mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 217
Dołączył(a): 2.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 21:39 
Cytuj  
Na pewno wiekszosc wie, ze wraz z nowym patchem nerfuja troche roota - nie bede tlumaczyl dokladnie jak. 15 sek przerwy jednak nie bedzie tak ciezko przezyc w bear albo travel form.

Mam dwa pytania:
1) Nerf obejmuje roota, a nature grasp dalej zostaje na swoim cooldownie?
( no z tego co wiem - TAK )

2) Od czego dokladnie zalezy kiedy root przestaje utrzymywac przeciwnika ?
Mam od jakiegos czasu 60lvl, caly Secik itd (ze tak sie pochwale), wiec troche do czynienia z tym rootem mialem. Dziwi mnie nerf czasu trwania korzonka, ktory juz teraz potrafi trwac miedzy 2, a 30 sekundami. ( wiec dosc duza rozpietosc ). Blizzz mowi, ze korzonek moze poscic przeciwnika, kiedy ten dostaje obrazenia - ale czy ktos wie cos dokladniej na ten temat?

Czasem wydaje mi sie ze spam Wrathem nie powoduje uwolnienia wroga, tak szybko jak Starfire+Moonfire. Czasem mozna nawet 3 X starfire zaatakowac a roocik dalej trzyma. Po patchu troche bardziej bede musial zwracac uwage na ten korzonek, wiec... jesli ktos wie od czego dokladnie zalezy jak dlugo on trzyma to prosze podzielcie sie ze mna ta wiedza :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 21:57 
Cytuj  
Masz n% szansy na usuniecie rootow gdy cel dostanie obrazenia.
Jak wrzucisz na kogos moonfire, to mozesz zapomniec o roocie bo napewno zaraz sie uwolni przez ten tykajacy syf.

Z drugiej strony root trzyma rozne ilosci czasu, wiec jest mozliwosc ze dmg wywolany rootami tez potrafi je zerwac.

Taktyka jest prosta, zadac jak najwiecej dmg przy jak najmniejszej ilosci uderzen :)

Swoja droga nature's grasp to jakis tani root, bo bardzo szybko sie zrywa T_T


_________________
Nestor#1522

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 22:10 
Cytuj  
niby to jest normalny root (bo na rowni u trainera sie kupowalo ranki nature grasp i entangle roots) ale faktycznie zauwazylem ze czesto ledwo zdazylem sie uleczyc po graspie.... odruchowo teraz poprawiam normalnym rootem odrazu ....


jak bedzie okaze sie w praktyce - chyba ze jakis druid z US sie pochwali ...

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 22:10 
Cytuj  
Cytuj:
Po patchu troche bardziej bede musial zwracac uwage na ten korzonek


padam tu ze śmiechu :lol:

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 22:39 
Cytuj  
czemu? ;)

powaznie jak grasz duidem i duelujesz z warriorem albo rogue to tylko nerwowo okiem lypiesz czy zdazysz zrobic to co trzeba jak ten korzen pusci i czy jestes wystarczajaco daleko ;)

*

Posty: 126
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 08:07 
Cytuj  
Nie zakladam nowego topika bo pytanie w zasadzie w temacie...

Priesty maja Shackle Undead ktory jak wiadomo wylacza z walki undeada na 30 sek, dziala na mobki undead jak trza ale jest inna rzecz i tu pytanie:
czy dziala tez na undeadow playerow ?
jesli tak to
czy tylko alliance moze w ten sposob uziemic undeada playera? czy ja jako horda moge w duelu uzyc na undeadzie?

jakos nigdy nie mialem okazji tego sprawdizc a nie chce sie rozczarowac w polowie walki :)

pozdr

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 08:15 
Cytuj  
Forsaken nie są traktowani jak undead.
Wszelkie czar odnoszące się do undead nie działają na Forsaken.

A korzonek mnie bawi bo to śmieszny wyraz :D

*

Posty: 126
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 08:21 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Forsaken nie są traktowani jak undead.


i wszystko jasne...dzieki

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 10:10 
Cytuj  
Dokladnie - Undead players = humanoids.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 10:51 
Cytuj  
BiGi napisał(a):
Dokladnie - Undead players = humanoids.


i to bardzo źle , jako pal mam exorcism ... i nie działa na playerów :/ to samo z turn undead .. o ile exorcism byłby przegięciem , i paladynie mogliby by wycinać undeadów jak leci o tyle turn undead i seens undead powinno działać na undead playerów :/ :/


_________________
Obrazek

*

Posty: 161
Dołączył(a): 16.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 11:49 
Cytuj  
[troll]
a hunterzy powinni móc łapać druidy w bear/cat/travel form jako pety...
a rogue powinni móc być niewidzialni nonstop, zwłaszcza w trakcie walki...
a priest powinien mieć "lay on hands" czy jakoś tak, tylko, że 1% mana = 100% mana...
a warrior powinien móc używać intercept i charge nonstop...
a shaman powinien mieć free epic mounta :<
a warlock powinien móc używać wszystkich minionów naraz..
a druid to najlepiej niech się może zmieniać w przeciwną frakcje..
magom dajmy stealtha tak jak rogue, to będzie ubaw, fireballe latające z nikąd..
[/troll]


_________________
[ WoW - resto | TBC pre-Sunwell - resto | TBC Sunwell - feral | WotLK - feral ]
Not going to be balance!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 12:19 
Cytuj  
za starych czasow bety undeadzi byli undeadami :) pal ownowal ich ladnie :)
exorcism, turn undead, SoR, holy wrath = mogles sam pojechac 3-4 unddeadow tego samego lvl :) a jak miales przy sobie priesta z shackle to juz n/c bylo

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2005, 16:50 
Cytuj  
Z takich bajek to ciekawostka:

jak szaman sie zmieni w wolfa moge go uspic druidem ;)
dodam ze usypianie dziala tylko na smoczki i bestie ;)

**

Posty: 217
Dołączył(a): 2.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2005, 04:21 
Cytuj  
A hunter moze druida fearowac w bearform.


Co do tego smiesznego korzonka:

Czesto nie zdaze zadac wogle obrazen (a przeciwnik nie ma dotow) a root poszcza. Powtarzam - czesto. Dlatego sie zastanawiam...

Zazwyczaj po roocie ataqje: stafire + moonfire chwile pozniej,bo skoro root i tak ma zaraz posic to chce jakies przyzwoite dmg zadac. Zauwazylem se moonfire latwiej wyposzcza wroga niz spam Wrathem (czyli teoretycznie co chwile przyjmowanie wiekszego dmg ). Dochodze do wniosku, ze dalej nie mam pojecia jak to procentowo dziala :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2005, 08:32 
Cytuj  
mnie czasami thorns denerwuja :) mam NG na sobie dostaje CS'a pd rogue, on zostaje rootniety jednak co z tego jak przez 4 sec jest przy mnie i za kazdym hitem dostaje obrazenia od cierni ktore moga zlamac roota ;/ i tak w 90% sie dzieje ze jak jest koniec stuna to rogue juz jest free :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.