mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 sie 2005, 09:04 
Cytuj  
Cytuj:
-sety, a wlasciwie ich ogromna ilosc, tak przytlaczajaca czlowieka, ze nie wie co wybrac, w ogole brak itemow, a wlasciwie brak roznorodnosci.

przeczysz sam sobie

Cytuj:
-rasy przypisane do strony konfliktu

dziwna wada

Cytuj:
-brak zajecia dla lvl 60, w 2 miechy po zdobyciu 60 lvl pozostaje ci juz tylko raidowanie instancji raz na kilka dni

nie widziałeś endgamingu w innych grach

Cytuj:
-brak mozliwosci powaznej modyfikacji ekwipunku, jest enchanting, ale jest do d....

przeczysz sam sobie, enchanting wcale nie jest do dupy, właściwie to o co ci chodzi? o dodawanie +1, +2, +3 do itemków?

Cytuj:
-stale loot tables, czy ktos moze w koncu wpadnie kiedys na pomysl zeby nie przypisywac danego przedmiotu do jednego bossa - gra by sie stala duzo ciekawsza jesli przedmioty moglyby wypasc wszedzie, pozatym latwiej byloby znalezc kogos do party (to dla tych ktorzy z tym sobie nie radza - hehe nie ma to jak miec znajomych z ktorymi mozna zawsze grac )

wszystkie dropy we wszystkich znaczących mmorpgach są na podstawie loot tables by ułatwić grę. Widzę, ze jesteś fanem H&S - masz coś dla siebie możesz farmować moby w okreslonym przedziale dla random blue/epic.

Cytuj:
-no i chyba najwazniejsza rzecz, aliance - strona dobra i horda - hmmm tez strona dobra, lol

lol, nie rozumiem szczerze mówiąc ale lol, a może "punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia"?

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2005, 10:05 
Cytuj  
Jako ze gram w wow bez opamietania ;) to ciezko mi sie doszukiwac minusow. Ale jest kilka rzeczy ktore mogliby usprawnic.
Strasznie meczy mnie sprawa gildii i prawde mowiac nie wiem jak powinni to rozwiazac. Robia się dwie, trzy duże (tak jak ktos napisal) ktore podprowadzaja czlonkow innych gildii, a reszta moze sobie pogwizdac (no wiem moze sie probowac jednoczyc, ale efekt jest taki jak kazdy widzi), robi sie podobna sytuacja jak w przypadku balansu hordy i aliance. To ze ktos ma 58 osob w gildii i jak przychodzi instancja to jest 43 online to gratulacje, bo przy tej ilosci ludzi jeszce zroznicowanie postaci musi byc odpowiednie, czyli gratulacje po raz drugi. Standardowo raczej gildia musi miec nieco wiecej szescdziesiatek, zeby zebrac wywazona ekipe na raid gotowa isc w danej chwili.
Blizz po instancjach na 5 osob wypuscil od razu instancje na 40 osob. I to jest wg mnie bez sensu zupelnie (nie ustalili limitu na te niby 5 osobowe, a czlowiek jest czlowiekiem i instancje sa obskakiwane w 10,15 - to tak jak by na Onyxie isc w 80 - moze tylko z iloscia itemkow/run byloby gorzej). Ta nowa instancja w SV nieco poprawi sytuacje, ale blizz czesto popada w skrajnosci. Doskonale wiedza jakie jest ratio na serwerach i co zrobili?
Wypuscili BG na 40vs40, efekt ze wiele osob nawet tego nie widzialo.
Jak bym mial wartosciowac to chce instancje z dobrymi itemami i ciezkimi bossami na 10-20 osob (heh, a czemu nie na 30 - tez byloby latwiej o ludzi - i nie komentujcie prosze ze moze bym chcial tez na 17, 23 i 34 ;))!!!!!

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 sie 2005, 10:21 
Cytuj  
dziwnie u was ludzie grają.
U nas są gildie:
nasza - około 50 osób - akurat dobra na MC
relentless - podobnie, warlock odchodzi np. szukają nowego.
revered - ze 120 osób - mają 2 składy na MC

Żadna z nich nie chce przyjmować więcej osób bo nie zapewni nowym osobom żadengo highlevel contentu z braku miejsca po prostu.

Nie rozumiem po co robić gildie 200 osobową która raiduje MC w 40 osob cały czas tym samym składem. idiotyzm. Ale to nie wina blizzarda, że ludzie nie myślą.

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2005, 10:46 
Cytuj  
No nie wiem - macie chyba jakis wyselekcjonowanych ludzi ;) - u nas jest ze 70osob na 60lvl i na MC zglosilo sie 25 :o - ale to skrajnosc (wakacje) w takim przypadku jak nasz to i blizzard nic nie pomoze. Na deathwing to jest moim zdaniem zenada pod tym wzgledem.
Pozdrowienia dla The Exalted Champions :har: nigdy nie zapomne tej gildii i ich przekretu.

*

Posty: 97
Dołączył(a): 14.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2005, 22:43 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Cytuj:
-sety, a wlasciwie ich ogromna ilosc, tak przytlaczajaca czlowieka, ze nie wie co wybrac, w ogole brak itemow, a wlasciwie brak roznorodnosci.

przeczysz sam sobie

chyba nie zrozumiales mojej iluzji, sety to super sprawa, ale w momencie kiedy masz do wyboru co mozesz nosic, a tu, tak naprawde jest jeden set - z drugiego leci tylko czapa (jak narazie). Powoduje to ze postaci sa malozroznicowane i nastawione na jedne z gory okreslone (okreslona przez devsow) ustawienie. Za przyklad moge podac chociazby paladyna (akurat nim gram wiec mam najwieksze doswiadczenie, ale to samo odnosi sie do innych klas), devsi na chama chca zrobic z paladyna leczaca klase w plate, co widac po statystykach tier 1 i tier2 (szczegolnie po ich ostanich zmianach), zapominajac ze palus tez walczy. Poprostu jest jedna ustalona droga i tyle - albo ja podazasz, albo sie mozesz wypchac.
Cytuj:
Cytuj:
-rasy przypisane do strony konfliktu

dziwna wada

jest to wada przynajmniej dla mnie, idealizuje troche ten swiat, przez co staje sie on nieciekawy, fajnie by bylo jesli mozna byloby jednorazowo zmienic strone, gra stalaby sie duzo ciekawsza,a i mniej problemow z ratio serwerow by bylo.

Cytuj:
Cytuj:
-brak mozliwosci powaznej modyfikacji ekwipunku, jest enchanting, ale jest do d....

przeczysz sam sobie, enchanting wcale nie jest do dupy, właściwie to o co ci chodzi? o dodawanie +1, +2, +3 do itemków?

rozwiazanie zwiekszania poziomow jest dobre, szczegolnie jesli podczas zwiekszania lvl itemkow mozna go zniszczyc i duzo lepsze niz te cale enchanting, super rozwiazaniem bylyby przedmioty ze slotem jak z d2. A dlaczego enchanting jest do d..., zaproponuj mi enchant na 1 reczna bron i tarcze (jestem healujacym palusem)
Cytuj:
Cytuj:
-stale loot tables, czy ktos moze w koncu wpadnie kiedys na pomysl zeby nie przypisywac danego przedmiotu do jednego bossa - gra by sie stala duzo ciekawsza jesli przedmioty moglyby wypasc wszedzie, pozatym latwiej byloby znalezc kogos do party (to dla tych ktorzy z tym sobie nie radza - hehe nie ma to jak miec znajomych z ktorymi mozna zawsze grac )

wszystkie dropy we wszystkich znaczących mmorpgach są na podstawie loot tables by ułatwić grę. Widzę, ze jesteś fanem H&S - masz coś dla siebie możesz farmować moby w okreslonym przedziale dla random blue/epic.

no wlasnie by ulatwic gre, ta gra jest duzo za prosta, no teraz w koncu dodali bwl, ktory jest na dobrym poziomie, upraszcza sie gre by mogly w nia grac amerykanskie nastolatki, zapominajac ze sa gracze, ktorzy lubia grac w cos co stawia im wyzwanie
Cytuj:
Cytuj:
-no i chyba najwazniejsza rzecz, aliance - strona dobra i horda - hmmm tez strona dobra, lol

lol, nie rozumiem szczerze mówiąc ale lol, a może "punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia"?
to stwierdzenie wysunalem po dodaniu honoru, a szczegolnie dishonorable kills, poprostu rozsmiesza mnie sytuacja, kiedy wpada do miasta orc, spotyka jasia, i nie moze mu nic zrobic bo zostanie ukarany, w sumie moze troche zle napisalem, poprostu gra po obu stronach wyglada identycznie (no oczywiscie poza roznymi klasami), brakuje roznorodnosci po obu stronach. Wiem, ze moja wizja swiata wow'a jest troche przesadzona, bo to co bym chcial, aby sie znalazlo jest poprostu trudne do osiagniecia, a takie uproszczenia przynajmniej mnie zniechecaja.


_________________
http://omenguild.net

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 2 sie 2005, 23:28 
Cytuj  
Orki to bardzo honorowa rasa, i za zabijanie cywilow Thrall powiesilby cie za jaja :)

Enchant na 1h bron - crusader, healpower (+55)

Ale fakt, enchant jest rownie ciekawy jak reszta craftingu..


_________________
Nestor#1522

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 sie 2005, 23:47 
Cytuj  
- znam mnóstwo mmorpgów gdzie nie ma nawet enchantu - może cieszmy się że jest, bo mogło być znacznie gorzej. Pomysł ze slotami i upgradowaniem itemków +1, +2, +3 z H&S to moim zdaniem prostacki niewypał. Ja bym się zrzygał gdyby połowa serwera latała z AR-em +115.

- znam mnóstwo tytułów gdzie 2-3 strony konfliktu to identyczne rasy - tylko inne miasta np. Cieszmy się, że w WoWie jest to zróżnicowane i mamy konflikt rasowy.

- Znam mnóstwo tytułów gdzie każdy paladyn wygląda identycznie (toczka w toczkę, co do ostatniego ringa), co gorsza znam kilka tytułów gdzie jest jeden uber set pasujący na healera i warrior-a, cieszmy się ze zróżnicowania.

- Loot table nie jest po to by ułatwić grę. WoW nie ma systemu farmerskiego znanego zapewne ci z H&S czy koreańskich mmorpgów typu Lineage. Bossy do pokonania w MC wcale nie były takie trywialne jak teraz 5 miesięcy temu. BWL jest baaardzo trudne. Porównując stopień trudności PvE WoW-a, a H&S ośmieszasz się kompletnie. (raidy = mmorpg, wycinanie mobów dla rare dropów - H&S -> system który proponujesz to diablowaty prostacki nudny do bólu H&S).

- Ostatniego punktu nie rozumiem (pewnie chodzi ci o to, że chciałbyś zabijać nieuzbrojonych Quest NPCów w miastach, uniemozliwiając robienie questów lowllvl) ale musi do ciebie dotrzeć że WoW to zwykła gra komputerowa taka jak Jumping Jack na spectrum tylko trochę bardziej skomplikowana. WoW to nie panienka lekkich obyczajów i nie ma na celu za wszelką cenę zadowolić akurat ciebie.

**

Posty: 461
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 05:07 
Cytuj  
+
gram od kwietnia i jeszcze nie ama dosc...

-
maintance

:lol:


_________________
genowefa http://wow.allakhazam.com/profile.html?234877
stronghold crafter FTW ^^

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 05:41 
Cytuj  
[quote="Mark24"]- znam mnóstwo mmorpgów gdzie nie ma nawet enchantu - może cieszmy się że jest, bo mogło być znacznie gorzej. Pomysł ze slotami i upgradowaniem itemków +1, +2, +3 z H&S to moim zdaniem prostacki niewypał. Ja bym się zrzygał gdyby połowa serwera latała z AR-em +115.[\quote]

Jakość przedmiotu jest wprost propocjonalny do jego trudności stworzenia, więc o taki przedmiot nie byłoby łatwo, a dwa (jako porównanie) w Daggerfall I przy tworzeniu np. czaru, można było stworzyć czar który miał zasięg (aoe) bardzo duży i wielki dmg, tylko co z tego że koszt many, i czas czarowania był tak duży że jego przydatność była zerowa

[quote="Mark24"]- znam mnóstwo tytułów gdzie 2-3 strony konfliktu to identyczne rasy - tylko inne miasta np. Cieszmy się, że w WoWie jest to zróżnicowane i mamy konflikt rasowy.[\quote]

czemu będac elf-em nie moge zabilac ludzi i krasnaludów, przecież to mniej lub bardziej nie lubiące się rasy. Powinno się dać możliwość wyboru wroga i sojusznika np. poprzez wybor rasy i charakteru (zreszta klasa takze mialaby wplyw)
Notabene Nocne elfy a krajobraz itp jak z dobranocki /lol

[quote="Mark24"]- Znam mnóstwo tytułów gdzie każdy paladyn wygląda identycznie (toczka w toczkę, co do ostatniego ringa), co gorsza znam kilka tytułów gdzie jest jeden uber set pasujący na healera i warrior-a, cieszmy się ze zróżnicowania.[\quote]

To że w innych grach postacie wyglądaja tak samo, nie działa + dla WoW, tylko - dla tych all tych gier
Mówiąc healer masz na myśli kapłan?, kapłan to słaby wojownik + dobry healer, imho powinien nosić np. mail + np.buława z tarczą

[quote="Mark24"]- Loot table nie jest po to by ułatwić grę. WoW nie ma systemu farmerskiego znanego zapewne ci z H&S czy koreańskich mmorpgów typu Lineage. Bossy do pokonania w MC wcale nie były takie trywialne jak teraz 5 miesięcy temu. BWL jest baaardzo trudne. Porównując stopień trudności PvE WoW-a, a H&S ośmieszasz się kompletnie. (raidy = mmorpg, wycinanie mobów dla rare dropów - H&S -> system który proponujesz to diablowaty prostacki nudny do bólu H&S).
[\quote]

1. Bossy są trudne do ubicia - i dobrze, zostawić tak jak jest
2. Wypadanie przedmiotów rodem z DII jest nagminne - źle, naprawde dobre przedmioty powinne być trudniejsze do zdobycia, lub obnizyc statystyki.Cel oczywisty obnizyc znaczenie item-ow w grze;gdyz teraz cały sens gry w WoW to zdobywania coraz to lepszych itemow dla PvP, ktore i tak jest nie dopracowane
3. Farmowanie bossów dla przedmiotów - źle, totalnie nie wiem jak ale powinno się to ograniczyc


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 06:55 
Cytuj  
MagPS. WoW to gra tak samo jak inne mmorpgi. Nie ma świecie 50000 mmorpgów. Jest kilka. Każda z nich ma potężne ograniczenia by jako tako działał. Potrzebna jest fizyka i mechanika w tej grze wpisana w jakieś twarde ramki. Bo inaczej nie zrobisz ani balansu klas, ani nie stworzysz normalnego, prosperującego świata.
Wymyslacie już takie bzdury, takie szczegóły, że wszystkie kończyny człowiekowi opadają. Czekam tylko aż ktoś napisze, że największą wadą WoW-a jest brak wbudowanego tetrisa lub NFS2 który załącza się podczas lotu batem.

Daggerfall I to nie mmorpg - w WoWie ważniejszy jest balance klas niż tworzenie losowych przedmiotów których nie da się potem wsadzić w jakieś ramki balancu. Bo może sam jeden czar balansu nie zachwieje, ale już zestaw 2-3 takich trudnych do przewidzenia efektów może być kompletnym rozbalansowaniem. Żaden MMO nie ma losowych skilli, czarów, nawet stricte PvE gdzie balans nie jest najważniejszy.

Elfy itd. - to jest mechanika gry, by świat jako tako prosperował i był w miarę logiczny,

liczących się mmorpgów jest zaledwie kilka i 90% z nich ma dużo gorszy wybór sprzętu niż WoW. W kilku z nich buduje się dokładnie kopie. FFXI - brak enchantingu, max. 2 rodzaje armoru na dany lvl. AO - niby itemów miliony ale na highlvl każda klasa swego czasu nosiła azure set (czy to healer czy wojownik). To jest wyścig pomiędzy mmorpgami, więc jak innym dasz "-" to WoW wychodzi na prowadzenie. To nie jest wyścig o to by zadowolić MagPS.

1. ok
2. bzdura - tzn. co za dużo greenów wypada? (drop rate 1-5%), za duzo blue (8 miesięcy - 2 sztuki Blue BOE), czy za duzo epiców (jeszcze mi nie wypadł). Nie zapędzaj się, pomyśl. Drop rate "wartościowych" itemów z random mobów to 0.1% (blue) i 0.001 (epic). No i ten blue/epic BOE to najczęściej bardzo przeciętny blue/epic. Obniżyc drop rate dyskusyjnej jakości epica który dropuje się raz na 2 tygodnie z 0.0001 na raz na rok i 0.00000001% a może całkiem wykasować BOE?
3. w każdym mmorpgu gracz zarabia/farmuje kasę - mozna to robić na różne sposoby, łowiąc ryby i sprzedając, bijąc moby, bijąc bossy - po co to ograniczać nie rozumiem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 07:16 
Cytuj  
LOL !!!
Mark - a narzekales i klnales na FF ze ma beznadziejny drop rate - haha - smierdzi hipokryzja !!! Gdzie tu casual ? :P
Miedzy innymi rzuciles go wlasnie bo nie mogles kluczyka glupiego znalezc, a tu ? Ehh Mark ...
Jeszcze pare miechow i bedziesz najezdzal az furczec bedzie, na tego WOWa - haha !!!

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 08:23 
Cytuj  
drop rate normalnych itemów z bossów to 200-500% (czyli 2-5 gwarantowane epice). Ty Bodziu dalej nie zauważasz różnicy. Mylisz itemy questowe/boss dropy i random world dropy bardziej jako ciekawostka niż jakieś praktycznie zastosowanie.

Nie potrzebuję i NIGDY nie potrzebowałem ŻADNEGO z tych itemków z niskim droprate. Nie ma w tym ani grama hipokryzji.

Myślę, że te BOE to raczej ukłon do battlenetowców którzy lubią sobie solo pofarmować. Lub do farmerów - wystarczy że się dropnie i oszczędza nam kilka godzin farmowania na epic mounta czy na coś tam.

Oczywiście że będę najeżdżał jak tylko wyjdzie coś nowego ;)

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 08:42 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Daggerfall I to nie mmorpg - w WoWie ważniejszy jest balance klas niż tworzenie losowych przedmiotów których nie da się potem wsadzić w jakieś ramki balancu. Bo może sam jeden czar balansu nie zachwieje, ale już zestaw 2-3 takich trudnych do przewidzenia efektów może być kompletnym rozbalansowaniem. Żaden MMO nie ma losowych skilli, czarów, nawet stricte PvE gdzie balans nie jest najważniejszy.


:roll: co za problem ustawić tak custome np. skill żeby był sens i balans
np. skill dający x% do szybkości ataku, jeśli zwiększysz go wtedy zaczyna się skrasać czas trwania, a zwiększa się czas "rzucenia" oraz koszt energii, wtedy - jeśli chcecz napierdalać 2h mieczem ze speed-em 1.0, musicz pamietac o tym ze bedzie to trwalo 1s, a stracisz energii ktora zbierales przez kilkanascie/kilkadziesiat s;

Mark24 napisał(a):
Elfy itd. - to jest mechanika gry, by świat jako tako prosperował i był w miarę logiczny,


to ze ktos nie potrafi tego zrobic, nie oznacza ze sie da, to raz; dwa...hmm...rzeczywiscie byloby troche zamieszania gdyby dac elfom mozliwosc wybrania miedzy horda a sojuszem, ale to tylko "wina" swiata, chyba ze stworzyc jedna rasa = jedna strona konfliktu, ale to sen marzyciela :har:

Mark24 napisał(a):
liczących się mmorpgów jest zaledwie kilka i 90% z nich ma dużo gorszy wybór sprzętu niż WoW. W kilku z nich buduje się dokładnie kopie. FFXI - brak enchantingu, max. 2 rodzaje armoru na dany lvl. AO - niby itemów miliony ale na highlvl każda klasa swego czasu nosiła azure set (czy to healer czy wojownik). To jest wyścig pomiędzy mmorpgami, więc jak innym dasz "-" to WoW wychodzi na prowadzenie. To nie jest wyścig o to by zadowolić MagPS.


I niestety jedynym pozytywnym wyjątkiem (częsciowym ofz) jest Diablo II :o
notabene co masz na mysli mowiac healer, bo ja mowiac healer mam przed oczyma kaplana ktory hand-to-hand wojownika by przystopowal (inna sprawa czy by wygral)

Mark24 napisał(a):
2. bzdura - tzn. co za dużo greenów wypada? (drop rate 1-5%), za duzo blue (8 miesięcy - 2 sztuki Blue BOE), czy za duzo epiców (jeszcze mi nie wypadł). Nie zapędzaj się, pomyśl. Drop rate "wartościowych" itemów z random mobów to 0.1% (blue) i 0.001 (epic). No i ten blue/epic BOE to najczęściej bardzo przeciętny blue/epic. Obniżyc drop rate dyskusyjnej jakości epica który dropuje się raz na 2 tygodnie z 0.0001 na raz na rok i 0.00000001% a może całkiem wykasować BOE?


http://mmorpg.pl/viewtopic.php?p=240785&highlight=drop#240785 :roll:

Edit: sry dopiero teraz zobaczyłem ~ostatni post


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 09:00 
Cytuj  
MagPS:
1. balance to rzecz nie do zrobienia praktycznie, z naprawdę losowymi skillami, losowymi itemkami balans by nie istniał. Losowanie właściwości itemka z przedziału (0-10) sprowdziłoby się w praktyce do polowania na itemki ze współczynnikiem 10, ewentalnie i z bólem serca 9, a reszta by była vendor crapem. Podobnie ze skillami, losujesz, nie wyszło, kasujesz i tak do skutku.
Jeżeli dołożyć do tego skomplikowane i wymagające PvE. Tzn. zbierasz 40 osób, idziesz nauczyć bossa (30 prób po 20minut każda), zabijasz go w końcu i wypada łup z losowym współczynnikiem +1 (max +10) to nic tylko się pochlastać. Czyli masz za zadanie zebrać grupę 40 osób, nauczyć się trudnego bossa, ubić go a potem mieć szczęście. Coś tu nie pasuje bo albo gra polega na szczęściu albo na umiejętnościach i zgraniu. Nagroda powinna być odpowiednia do trudności wykonanego zadania inaczej prowadzi do frustracji.
To miałoby sens przy solowym biciu mobów (tak jak w H&S w większości) i losowych dropach. Nie widzę tego systemu w mmorpg. Przynajmniej na razie.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 09:02 
Cytuj  
nie znam dobrze ang. ale custom to nie random ale co ja tam wiem :har:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 09:14 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Oczywiście że będę najeżdżał jak tylko wyjdzie coś nowego ;)


czyli sam piszesz ze twoje zdanie sie zmienia o 360 stopni wraz z wyjsciem nowej gry ktora ci sie spodoba. Sadze ze bedziesz nowe tytuly
porownywac do WoW (nie tylko ty zreszta) , zasady aggro , dlugosc levelingu , drop rate ....obawiam sie ze Warcraft podwyzszyl poprzeczke u ciebie za wysoko i ciezko bedzie nowym mmogom to przeskoczyc , co za tym idzie raczej dlugo nic dla siebie nie znajdziesz :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 09:26 
Cytuj  
dokładnie Aldatha. Dokładnie jak po przesiadce do najnowszego modelu mercedesa - nagle zauważamy mnóstwo wad w naszej starej syrence która bardzo dobrze nam służyła przez X lat i nie wyobrażaliśmy sobie nawet czegoś lepszego ;)

Btw. ostatnio przeglądałem rankingi na mmorpg.com. Pamiętacie Saga of Ryzom? Podobno totalne dno. Od 2 miesięcy w czołówce. Czytam komentarze - przychylne, bardzo przychylne nawet. Zastanawiam się czy nie dać grze drugiej szansy - mogło się dużo zmienić od open bety tuż przed retailem. A na tym forum cisza jak makiem zasiał.
Aktualnie 5 pozycja: prześcignęła DAoC-a, FFXI, tuż za CoH i EVE, WoW, GW.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 09:40 
Cytuj  
co jak co zasady aggro sa w WoW bardzo fajnie zrobione , wymuszaja taktyke ...wczoraj w MC ganialismy sie z Geddonem dobre 20 min , po prostu poczulismy sie zbyt pewnie i overdamage mt szedl na calej linii , w efekcie zapanowal totalny chaos , ooc rezzerzy szaleli , co chwila ktos lecial z bomba , ginal od aoe , wiekrzosc tankow /melee skonczyla z red equipment , ale takiej zabawy to dawno nie pamietam w MC , takie perelki powoduja ze walka z niektorymi bossami naprawde moze zyskac nowy wymiar :]

jak by nie opluwac WoW za idiotyczne pvp , repetytywnosc , itemizing ...to jest tez sporo elementow ktore powinny wyznaczac nowe standardy mmogow , wymienione zasady aggro i loot sharing , nawet taka pierdolka jak ingame clock bardzo mi pomagala i bedzie mi tego brakowac w nowych grach , rowniez bede sie czul dziwnie jak zobacze ze tank bierze na siebie kilkadziesiat mobow na klate ktore ochoczo go okladaja przy akompaniamencie nieustannych healow :]


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 165
Dołączył(a): 20.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 10:26 
Cytuj  
LOVE
- grywalność - nie wiem do końca na czym polega (za długo by pisać) ale najwyższa z jaką sie zetknąłem (chyba tylko którys z footballowych managerów mnie tak kiedys wkrecił). Diablo było masakrujące ale nie do tego stopnia. W typowe cRPGi nie bylem wstanie grać (FallOuty, BG, NWN - nie dzierżyłem).
- Poziom ogólny :) - tłumacząc: ogólnie w WOWie jest w zasadzie idealnie, dopiero jak się wejdzie w szczegóły to sie robi problem (czasem, nie zawsze). Na przykład:
- profesje, na pierwszy rzut okaz mega masakra, zostanę sobie leatherworkerem i ludzie będą ode mnie kupować armorki... a potem sie okazuje że nawet jak mocno pójdziesz w profesje to będą kupować kilka lvl niższi i kasy za wielkiej ani satysfakcji nie będzie.
- talenty , o jak fajnie scustomizuje sobie postać, co tu wybrać... aha, są dwa buildy :( ale nuda. A czasem jeden.
- Instancje - super czad ale pomysł... tylko czemu trzeba robić milion razy żeby mieć itemek nr 32458 w katalogu bez którego np.: mag nie ma czego szukać pomiędzy lvl: 33 a 48. Efekt: Onyxie zabiłem już 294 razy, jestem MASTA :)
- Rozwój ekwipunku postaci: w sensie jak zaczynasz i dostajesz coraz lepsze itemki to myślisz że będzie twoja postać zaje... wyglądała na XX lvlu, a potem sie okazuje, ze 90% przedstawicieli danej klasy nosi ten sam, dokładnie ten sam kapelinder, co wygląda nota bene jak wyniesiony z baru "Błękitna Ostryga" ale co tam, plusy fajne, wszyscy noszą !!!

Jak widać, największym, moim zdaniem, problemem z WoWem jest system itemków. Ja bym wolał większy wpływ samych postaci, ich umiejętności, skilli itp a nie itemków, na grę.
Nie zgadzam się MARKu, że się nie dałoby utrzymać balansu. Dałoby, przy założeniu mniej potężnych itemków w stosunku do mocy samych postaci ale za to bardziej różnorodnych i klimatycznych. A te z jednej strony robione byłyby przez profesjonalistów :) (crafterów) ktorzy wówczas faktycznie byliby cenieni i wypadałyby z bossów. Każda postać w WOWie ma 3 drzewka talentów plus mnóstwo kombinacji w stylu gry i doborze konkretnych talentów, mozna wyobrazić sobie wiele różnych itemków o podobnej mocy a nie jeden uber masta dla wszystkich.
Ale do tego potrzebny byłby balans drzewek i w ogóle balans nad którym Blizz pracuje i szybko nie osiągnie.
Ja rozumiem że wymuszenie kilkuset wizyt w jakims instansie powoduje przykucie gracza do opłacania abonamentu na dłużej bez konieczności większej rozbudowy świata, dużo niższe koszty, niewiele niższe zyski, ale... wyobraźmy sobie że instancji oprócz istniejących jest jeszcze: dajmy na to 50, małych, na max pół godziny gry, gdzie jest jakiś boss co to nie ma wokół siebie miliona korytarzy i tysiąca guardow za to faktycznie jest silny i trzeba się napocić. Za to itemki lecą z nich i czekają w skarbczykach: przy załozeniu ze itemki są słabsze ale większa różnorodność, a poza tym, ze potrzebne są fajne surowce do itemków i po nie tez sie te instancje robi. Można by to zrobic i poza instancjami tylko jakos uchronić te miejsca od kolejek do bossa.

Ale sie rozpisałem, psia mać :)

No to na razie tyle.
Na koniec:
WOW jest i tak jedną z najlepszych, jesli nie najlepszą gra komputerową w jaką grałem (jest to mók pierwszy MMORPG), grafika super, fajne pomysły, znakomite rozwiązania a wszystko przyjazne w obsłudze. A że się narzeka?? Bo chciałoby się jeszcze lepiej, potencjał który wynika z "ogólnych" rozwiązań w WOWie jest ogromny i czasem człowiek by chciał, zeby te szczegóły były lepsze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 sie 2005, 10:38 
Cytuj  
Love

wczoraj robiliśmy scarlet side w czterech i tak sobie popatrzyłem z dystansu na ekran.
grafika, wygląd postaci, animacja.
róznorodnośc skili taktyk
satysfakcja z każdego sukcesu
niesamowita złożoność handlu - jakieś pierdułeczki żeby jeszcze coś tam ulepszyć naprawde pomagają i decydują o koncowym sukcecie

Hate

nienawidze random party - nigdy nie chodze w randomach.
głupoty niektórych graczy
chciwości, chciwości ponad wszystko


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.