mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 281 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 5 lip 2005, 09:11 
Cytuj  
spoko, najwyzej pospie w pracy :P chcialabym jak najszybciej zrobic ZM4 :D


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:23 
Cytuj  
Caly czas mysle o LS-owym runie ZM.
Mam wrazenie, ze nie wszystcy czytaja uwaznie ten post i odbieglismy od regul realizacji.
Po-1, grupa II ma 0 zgloszen help a musi miec 3 takie osoby, co z Pitia? zdaje sie szuka zespolu??

Po-2, w grupie I zostala naruszona synchronnosc zasady 3 osoby 65+ i 3 help

Uwazam, ze sklad jest do niczego, tankiem w tej sytuacji bedzie Opi, a to mianowicie niesi moje skupienie tylko i wylacznie na nim. Co oznacza, ze Duszek pozostaje bez haste, cure i tp... nasz MNK ma sporo zycia, wiec bedzie gdzie ladowac mp.

Mysle, ze ZM4 i ciag dalszy w naszym wykonaniu potrzebuje reorganizacji skladu.

W sytuacji, ze Duszek przeniesie sie do grupy II mamy podwojnie korzysci, mianowicie znajdzie sie w odpowiednim przydzielniku wysokosci LVL, Voli ma 60, kwestia czasu i beda miec identyczny poziom. Pilek jest osoba uniwersalna i lade moment bedzie w tej grupie pelnic help :D
Oprocz tego mysle, ze do tej grupy chetnie dolaczy kolejny help ---> Gal, gdyz jak najbardziej bedzie zainteresowany rozwojem postaci Volego i Duszka

W zwiazku z tym co napisalam, rzecz jasna, ze chodzi mnie nie o szybkosc zrealizowania ZM4, a o stabilny sklad, w ktorym kazdy niesie pelne obowiazki, a nie jest uciazeniem, pozwoli to nam sensownie realizowac kolejne wyzwania.

W ten sposob nasza kontynuacja i kontynuacja grupy II przebiegala by rownolegle. Podobno sa w ZM sytuacje, gdzie mozna wspolpracowac w aliance.

Fakt, ze nasza grupa I musi znalezdz (najlepiej by bylo) osobe tanka, ktory jest w trakcie robienia ZM i chce miec staly sklad, badz inny job, ktory bedzie pomocny i przydatny.
Tu mysle, ze bylyby przydatne znajomosci Hucka... jesli nie ma sie takiej osoby proponuje pogadac z Xaverym lub Naifem, o ile wiem Naif mi mowil, ze pomoze ( nie przypada jedynie za ZM w Ifrit Cauldron, ze wzgledu na ciezkie dojscie, a nie sama walke)


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 12:53 
Cytuj  
Anc ja wam moge pomóc ale nie w tym tygodniu, dlatego nic nie pisze.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 12:57 
Cytuj  
Dzięki Anc za uwagi.
Ja sobie to wyobrażałem, że grupa I idzie jutro po ważkach (w składzie podanym) na skończenie misji ZM4. Do grupy II, III i itd na razie luźno zapisuję osoby chcące iść jak naszybciej również(po zdobyciu odpowiednich lvl'i). "help" oznacza , że muszą tam być osoby, które będa prawie gwarantować brak "klęski". Na pewno znajdą się tam osoby z grupy I, jeśli będą chętne i przydatne. Na dziś wiadomo (miejmy nadzieję) tylko tyle, że jutro idzie grupa I. Jak uda się grupie I skończyć ZM4 powstanie skład grupy II i określanie terminów. Chyba nie uda nam się zrobić kilku oddzielnych grup stałych na wszystkie misje ZM i będziemy musieli liczyć na pomoc tych którzy są w grupie I , II itd ... . Najważniejsze, że im dłużej będziemy robić ZM4 tym wyższe levele będą mieć tank'owie i inni też.(chyba że tank będzie mieć 75 lvl :)) Wolałbym, żeby nie szli z nami w jakiejkolwiek grupie w postaci "help" gracze którzy się tu nie wpisali i sami się nie zadeklarowali.
Poza tym jak tylko grupie I się uda jutro zostanie ona "zarchiwizowana" tymczasowo i oficjalnie jej już nie będzie dla ZM4. Wszystko się zacznie od nowa dla grupy II, bo zależeć będzie wszystko od chętnych ich leveli i pomocy.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:12 
Cytuj  
Ok, zgadzam sie.

Poprosze o uzbrojenie sie w medycyne: Potionki na HP, na MP, Silenty, Prismy. Mam prosbe dla tych co maja ta misje za soba: jaka medycyna jeszcze jest niezbedna, jakie maja AoE? Czym sobie mozemy pomoc?
Moze pytam o banal ale nie kazdy wszystko wie...


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:27 
Cytuj  
Elfka napisał(a):
Ok, zgadzam sie.

Poprosze o uzbrojenie sie w medycyne: Potionki na HP, na MP, Silenty, Prismy. Mam prosbe dla tych co maja ta misje za soba: jaka medycyna jeszcze jest niezbedna, jakie maja AoE? Czym sobie mozemy pomoc?
Moze pytam o banal ale nie kazdy wszystko wie...


Wymienie co pamietam :

1. Tam praktycznie nie ma AoE, jedyny AoE jaki jest to z Astral Follow i z elemental Blm-a.
2. Specjale to takie standardowe u ufojudków, dobrze żeby przed walka Melesi wyzerowali hate, bo inaczej bedzie kaplica, a potem jak bedziecie musieli zniszczyć ufoka robcie call help - wtedy nie buduje hate.
3. Sa tam 3 profesje, THF, SMN i BLM jak pamietam. { tego blm nie jestem pewien }

Kolejnosć zabijania to THF > BLM > SMN [ nazwy ufojudkow musicie znalesc ]

THF nie mozna uspić, najlepiej isc w darksday bo jest 10% bonus do sleep.

Przed Astralfollow dobrze zeby magowie mieli na sobie stoneskin, a tank full HP, tego nei da sie przewidziec ani nie ma szans na bar-spell - ufojudek przywouje drugiego sumona na Astral follow pomimo tego ze jeden juz jest i jest to total random - chyba tylko nie sciaga Ferenira :)

Oczywiscie paralyze, gravity, slow itd poprawia sazanse teamu. Kazdy przeciwnik odpala swoje 2-h. Najgorzej bedzie zarzadzać MP w tej walce, THF trzeba bedzie troche bardziej zmemlac nukami bo ma duzy evasion a kazde 10 s stracone na zabicie THF to szansa na sleepga od blm czy resist na kolejne sleep.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:52 
Cytuj  
Dziekuje Stok. Nie bedziemy mieli Gravity, nie mamy RDM, reszte postaramy sie uzyc.


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 14:44 
Cytuj  
Ancover pamietajcie że musicie iśc pierw zapalić latarnie - pochodni pilnują 2-3 bomby plus 1-2 nietoperki, potem musicie otwozyć brame za pomoca latarni - tam juz kazdy ma agro - najlepiej zrobić kamp po lewej stronie bramy - jest taka wneka, nietoperze daj sie uspic, ufoludki zabić, trzeba wybic to co moze zagrowac przy zapalaniu zniczy do otwarcia bramy - ufoki agruja na brak invis, invis mozna recastowac jak jest zalozony tak samo jak tonko, recast zdejmuje i zakalda swierzy invis. Na sneak agruje wszystko pozostałe w okolicy, najgorsze sa zelki /bow dla blm i netoperki ktore sie dodaje i agruja, zelki mozna chyba uspic, jesli wpadniecie na oczka nie probujcie ich usypiac - priorytet uciszyc, potem zabic, ich sie nie da uspic i maja brzydkie specjale - paralyze itd ... tak czy inaczej jak spotkaci oczka to znaczy ze zle poszliscie.
Najlepiej jak by ktos sie przygotowal solidnie do przeprowadzenia was przez podziemia - tam mzona mocno skrucic droge jak sie wie do ktorej dziury spasc.

To tyle. Powodzenia i jak wam nie wyjdzie to w nastepnym tygodniu postaram sie jakos pomoc :)


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 lip 2005, 15:06 
Cytuj  
Dzieki Stok, jak juz w jednym z moich postow pisalam, przydalaby sie nam obstawa byloby razniej, ale nie mozna nikogo namowic na nic czego on nie chce.
Pozostaje nam byc uwaznie skoncentrowanymi i wygrac :D


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 7 lip 2005, 22:11 
Cytuj  
Jest po 23. Raczej marne szanse na zaczecie misji przed polnoca (zebranie sie, zmiana ciuchow, reset hate - to wszystko troche zajmuje czasu), a ja jutro mam ciezki dzien w robocie...

Bardzo prosze o wyznaczenie jakiefos innego terminu na ta misje, najlpepiej takiego zeby sie dalo zaczac o 20-21.

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 07:53 
Cytuj  
Ja mam czas codziennie od 20.00 (oprócz przyszłej soboty 16.07).
Najlepiej, żeby najpierw terminy/dni zaproponowały osoby "mocno obciążone czasowo" w przyszłym tygodniu, a reszta się powinna dostosować.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 08:15 
Cytuj  
Ja jestem jedna z tych osob ktora sie dostosuje. Tylko prosze niech bedzie to w przedziale czasowym 20-24.

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 11:38 
Cytuj  
czy komus pasowalby termin sobota - niedziela po 20 ? (ten weekend)

bo przyszly tydzien jest raczej zajety - poniedzialek - CoP, wtorek - Dynamis (odpada pomoc uberow) sroda - BCNM w Mine Shaft i CoP, czwartek - wyprawa na wazki...


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 11:40 
Cytuj  
Mi pasuje sobota - niedziela po 20 (ten weekend)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 11:50 
Cytuj  
Sobota rowniez Dynamis (Opi i Huck)
Moze niedziela? Niewem co na to Opi Huck i Sollo?
Zas na piatek i weekend przyszlego tygodnia w tej chwili nie moge umowic sie.


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 12:05 
Cytuj  
Niedziela moze byc, ale Huck rzadko bywa w weekendy.

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 12:11 
Cytuj  
ja poniedziałek-czwartek, od 18 mogę (poza wtorkiem gdy dynamis) - czyli w zasadzie pon, środa, czwartek.


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1265
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 12:51 
Cytuj  
No to zostaje nam zaczekac i lvl-owac, moze za tydzien, a moze cos sie zmieni i bedzie szybciej.


_________________
Ancover Elvaan WHM 75 / RDM 71 / BLM 40 / SMN 53
Merity: ~90 :wink:
Alchemy 100+6/Clothcraft 92+2
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 8 lip 2005, 12:58 
Cytuj  
Albo w czwartek przed ważkami. Tym razem niech ZM4 będzie miało większy priorytet. Do tego czasu może uda nam się zdobyć z 1.5 levela jakbyśmy mieli szczęście . :)


_________________
Obrazek

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 11 lip 2005, 08:17 
Cytuj  
no i co z ZM4? może dzisiaj pójdziemy? 19:00?


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 281 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.