Cytuj:
2002-01-22 12:27, Lapiduch napisał:
..moj cler wali DD srednio za 130:),a co do kalkulacji resista i zadanych obrazen....to ,moim skromnym zdaniem akurat lvl(ten dodany z itemkow) nie ma wplywu u clera na resist ni dmg heh.Zauwazylem ,ze wale tak SAMO czy mam zalozony, czy tez nie item dodajacy lvl..a resistuja czesciej zolte moby niz orange.
Z leczeniem to samo czy mam 41 lvl reju .(wyuczony ) czy tez 43 (z"bonusami") ,to i tak podstawowy heal = 233 hp:)
.."i to jest najzupelniej normalne"? Wiecej many mam jak "jade" na capie lvlowym piety i constitution,a wiecej DD moge zadac jak mam itemki +dex i quick:)...bo szybciej:)
Reasumujac..itemy z "+" do lvl ,sa jeszcze niedopracowane (przynajmniej u healera)Pomysl swietny..ale chyba go zarzucono bo...bylibysmy "super super " az by to bylo nudne:)
A co do macki,heh wszystkiego probowalem .tego co radzisz tez,i efekt zaden(
Tak mysle ,moze to dlatego ,ze mace jest ze "starej dostawy"? Musze zlotowac itemke po patchu i zobaczymy czy bedzie sie inaczej sprawowac:)?
U Kleryka tez to dziala.
Uzywam itemu ktory daje +3 do smitha ,
mam 31lv i mam 31 smitha - i z itemem mam 34
jezeli mialbym 20 smitha to czar bylby na 23 i moze tego bym nie odczul.
Wydaje mi sie ze to duzo daje ale jak ma sie lv magi bliski swojemu lv.
Czyli jezeli z zalozenia w grze zolty mob resistuje raz na 5 czarow, to zakladajac item dotyczyc bedzie to moba o 3 lv wyzszego.
Porownujac :
zolte moby - nigdy nie resistuja - z wyjatkami (raz na 30min grania)
zadaje im > 300dmg
orange - czyli te okolo 34lv - bardzo rzadko resistuja
zadaje im >250dmg
red moby - resituja raz na 3-4 czarow
zadaje okolo 200dmg
fioletowe resistuja roznie - te nizsze levele co 2 czar, te wyzsze czesciej niz polowe
zadaje im od 170 w dol
Gdy zdejme item i mam smitha 31 to resituja moby troche czesciej a dd jest troche nizsze
. Ciezko mi podac dokladnie wartosci bo roznice sa nie znacze - ale walczac z 1 rodzajem mobow da sie to odczuc.
Pozdrawiam