Calosc wydaje sie dosc prawdopodobna... w uj tania reklama,
to robi sie ja tylko na swojej stronie, a i tak wszyscy mowia...
a jesli szybko "upgraduja" serwis to znowu beda o nich mowic...
http://forums.ebay.pl/thread.jspa?threa ... 4438651962Info lekko szokujące ale pewne, nie mogę z wiadomych przyczyn podać
szczegółów.
W każdym razie gość który mi to dostarczył pracuje w jednej z gazet.
Według informacji jakie uzyskałem od niego obserwowany obecnie burdel potrwa
jeszcze parę dni.
Teraz mniej więcej to co mówił:
"To co się teraz dzieje, jest nową jakością w promowaniu takich
przedsięwzięć jak wejscie potężnej firmy na duży rynek. Przedsięwzięcie o
niespotykanej dotąd skali, rozmachu i ambicji a przede wszystkim
niekonwencjonalnego podejścia do zagadnienia marketingu i PR.
Agencja PR której zlecono opracowanie strategii zaistnienia eBaya na polskim
rynku miała za zadanie przedstawić plan dzięki któremu firma już po okresie
rocznej dzialalności poszczyci się minimum 1,5 milionową rzeszą
uzytkowników.
Według mojego informatora dyrekcja eBaya doskonale orientuje się w sytuacji
na polskim rynku aukcyjnym i wiąże z nim poważne plany. Dla powodzenia
nowego przedsięwzięcia gotowi byli pościęcić na starcie duże pieniądze
chociaż nie horrendalne.
Agresywny plan włosko-amerykańskiej agencji został zaakceptowany właśnie
dlatego że przedstawiciele tej ostatniej podpierając się badaniami rynku,
przekonali Amerykanów do rewelacyjnego (nawet przy ewenualnym zrealizowaniu
najmniej optymistycznego wariantu) wskaźnika efektywności zainwestowanych
funduszy.
To co obserwujemy teraz jest realizacją podboju naszego rynku w zgodzie ze
scenariuszem tego kontrowersyjnego planu.
Ideą było żeby w krótkim czasie zrobić niewiarygodnie wielki szum aż po
nieomal stymulację orgazmiczną w punkcie kulminacyjnym.
Macherzy od urabiania konsumenta uznali, że tradycyjny sposób promocji nie
gwarantuje ekspresowego rozwoju nadwiślańskiej platformy eBaya więc wpadli
na pomysł, żeby stworzyć jeden wielki humbug, doprowadzając ludzi do
wielkich emocji, również negatywnych a następnie stwarzając wrażenie
spontanicznej improwizacji, ująć za serce polskiego użytkownika
nadzwyczajnie szybką reakcją i ukłonem w jego kierunku poprzez zaoferowanie
w błyskawicznym czasie wszelkich udogodnień i usprawnień jakie ci ostatni
posulowali, łącznie z gwarancją niepobierania prowizji przez najbliższe 5
lat i obsługą Pay Palu z polskim supportem."