to moze i ja powiem co mi przeszkadza :
- brak jakiegokolwiek rozwoju postaci , każdy czy ktoś kto sie zna na grze czy 5 latek mogąmieć identyko postacie ,tylko ze jeden dojdzie do tego grajac i zbierając doswiadczenia a inny wejdzie na forum , napisze temat "jaka uber pro klasa i build do pvp) ktos mu go podai juz jest miszcz
- to samo z profesjami , nie ma żadnych specjalizacji, nie wiem po co mi mining powyzęj 250 bo i tak chyba nic nic sie nie zmienia pomiedzy 250 a 300 (no chyba ze cyferki)
- szczątkowe ilości ekonomi pomiędzy graczami , wiekszość itemow można wykonać z dwóch trzech składników, i można je zrobić samemu , przydatnych itemów które może wytworzyć gracz jest może kilkanaście (takie wrażenie po przejżeniu alkazamu )
- szczątkowe ilości comunity (to akurat mnie nie dziwi , 2mln ludzi nie moze stworzyć klimatycznego komunity , zwłaszcza gdy 1,9 mln ludzi gra dla itamz, a nie dla fun)
- gówno robiacy ludzie z blizz, kompletnie olewający ludzi ... jakis czas temu w oficjalnym topicu palla , dali jakiegoś kolesia który napisał jakich zmian należy sie spodziewać w najbliższym patchu dla palla , oprócz tego ze zmian jest sporo (moim zdaniem głownie na minus , palla straci swoje krótkie buff dzieki którym był w miare elastyczny i szybko sie mogl dostosować (nie zaczynajcie tu flame ze palla ssie) na jakieś dłuzsze chyba 15 min , dzieki czemu palla nie dość ze straci elastycznośc to manna mu bedzie znikała w zawrotnym tepie ) ale nie o tym koleś w swoim poście zrobił chyba 5 poważnych błędów odnośnie klasy palla , wogole jej nie znał , widac było ze nie wie o czym pisze i do kogo ... mogli nie pisać nic i sie nie kompromitowac a nie dawać idiote do tego
a dalej to
Cytuj:
W kwestii braków w WoW:
- exp powinien być naliczany za q albo tak jak w Morrowindzie, ale bez trenerów, gdyz majac sporo golda zdobycie max lvl trwa tyle ile kliknięcie ze ~200. Dla przypomnienia w Morrowindzie exp naliczany był tylko i wyłącznie za podnoszenie umiejętności (szczególności klasowych).
- eventy (które były np. UO)
- housing (budowanie tak jak np. UO domków, zamków itd.)
- specjalizacje profesji
- zeby wkoncu bycie w gildii cos znaczylo (GvG, sojusze); czyli tak jak w UO :O
- oraz miasta ktore byłyby rządzone/pilnowane/handel etc. przez gildie...
oczywiscie jedno miasto to kilka gildii (w sojuszu) i to tych wiekszych
pod tym sie podpisuje obiema rękami
a nowy kontynent to chyba najmniejszy problem ... domki też , bo jaki to problem robudować IF tak żeby w podziemiach zrobić nowe domki , moze nie tysiace , ale kilka wejść jak instance
a no i ludzie mi przeszkadzają , zaczołem od pvp , teraz pve , ale chyba czeka mnie ten trzeci nie wiem jaki skrót lol
edite , myślałęm ze WoW będzie sie kierował w strone coraz to bardziej rpg, powolny balans klas , rozbudowa ekonomi, myślałem że wypuścili wowa dlatego ze presja comunity była wielka,i ze bedą go stopniowo udoskonalac, teraz widze ze będzie problem, bo community to w wiekszości ludzi 14 - letni palla idiots, którym to co jest wystarcza , albo ludzie dla których wow to pierwszy mmo i tak robi na nich ogromne wrażenie , pierwszy raz sie w końcu zawsze pamięta ... inaczej mowiac jesli sie nie zmieni to ja zmienie i nikt tu za nikim płakał nie bedzie , puki co nie moge narzekać ale ... nidosyt pozostaje