Cytuj:
Thats not true sir!
Robienie gry na konsole opiera sie na:
-robienu mozliwie najmniej skomplikowanych map, modeli
-uzyciu niemilosiernie malej ilosci tekstur
-duzo fajerwerkow
no i nie przycina.
Hmm...nie obraz sie ale chyba masz mala stycznosc z konsolowym swiatkiem...
Nieskomplikowane mapy???Mala ilosc tekstur???...
Prosze cie...
Musialbys zobaczyc jak wygladaja nowe(czesc starych tez) gry na xboxa (dlaeko nie patrzec, Splinter3,Halo2,Doom3,Conker) lub PS2(KillZone,JakII,GTA:SA). Jezeli te gry sa proste i maja niemilosiernie mala ilosc textur to chyba roznie rozumiemy kilka pojec.
Pozatym tak jak mowi Asmax...mowa tu jest o konsolach nowej generacji, ktore tak wygladajacego wow jak teraz wciagna jedna dziurka.
Zeby nie byc goloslownym...zobacz te linki. Jezeli ci sie chce sciagnij filmiki(bo screeny nie oddaja tak tego co mozna tam zobaczyc)... Tak wygladaja gry we wczesnej fazie tworzenia, wykorzystujac tylko czesc poweru nowej konsoli.
http://media.xbox360.ign.com/media/747/ ... mgs_1.htmlhttp://media.xbox360.ign.com/media/736/ ... mgs_1.htmlhttp://media.xbox360.ign.com/media/702/ ... mgs_1.htmlhttp://media.xbox360.ign.com/media/740/ ... mgs_1.html4 przyklady jakie podlecialy pod kursor.
Cytuj:
WoW na konsoli to już nie będzie ta sama gra. Konsole może i tanie ale konsolowiec nie odczuje radości po kupnie nowej karty graficznej i kostki ramu.
Na bank gra cos straci...IMO lepiej sie gra w takie gry na PC niz na konsoli...ale to nie znaczy ze gra bedzie zla,tragiczna i niewiadomo co jeszcze.
A co do radosci...z drugiej strony patrzac konsolowcy beda mogli sie cieszyc ze maja (przez pewnien czas ofcoz) ladniejsza i plynniejsza grafe za ciagle ta sama kaske, ze nie musza sie martwic ze im braknie ramu albo ze karta bedzie za slaba. A w naszym pieknym kraju nie kazdego stac na potwora kolo biurka. Tak wiec ta kwestia ma dwie strony...