mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 787
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 21:18 
Cytuj  
Witam
Mam taki problem:
Jak mam iteam powiedzmy " Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 44" to czy jak bede uzywac np "moonfire" Rank 1 to bede walil dmg 20-22 + 44 ? I jak to jest z czarami ktore wala DMG w okreslonym czasie no np tez moonfore ktory po zadaniu dmg kontynuje go przez 12 s zadajac co 3 sec dmg Wienc czy to bedzie tak: Moonfire rank 1 20-22 dmg + 24 dmg over 12 sec czyli 20-22 + 44 + 6 + 44 + 6 + 44 + 6 + 44 + 6 + 44 czy 20-22 + 44 + 24 + 44 over 12 sec? Czy to jest jeszcze calkiem inaczej? Bede bardzo wdzieczny jak ktos mi to wyjasni.

****

Posty: 1474
Dołączył(a): 30.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 22:37 
Cytuj  
na forum bliza jest topic o tym na niebiesko podpiety pod gore...

jak masz +healing lub +dmg <b>UP to 44</b> to znaczy ze robisz normalny dmg/healing + random 1-44... jak jest z dotami to niewiem , napewno nie tak samo bo to by bylo imba.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2005, 22:53 
Cytuj  
Jak cos mi dodaje 15 do shadow dmg to Cuse of Agony zadaje 515 a nie 500 dmg over x sec. W poprzednim patchu tak zrobili. Wczesniej w ogole nic nie dawalo.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 00:06 
Cytuj  
a nie przypadkiem np + 44 healingu dodaje 1-44 hp ho Hot'a (healing over time jak np rejuvenation)za kazdym ticknieciem tak samo demage dodaje sie do Dot;ow tez za kazdym ticknieciem? :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 00:30 
Cytuj  
AFAIR.

Increases up to.. daje 1-N na caly czar, tzn wylosowane N rozkladane jest na wszystkie ticki.

+N X Spells, daje +N do kazdego czaru rodzaju X

Ale moge sie mylic.


_________________
Nestor#1522

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 07:52 
Cytuj  
@ Postal

No to wlasnie moj post wyzej o tym mowi. Przy DOTach +N damage dodaje sie do ogolnego DMG zadawanego przez czar. Czyli (powtarzam):
DOT, tory zadaje 500 dmg over 30 sec przy dodaniu 40 do dmg zada 540 over 30 sec.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 08:03 
Cytuj  
Są przedmioty które dodają losową wartość z okreslonego przedziału.
Np. 'Increases damage and healing done by magical spells and effects by 1-15'
I wtedy ten 'dodatek' jest losowy.
Jeżeli ten dodatek wynosi równe 44 to jest to 44 i koniec.

Sytuacja też wygląda róznie w zalezności od poziomu czarów.
Jeżeli czar jest niskiego poziomu to dodaje się 1/3 'dodatku', potem jest 2/3 no i całość na końcu.
Wiem że na początku było to regulowane szybkością czaru.
Cast <1s - efekt 1/3
Cast 1-2s - efekt 2/3
Cast >2s - pełen efekt
Nie wiem czy tak zostało i nie wiem jak to się odnosiło do instant castów.

******

Posty: 3152
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 08:25 
Cytuj  
Proba przetlumaczenia odpowiedzi na podobne pytania z forum Blizza.
Odpowiadal Thundgot podpierajac sie developerami.

W przypadku przedmiotow +healing lub spell bonus dziala to nastepujaco. Zeby uzyskac pelen bonus czar musi miec casting time conajmniej 3,5 sekundy (czyli np. fireball wyzszego poziomu lub greater heal uzyskuja pelen bonus).
Frostbolt np. ma casting time 3 sekundy i tym samym uzyskuje 81,4 proc bonusu. Talenty zmniejszajace casting time nie wplywaja na wielkosc bonusu.
Przykladowe bonusy:
Shadow Bolt (3 sekundy) + 0,857 bonusu
Smite (2,5 sekundy) + 0,714
Wrath (2 sekundy) + 0,571
Flash Heal (1,5 sekundy) +0,429
Scorch (1,5 sekundy) +0,429
Fire Blast (instant) +0,429

Jak ktos chce zobaczyc oryginal to zapraszam na
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-mage-en&t=7781&p=1&tmp=1#post7781

*

Posty: 137
Dołączył(a): 14.12.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 09:02 
Cytuj  
W takim razie jak działa to na szoki szamana?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 10:49 
Cytuj  
Hab-KJ napisał(a):
W takim razie jak działa to na szoki szamana?


Kiepsko bo sa instant.
Czyli jak napisal Oraczek instanty dostaja 0,429 bonusu czyli okolo 50%.

Wiec masz + 50 nature spell damage to dostaniesz tylko +okolo 25 bonusowego damage'u do np. Earth Shocka.
Ale juz np. do Chain Ligtning'a dostaniesz wiekszy (chyba caly) bonus.
IMO logiczne, dobrze pomyslane rozwiazanie.


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2005, 11:48 
Cytuj  
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... mp=1#post4


_________________
Nestor#1522

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.