"Jesteśmy w końcowej fazie pracy [sic!]. Większość rzeczy już jest w grze, właściwie jedynie dopracowujemy pewne elementy"
"Dziennik ma teraz podział na poszczególne zadania, które są wyszczególnione osobno (...) Możesz wybrać jedno z zadań, a kompas sam wskaże Ci, dokąd się skierować, aby popchnąć grę do przodu. Ale jeżeli będziesz mieć znaleźć ukrytą jaskinie, to nie uświadczysz jej na kompasie - zaznaczamy tylko rzeczy, o których chcemy, abyś wiedział. (...) Zresztą wiele questów da Ci możliwość skończenia ich w alternatywny sposób, więc warto się pofatygować"
"Mocno zróżnicowaliśmy odczucia w walce pomiędzy nożami, mieczami, toporami i dużymi dwuręcznymi narzędziami. Każdej używa się trochę inaczej, podobnie jak jest np. z pistoletem, karabinem i wyrzutnią rakiet w FPS'ach"
"Szczególnie teraz, dzięki ogromnym lasom alchemia jest jeszcze bardziej pociągająca. Sporo ciekawych rzeczy rośnie dookoła."
"Mamy cztery frakcje. Chcemy aby gra w każdej z nich była osobną przygodą, posiadała zupełnie odmienną historię i drogę do dojścia na szczyt"
(...)W tym oświadczeniu znalazła się łatwa do przewidzenia informacja o wydaniu Obliviona na nowego Xbox'a 360. Wspomina się także datę 'Zima 2005' jako prawdopodobnego jej wydania.
Trailer Obliviona:
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360 ... 05-Trailer
http://www.elderscrolls.phx.pl/oblivion ... n_npc.html o npc'ach