effect on the ability of a PC to move underwater. The underwater physical strength gauge increases as the CON value of a character increases. The higher the CON value, the slower the HP reduction rate when the character's breath runs out.

Shock resistance: Resistance to shock attacks increases and the probability of falling into a shocked condition falls as the CON value increases.

Bleeding resistance: The probability of getting injured and bleeding falls as the CON value increases.

Intelligence (INT)
INT expresses how much intelligence a character has. The strength of magic increases as this value increases. This value has an effect in the following ways.

Magic Attack: Damage caused when a PC uses damaging magic increases with the INT value.

Curse success probability: The success probability increases with the INT value when using magic that causes all kinds of abnormal conditions.

Wit (WIT)
WIT is the value that expresses how quickly a character can think and his/her ability to make things happen. As INT is the value that demonstrates the level of understanding, WIT is the value that shows the character's ability to make things happen and the character's mental spontaneity. This value has an effect in the following ways.

Exceptional damage probability: Exceptional damage can occur at a certain low probability when casting damage magic and the higher the WIT value, the higher the probability that this exceptional damage will occur.

Magic casting speed: If the WIT value is high when using magic, the magic can be used more quickly.

Resistance to abnormal conditions: WIT has an effect on one's ability to avoid various kinds of bad abnormal conditions. Abnormal conditions a character doesn't succumb to easily when WIT is high include curses that lower ability values, mental abnormalities (such as Hold, Silence, Sleep, Fear), paralysis, HP reduction magic of the four elements, MP reduction magic, HP recovery speed reduction, and magic that increases the delay for reusing skills and reduces heal effects.

Mentality (MEN)
MEN is the value that represents how strong a character is mentally. This value has an effect in the following ways.

Magic defense: Magic defense ability increases as the MEN value increases, while the probability of receiving magic damage decreases, as does the probability of succumbing to curse magic.

MP quantity: Maximum MP increases as MEN increases.

MP recovery speed: The degree of MP recovery speed is determined by level, race, and MEN. MP recovery speed increases as MEN increases.

Probability of magic interruption: There is a chance that when a player casts magic and is attacked, the magic that was cast will be interrupted. At this time, the probability that the magic won't be interrupted increases as MEN increases even for magic with higher damage.

Poison resistance: The probability of succumbing to poison magic falls as the MEN value increases.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 700
Dołączył(a): 26.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2005, 11:24 
Cytuj  
dzięki Karol. w ten oto sposób zdejme dziś ten -WIT tatoo.
Skupiłem te dye niemal w cenie jaką płacą NPC więc strata nie bedzie zbyt duża.....tyle tylko że mam teraz dylemat czy to ostatnie mijsce na tatoo poświęcic na +4CON czy +4DEX. :har:
Zobaczymy jak się bedzie grało Itachiim w C3 i jakie słabe strony postaci staną się bardziej widoczne, wtedy zdecyduję i zrobię jak stan kasy pozwoli.


_________________
B A R T Z
Obrazek
79Ghost Hunter/78Saggitarius

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.