Nestor napisał(a):
Bigi, sprint sie nigdy nie stackowal z feline swiftness
I nie sadze zeby sie stackowal w przyszlosci.
Ale! W tym secie druid prowluje szybciej niz rogue, i szybciej niz ludzie biegaja
Jak beda tak zmieniac wszystko nonstop to bede musial 50g co tydzien odkladac na respece :|
sam czuje bol respecow.. najpierw zrobilem pare testowo, pozniej takie do PvP solo i leczenia w instance, teraz mam na dmg z dystansu bo PvP jest przewaznie w grupie, jak zdobede seta (niestety mam dopiero rank4) bede zmienial na 9/21/21. a z tego co czytalem: bliz na niebiesko napisal ze talent switness cata bedzie sie stackowal z bonusem setowym dla form, a sprint zwieksza procentowo szybkosc poruszania sie a nie odgornie ustala z jaka predkoscia postac bedzie sie poruszac, chyba ze sie myle.
buildowi juz sie przygladalem po wejsciu pacza ktory dodal skila cat form, direbearform itp - ludzie w koncu zainteresowali sie talentami z drzewka feral, sledzilem dyskusje na forach us (tam sa bardziej do przodu) i generalnie chodzi o cos takiego:
Feral Combat Mastery
Ferocity Rank 5 <- podstawa do w miare dynamicznej walki bearem
Improved Bash Rank 2 <- sek dluzej na stunie, podstawa
Sharpened Claws Rank 5 <- 5% wiecej na crit bearem... crit=ok 500 dmg
Feral Charge Rank 1 <- must have, break castu + zatrzymanie runnera
Primal Fury Rank 4 <- 4/5 to 80% czyli prawie zawsze
Predatory Strikes Rank 3 - 3/5... bo wiecej sie nie da - kot bedzie potrzebny do prowla i do wejscia w plecy ala ambush rogue, wiec jest to przydatne (wczesniej warto odpalic spela na ++ dmg power jeszcze, mozna wyciac nawet 1500 critic na wejsciu
)
Feline Swiftness Rank 1 - no i mamy naszego szybkiego kota
Feral Combat Total: 21
Balance Mastery
Nature's Grasp Rank 1
Improved Nature's Grasp Rank 4 <- must have, ratowalo mnie milion razy
Nature's Reach Rank 2 < zasieg wiekszy o 20%, must have, nic bardziej nie drazni jak gracz ktory ucieknie z pola bitwy z 3% hp bo go root nie siegnal albo jakis spell na finisz....
Swiftshifting Rank 2, tylko 2/3, ale trzeba zachowac kompromis - 40% many mniej na zmiane to i tak sporo
Balance Total: 9
Restoration Mastery
Improved Mark of the Wild Rank 5 - potega druida
Furor Rank 5 - 10 rage po zmianie w beara, starcza na kazdy skill, MUST.
Nature's Focus Rank 5 - mozna sie spokojnie leczyc pod ostrzalem
Improved Healing Touch Rank 5 - mniejsze koszta leczenia, wazne.
Nature's Swiftness Rank 1 - no i to co najwazniejsze, next instant spell
Restoration Total: 21
mozna robic jakies kosmetyczne zmiany, tu dac jeden rank mniej a tam wiecej... jest to moja propozycja a wiadomo ze nie da sie miec wszystkiego super jak chce sie byc elastycznym - szersza dyskusja na ten temat byla gdzies na forum us, mozna sobie poczytac ciekawe argumenty.