mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 16:48 
Cytuj  
Ano przeczytajcie najswiezszego newsa, ze strony do ktorej link wklejam:
http://www.runuo.com/

dla tych co nie lubia klikac w ciemno tekst:

"...The realization of a dream...

Some of you don’t know and some of you do know but UO Gamers started as a dream back in 1999. Back then it was a little different crew, and a completely different emulator but the dream has stayed the same. Be the biggest, most enjoyable player run shard on the face of the planet and provide players what they want in Ultima Online.

Tonight that dream has been realized, through the hard work of many people and players.

Tonight the RunUO team has accomplished something I sincerely believe that not even EA Games has accomplished. EA Games maintains a farm of servers to power a single shard. They break the world apart into separate zones, thus providing us “shard lines”. The RunUO Team however has built a software package that rivals the one they have written. Tonight we had 7891 users logged into UO Gamers: Hybrid on a single machine in a single facet. The shard was packed beyond belief and with over five million items, almost two hundred thousand mobiles and sixty-five thousand accounts the server was saving in less than fifteen seconds.

All of this was made possible by a few people and tonight I would like to give them credit. First of all credit goes out to Origin Systems for giving us all this game that we so dearly love and cherish that we emulate it to hold onto what we had. Second I would like to thank EA Games for keeping the game alive and allowing the UO “emulation” community to co-exist peacefully unlike Blizzard who stomps out creativity by suing people that try to emulate their software. Last but not least I would like to thank the two guys who did our sixty-four bit conversion, Mark and Krrios.

Without the conversion to sixty-four bit we would not have been able to accomplish what we have tonight and it took a lot of hard work and a lot perseverance to get it right. Of course you guys probably thought I was going to end the thanks there but you’re wrong. I want to thank each and every one of you that helped us tonight. We had some people I kno ..."

Prawie 8000 graczy na serwerze? Chcialbym to zobaczyc. Zaraz zoabcze jak wyglada to cale slynne UOgamers.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 17:03 
Cytuj  
Technologia nie bije, bije tylko ilosc graczy. Serwery OSI byly przygotowane na duzo wieksza liczbe ppls online, ale jak widac nie placilo na tylko duzo osob.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 17:08 
Cytuj  
Ale tez trzeba docenic stabilnosc serwera - 8k graczy na 1 mapce ( pamietajmy ze OSIte mapke rusza na kilku maszynach ) , pol miliona itemkow i kilkadziesiat tysiecy mobkow i to wszytsko sejwuje sie ponizej 15 sekund.
Tak jak juz kiedys pisalem - moge wysunac teze, ze fani emulacji UO napisali lepszy kawalek oprogramowania serwerowego niz zrobil Origin czy teraz EA. Zreszta w wypadku UO nie jest to wielka sztuka, bo od pewnego czasu poziom techniczny UO dosc znacznei sobie odpuszczano, co widac po kolejnych rozszerzeniach.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 17:10 
Cytuj  
Sadzisz, ze panowie z Originu nie potrafil postawic sharda na jednym kompie? Pewnie, ze potrafili, ale PEWNIEJ i LEPIEJ postawic serwer na wielu maszynach*. Co do sejwow, sejwy byly robione realtime - dane byly stale zapisywane na serwer.

*Pomijam sprawe, ze UO powstalo w 1997 roku a jakie maszyny wtedy byly wiadomo.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 17:25 
Cytuj  
A tak swoja dorga, moze powinien pytac na forum poswieconemu UO, ale po ile teraz grywa na serwach OSI ?

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 17:50 
Cytuj  
Teraz malo, kiedy odchodzilem 2 lata temu tez bylo nie najwiecej. UO przezywalo swoj najlepszy czas po wydaniu Renaissance, ale oficjalnych danych nikt nigdy nie podawal.
PS. W 1999/2000 roku do ksiegi Guinessa weszla jako gra majaca 160 tysiecy aktywnych kont.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 cze 2005, 04:02 
Cytuj  
Ostatnio kumpla zbanowali ( nawet wiecej niz raz ^^ ) na forum runuo bo im wytykal ze zamiast zajac sie naprawa bugow i gonieniem OSI to robia server na 10k graczy ktory nikomu nie jest potrzebny. I racja :wink: Dobrze ze nie tylko ekipa runUO pracuje nad tym emulatorem... :D


_________________
Obrazek

***

Posty: 620
Dołączył(a): 5.12.2003
Offline
PostNapisane: 24 cze 2005, 08:58 
Cytuj  
Bo devsi zamiast wdawac sie w polemike z kazdym kretynem robiapo prostu swoje. Dlaczego kumpel sam sobie nie naprawil bugow? runuo jest open source afaik.
Nic nie wkurza bardziej niz ludzie zakladajacy topici GIB NEW EMU!!11.

Szkoda ze nie chca sie za wow zabrac.


_________________
Tip of the Day
#16. No, you cannot get into Dalaran.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2005, 15:33 
Cytuj  
głupie pytanie
bo na stornie RunUO sa zareklamowane 3 shardy
Shards
UO Gamers
UO Demise
UO Rebirth


który polecacie? ( chodzi mi o ten z najwieksza iloscia graczy)
no bo kurde chce wreszcie mmorpg a nie multplayer online rpg :P

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2005, 20:53 
Cytuj  
Ja gram na Demise, ale najwiecej ludzi chyba gra na UO gamers: Hybrid


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

***

Posty: 620
Dołączył(a): 5.12.2003
Offline
PostNapisane: 25 cze 2005, 21:43 
Cytuj  
Evar napisał(a):
głupie pytanie
bo na stornie RunUO sa zareklamowane 3 shardy
Shards
UO Gamers
UO Demise
UO Rebirth


który polecacie? ( chodzi mi o ten z najwieksza iloscia graczy)
no bo kurde chce wreszcie mmorpg a nie multplayer online rpg :P


UO Gamers - pre AOS hybrid, postac sie tu robi w niecale 2-3h, niema champion spawns i mapy malas. shard glownie do pvp i zabawy we frakcje.
UO Demise - zawiera wszystkie dostepne dodatki (AOS, Samurai) czyli ok. 95% ficzerow oficjalnych shardow jest najbardziej na czasie i jest chyba najlepszym wyborem dla zielonego gracza.
UO Rebirth - shard oparty na barzdo starym rulesecie (T2A) raczej dla koneserow UO.


_________________
Tip of the Day
#16. No, you cannot get into Dalaran.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.07.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 16:28 
Cytuj  
dzieki dzieki...
a moze teraz link do stronki z poradnikiem dla newbie....
bo mapa jest tak duza a ja nie wiem gdzie co jest i xD
no bo crafting juz zajarzaylem tylko ta mapa.....

**

Posty: 223
Dołączył(a): 16.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 19:53 
Cytuj  
http://uo.stratics.com/ + http://uo.com/ powie ci wszystko na temat tej gry.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 lip 2005, 15:03 
Cytuj  
a wy na jakich shardach gracie bo ja nie moge sie zdecydowac xD
i zeby grac na hybrid i demise do jakiej wersji patchowac?

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 lip 2005, 15:08 
Cytuj  
Ja gram na Demise z kumplem, na 4.0.10b śmiga bardzo dobrze.


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 7.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 lip 2005, 15:52 
Cytuj  
ehhh wracam na tbie.... za trudne te UO dla mnie
crafting koksowanie opanowalem ale mapa duza cmentarz w britani nudzi .... pk na hybrid ...... a tam wracam do tibi

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.