kozas15 napisał(a):
No tak porownoj FPP do MMORPG... W sumie procek, ani karta mocne byc nie musi, kazdy MMORPG (takze SWG), po prostu zzera niesamowite ilosci RAMu i to on jest najwazniejszy. W koncu opcje graficzne mozna zmiejszyc, ale nie zmiejszymy za bardzo zapotrzebowania na RAM (bo nie ma za bardzo jak)
No fakt - u mnie na 2 GB DDR2-800, z wyłączonymi cieniami - ale z AA, i - jako, że mam ATi - w Catalyście ustawionym AAx4/AFx16 (na X800GTO2) wyciąga z 30fps (podaję za wbudowanym okienkiem informacyjnym
), w czasie ruchu, czy większego tłumu, spada do 22+.
Minus - wystarczy, że wszystkie opcje ustawię na min, AA/AF na off, i tylko cienie dam na min, ale volumetric (czy jak się to nazywa), i już - 20 fps jak stoję (na jakimś kompletnym zadupiu, żywej duszy wokoło), a w czasie ruchu - 3-8.
Ponadto - nie oszukujmy się, ta gra ma zjechaną mechanikę odpowiedzialną za przesył danych - i w konsekwencji, lag.
Normalnie rzygać się chce, jak się słyszy od kumpli, że na pirackim servie L2 normą jest 150vs150 pvp battle, z minimalnym/wogóle lagiem, a tutaj - jakby nie patrzeć subscrybowana produkcja, i 40vs40 powoduje....hm, minutowe przestoje, i "niespodziewany" teleport celów.
I nawet ludzie z 5 mbps, na wypasionych kompach (typu C2D 6xxx, 8800GTX, 2GB+ DDR2) to mają.