Xanth napisał(a):
Jesli latency jest 50ms, a kazda akcja ma opoznienie, to to jest serwer lag, a nie lag na laczu.
X.
chyba zaden producent mmo nie zetknal sie z takim wyzwaniem jak WoW , osobiscie nie znam mmorpga ktory udzwignalby nawet do 30k [na jedym serwie ]graczy , chyba WoW wyprzedzil nasze rozwiazania techniczne
. Nie ma sensu zebym sie rozwodzil nad tym ze gry online typu massively sa przyszloscia grania a singlowki powoli beda odchodzic do lamusa bo to nie przyjmuja do wiadomosci jedynie zatwardziali konsolowcy , ekhm..reasumujac mamy do czynienia z ciekawa sytuacja , w niedalekiej przyszlosci moze sie okazac ze ten sektor rozrywkowy moze pochlonac spora czesc biznesu IT , i stac sie nowa sila napedowa . Nawet jesli wiekrzosc ludzi co graja w mmo nie zadowolily by testu Turninga (joke)