mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:07 
Cytuj  
OK silnik SWG jest lepszy niz WoW'a. Jest lepszy niz wszystko. :D
Ma x lat (nie wiem ile ale pare) i jest dalej the best.
EOT z mojej strony.

PS. Silnik FarCry tez jest gorzszy niz silnik Quake 2 bo na gf mx440 i 256DDR nie da sie obrocic.



BTW, Ten post jest zartem i kazdy wyksztalcony informatyk/ktoklolwoek co ma cos wspolnego z tworzeniem gier powie to co ja. Silnik WoW jest najwydajniejszym silnikiem wsrod MMO obecnych na rynku. koniec.

Nie pisze tego jako fanboy tylko patrze na rzecz pod wzgledem technicznym.


_________________
Obrazek

*

Posty: 81
Dołączył(a): 2.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:24 
Cytuj  
Heh... moze tak to zostawmy (my Ci nie udowodnimy ze swg ma wydajniejszy silknik a ty nam ze wow) i wrodzmy do temau :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:26 
Cytuj  
Owszem, silnik WoW jest duzo wydajniejszy od silnika SWG, kosztem jakosci grafiki, a szczegolnie tekstur (w SWG nie ma tak oblesnych tekstur, szczegolnie w zblizeniu armorow i ubran, jak w WoW). Nic nowego.

X.


_________________
http://zaginiony.net


Ostatnio edytowano 19 cze 2005, 22:27 przez Xanth, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:26 
Cytuj  
OK :D

Xanth ladnie podsumowal o to mi chodzilo (bo zaczelo sie chyba od wydajnosci na slabych kompach).


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 19 cze 2005, 22:28 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:28 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Silnik WoW jest najwydajniejszym silnikiem wsrod MMO obecnych na rynku. koniec.

Nie pisze tego jako fanboy tylko patrze na rzecz pod wzgledem technicznym.


I jest najwydajniejszy bo ma kanciate grafiki skaldajace sie z kilku prostokatow, tekstury wielkosci tira. Chodzi piekinie bo caly swiat znajduje sie po stronie gracza, nie musi doczytywac zmian mapy spowodowanych postawionymi przez gracza domami, wygenerowanymi obiektami misji czy innymi przeszkadzajkami.
Tak, jest wydajny...

Nie pisze tego jako milosnik swg (za ktorego sie wcale nie uznaje) tylko patrze na wyglad swiata. Niektorzy lubia plastelinki, a inni realistyczny swiat... Dwie rozne gry, z roznymi stylami rozgrywki. Przy porownywaniu wyjdzie na to ze jedynie nazwe 'mmorpg' maja wspolna ;)

Edit: eh musze szybciej pisac ;) *juz sie nie bedzie odzywal* :P


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.


Ostatnio edytowano 19 cze 2005, 22:57 przez Khraan, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:30 
Cytuj  
A;e chodzi o to ze DA SIE zrobic engine z zajebistymi teksturami, shaderami i wszystkimi pierdolami ktory mimo to chodzi ladnie i jest wydajny.
Silnik SWG taki nie jest po prostu. I zadenego MMO w sumie nie jest.
Juz nie mowie o EQ2 bo tam to devsi chyba slowko "performance" maja zabronione przez szefow. :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:34 
Cytuj  
Ale zrozum, nigdy nie zrobisz wydajnego silnika przy dynamicznym i zmiennym swiecie, jaki jest w SWG. W WoW masz wydajnie, bo wszystko jest statyczne i niezmienne (nie mowiac juz o paskudnych teksturach), w SWG wyglad swiata sie zmienia nonstop (domy graczy, miasta graczy, generowane dynamicznie obiekty na normalnej mapie). Calosc WoW jest po stronie klienta, jak Khraan napisal, wiekszosc swiata SWG jest server side (klient obiekty doczytuje w czasie gry).

X.


_________________
http://zaginiony.net

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:40 
Cytuj  
W sumie prawda i musze sie zgodzic.
A z drugiej strony nie moge pojac jak np. PS2 jest w stanie pociagnac swiat FFXI.
Chociaz toi juz tez osobna bajka.

Powiedzmy tak:
Wydajnosc: WoW>SWG
Zlozonosc: SWG>WOW
Overall: WoW=SWG
:D :D


_________________
Obrazek

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:54 
Cytuj  
/me podaje latarke na zgode
;)


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 22:59 
Cytuj  
Jak PS2 w stanie jest pociagnac swiat FFXI? Bardzo prosto.

-Niezbyt duzy swiat podzielony na male zony, jedynymi obiektami na mapie sa npc i gracze.
-Kilka artow uzbrojenia, przedmioty jako tako fizycznie nie wystepuja (jedynie maly obrazek + opis), nic nie upuscisz, nic z ziemi nie podniesiesz.
-Male zroznicowanie na mobki w danej arenie (ogolnie male zroznicowanie, ale tu mozna duzo rozmawiac)

Dlatego i na PS2 pojdzie i na slabym PCcie. Imo tak powinno robic sie mmogi (w ten sam slad poszli tworcy WoW, przy zachowaniu 'bezzonowego' swiata) efektywne a nie efekciarskie. Chociaz bajery w SWG czy w innych grach sa ogromnym plusem.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 23:08 
Cytuj  
każdy swoje...

*

Posty: 148
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2005, 23:08 
Cytuj  
Dwutlenek napisał(a):
Nie jestem do końca pewny czy sie ze mna zgadzasz czy nie...
Znaczy tak.. silnik jest gorszy ale chodzi lepiej?


Lepszy/gorszy - w ujęciu technicznym silnik z SW:G jest o wiele bardziej zaawansowany i generuje o WIELE lepszą grafikę (cieniowanie, tekstury itd).
Oczywiście przekłada się to na wymagania odnośnie kompa i karty. Dlatego WoW chodzi lepiej na tym samym sprzęcie, choć tak samo ładnie nie wygląda na maks. ustawieniach


_________________
Pozdrawiam,
Marcin


Posty: 10
Dołączył(a): 15.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 00:24 
Cytuj  
nie wiem czmu gra mi starsznie chaczy cały czas skacze tylko na tutorialu bylo ok ..
moze to winna lacza ?

sperzet P IV 1,[email protected] GF6800 1GB RAM


Posty: 1
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 06:18 
Cytuj  
Midgardsorm napisał(a):
nie wiem czmu gra mi starsznie chaczy cały czas skacze tylko na tutorialu bylo ok ..
moze to winna lacza ?


A jakie masz łącze ? ;]


_________________
Prawie mam SWG, prawie gram w SWG, prawie jestem Jedi, PRAWIE robi wielką różnicę.


Posty: 10
Dołączył(a): 15.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 08:56 
Cytuj  
teoretycznie dobre
nie wiem jak sprawdzic ?


hmm teraz gralem bylo o niebo mniej ludzi online i gra chodzila ok ...

czyli lacza czy ram ?

*

Posty: 148
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 10:20 
Cytuj  
Midgardsorm napisał(a):
teoretycznie dobre
nie wiem jak sprawdzic ?


hmm teraz gralem bylo o niebo mniej ludzi online i gra chodzila ok ...

czyli lacza czy ram ?


RAM RAM RAM

I dysk - zdefragmentowałeś ? :lol:


_________________
Pozdrawiam,
Marcin

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 11:04 
Cytuj  
albz74 napisał(a):
RAM RAM RAM

Przy 1 giga ramu i GF 6800 to ja bym jednak na lacze stawial. Bo przy takim sprzecie nie ma prawa szarpac (zbyt mocno ;) ).

W opcjach gry jest "net monitor". Wlacz i zobacz jaki masz ping i jakie straty pakietow.

X.


_________________
http://zaginiony.net

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 13:22 
Cytuj  
Midgardsorm napisał(a):
hmm teraz gralem bylo o niebo mniej ludzi online i gra chodzila ok ...

czyli lacza czy ram ?


Jeszcze moze byc sprawa samej konfiguracji gry. Polecam zaznaczyc w opcjach gry (w launchpadzie) w zakladce Advanced opcje: 'Disable world preloading' i 'Disable asynchronous loader'. Moze polepszyc to jakosc gry.


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

*

Posty: 148
Dołączył(a): 2.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 13:32 
Cytuj  
Khraan napisał(a):

Jeszcze moze byc sprawa samej konfiguracji gry. Polecam zaznaczyc w opcjach gry (w launchpadzie) w zakladce Advanced opcje: 'Disable world preloading' i 'Disable asynchronous loader'. Moze polepszyc to jakosc gry.


Jak działają te opcje ?


_________________
Pozdrawiam,
Marcin

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2005, 14:16 
Cytuj  
disable world preloading to chyba polega na tym, ze jak to zaznaczysz, to lokacjena planecie nie będą odrazu wczytywane, tylko wtedy jak sie do nich zbliżasz .. ale nie jestem pewny

btw. co myśłicie o tej karcie: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18422 ... niby 64 bity, ale reszta całkiem ciekawa (np. pixelshader 3.0)[/url]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 240 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.