mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 892 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 06:25 
Cytuj  
Invisibility byl duzo lepszy od zwyklego stealtha rogali. Mozna bylo biegac z normalna predkoscia, praktycznie nie do wykrycia (chyba, ze przez wspomniany detect invis. lockow) i co najlepsze bedac niewidzialnym mozna bylo spokojnie sobie castowac bez problemu np. pyroblasta (ktory byl swietnym czarem dd, to co teraz maja magowie to 1/8 tego czym byl kiedys).
Jesli invis wroci, to na pewno nie w starej formie z bety.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 356
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 08:01 
Cytuj  
fajnie kurde...a jak hunterzy proszą o kamuflaż to nie bo to overpower jest... kurka blaszka :P


_________________
Obrazek

*

Posty: 83
Dołączył(a): 22.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 18:36 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Invisibility byl duzo lepszy od zwyklego stealtha rogali. Mozna bylo biegac z normalna predkoscia, praktycznie nie do wykrycia (chyba, ze przez wspomniany detect invis. lockow) i co najlepsze bedac niewidzialnym mozna bylo spokojnie sobie castowac bez problemu np. pyroblasta (ktory byl swietnym czarem dd, to co teraz maja magowie to 1/8 tego czym byl kiedys).
Jesli invis wroci, to na pewno nie w starej formie z bety.


buahaha Blizz "na pewno" zostawiłby ten czar :P
lol, przeca to przegiecie było :D
mag lepiej kryje sie od rogue? :x

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2005, 19:18 
Cytuj  
Mag sie nie "kryje" tylko staje sie niewidzialny.

W ogóle to nie ma o czym gadac, czaru nie ma i nie prędko będzie.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2005, 10:09 
Cytuj  
Cytuj:
Invisibility byl duzo lepszy od zwyklego stealtha rogali. Mozna bylo biegac z normalna predkoscia, praktycznie nie do wykrycia (chyba, ze przez wspomniany detect invis. lockow) i co najlepsze bedac niewidzialnym mozna bylo spokojnie sobie castowac bez problemu np. pyroblasta (ktory byl swietnym czarem dd, to co teraz maja magowie to 1/8 tego czym byl kiedys).
Jesli invis wroci, to na pewno nie w starej formie z bety.


Wlasnie to jest zabawne, znerfowali pyro poniewaz byl za bardzo smiertelny w polczaeniu z inv, inv zniknelo a pyro zostalo jakie jest :).


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*

Posty: 152
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2005, 15:00 
Cytuj  
tak mysle o przebudowie mojego maga
i se wykoncypowalem To:

Class: Mage
Level: 60


Arcane Talents (28 points)

# Arcane Focus - 5/5 points
Reduces the chance that the opponent can resist your arcane spells by 10%.

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Mana Shield - 1/2 point
Decreases the mana lost per point of damage taken when Mana Shield is active by 10%.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

# Arcane Instability - 3/3 points
Increases your spell damage and critical strike chance by 3%.



Frost Talents (0 points)

# None


Fire Talents (23 points)

# Improved Fireball - 5/5 points
Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.

# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

# Flame Throwing - 1/2 point
Increases the range of your fire spells by 3 yards.

# Pyroblast - 1/1 point
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.

# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.


pewniekiem to nic nowego ale... coz niektorzy do tych samych wnioskow dochodza inna droga.

Mass Critical i moze byc calkiem ciekawie :]


_________________
dyzortografia
....................
profil


Posty: 35
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 08:07 
Cytuj  
too pytaniee jest do wczesniejszego tematuu...wpierw sie rozwija u maga frost czy arcane? ( temat: go go power rangers...you mighty magic mages )

*

Posty: 152
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 08:38 
Cytuj  
moim zdaniem niema znaczenia gdyz poczatek gry jest tak latwy ze tak czy siak bedziesz sobie radzil.
moim zdaniem arcane dla arcane missile a potem frost ;) ale moze niech lepiej wypowie sie frost mage a nie fire ;P


_________________
dyzortografia
....................
profil

**

Posty: 325
Dołączył(a): 22.03.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 08:54 
Cytuj  
Ja tam nie wiem jaki sens ladowac na poczatku w arcane. Czysty frost i juz. Jedyne sensowne pakowanie talentow w arcane to zmniejszenie cooldowna na aoe, ale jak przeciwnik rzuci counterspella to i tak pozamiatane. Podobnie z arcane missile - spokojnie mozna walnac 3 x frost bolt a przy talentach w frost i 50 % na crita mamy szanse na prawie 1000 dmg na okolo 30 lvl. Jesli nawet nie bedzie crita to dmg taki sam a zyskujemy efekt zamrozenia wroga. Rozgraniczenie na arcane/frost arcane/fire dopiero po 60 lvl powinno nastapic. A tak to czysty fire badz frost. Ja preferuje frost (wiekszy zasieg i szybszy cast).


_________________
Mowa jest srebrem, a milczenie owiec.
Obrazek

***

Posty: 524
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 09:00 
Cytuj  
Ja do 60 lvl gralem fire magiem. W przypadku fire jak najszybcej PoM - w przypadku frosta tylko do evocation i arcane expl, cs a potem już pakować frost. Ale jak bym to rozwijał na niskim lvlu - nie wiem... Warto mieć evo, warto mieć aoe dla szybszego lvlowania. imp arcane missil dla frosta sąmało użyteczne - myśle, czy tych punktów nie wpakować w zmniejszenie resistu na arcany.

Długo sie wahałem nad zmianą fire na frost - dziś wiem, że był to właściwy wybór. Gra frostem jest bardziej kombinacyjna, trudniejsza, ale bardziej satysfakcjonująca. Każdy widząc maga an swej drodze spodziewa się nukowania ogniem piekielnym, a tu nagle niespodzianka. Prawde mówiąc najłatwiej się wygrywa z ... fire magami. Warek i palek to dręczenie przeciwnika. Jak rogal Cię zaczyna bić to walisz ice block i już masz jakieś szanse. Nie mówiąc o tym, że śmiertelność podczas instance spada o jakieś 80% - jeśli masz tarcze za 31 punkt talentu - pochłania 850 dmg + ice block - dużo lepiej. Party z którym łażę najczęściej juz się przywyczaiło, że jak zgarne aggro, to i tak mi nic nie będzie.

W dodatku dużo lepiej wychodzi aoe - masz swoją tarczę, priest potem rzuca swoją, wrzucając najpierw nove i cone of cold zadajesz na dzień dobry ponad 1k dmg grupie mobów. Polecam.

Pozdro


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... k&n=Boonha


Posty: 35
Dołączył(a): 30.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 10:18 
Cytuj  
ok ok ale ja nie mowie o pvp all rozumiem ale mi chodiz o build typowy pve i jezeli ktos moze to niech rozpisze tu cale drzewko punktow :D bo ja to zbieram wszystko a pozniej daje potrzebujacym do wykorzystania :D jak wspomnialem mini kompedium :) ii naprawde bede wdzieczny za pomoc :D

ahh jeszcze dodam bo przed chwila ktos mowil ze znajomych ze fire jest dobry na pve i czekam ogolnie na komentarze + wedlug Was dobre buildy z uzasadnieniem co jest lepsze od czego zaczynac :D czyste suche fakty bez emocji wiekszych

***

Posty: 524
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 13:01 
Cytuj  
Na samotne lvlovanie fire jest boski - moby padają jak muchy. Jak masz kolege priesta - tudziez druida i levelujecie we dwoch to tylko aoe.

Przy pomocy Fire levlujesz szybko, zainwestuj w fireball, w zwiekszenie dmg, w zwiekszenie szansy na crita, ja mialem również impact - nawet miło wchodzi. Miej jak największy dmg i jak największą możliwą szanse na crit i jak najwięcej many - jeśli chcesz grindować. Zrszta - jest tu temat o szybkim lvlowaniu fire magiem - polecam. A potem się rollnij na frosta :) (na 60 lvlu)


_________________
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... k&n=Boonha

*

Posty: 152
Dołączył(a): 25.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 14:28 
Cytuj  
w konocowych instancjach typu MC
z ogniem nie poszalejesz
gro potworow ma rezisty
ale pozatym na normalnych monsterkach? full wypas!


_________________
dyzortografia
....................
profil

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 14:38 
Cytuj  
Generalnie nie wydaje mi się, żeby była jakaś znacząca różnica. Przy fire zabijasz szybciej, ale po 3 - 4 mobach jesteś oom. Z kolei przy frost zabijasz wolniej, ale mniej czasu spędzasz na piciu (wody ;)). Frost jest również lepszym wyborem, jeżeli chcesz levelować solo przy pomocy AE.

A co do talentów, które są przydatne w PvE to z drzewka fire mogę polecić:

- Flame Throwing,
- Ignite,
- Burning Soul.

Jeżeli rozwijasz się głeboko w fire to naturalnie Critical Mass oraz Fire Power są przydatne. Impact, Improved Fireball, Pyroblast nie są złe, ale prawdę mówiąc ich brak nie był zbyt odczuwalny. Pamiętaj, że mówię tutaj o PvE i biciu pojedyńczych mobów.

A co do arcane to pozostaje klasyka (przynajmniej w trakcie levelowania):

- Improved Arcane Missles (jeżeli masz Burning Soul to możesz zainwestować np. w Arcane Focus),
- Arcane Concentration,
- Evocation,
- Improved Arcane Explosion,
- Improved Counterspell.

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 17:10 
Cytuj  
troche lame pytanie, zna ktoś dobre miejsce do farmowania kasy magiem 60 na mobach? probowalem elementale w badlands ale wychodziło mi tylko 5g/h ;f

***

Posty: 643
Dołączył(a): 1.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 17:51 
Cytuj  
elite: hearthglen , tyrs hand

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 18:53 
Cytuj  
a co wy na taki build?:

Arcane Talents - 28 points
Arcane Subtlety rank 0/3
Arcane Focus rank 0/5
Improved Arcane Missiles rank 5/5
Wand Specialization rank 0/5
Arcane Concentration rank 5/5
Improved Dampen Magic rank 0/2
Improved Arcane Explosion rank 5/5
Evocation rank 1/1
Improved Mana Shield rank 2/2
Improved Counterspell rank 2/2
Arcane Meditation rank 2/5
Presence of Mind rank 1/1
Arcane Mind rank 2/4
Arcane Instability rank 3/3
Arcane Power rank 0/1
Fire Talents - 23 points
Improved Fireball rank 5/5
Impact rank 5/5
Ignite rank 5/5
Improved Fire Blast rank 2/5
Flame Throwing rank 2/2
Incinerate rank 0/2
Pyroblast rank 1/1
Improved Flamestrike rank 0/3
Burning Soul rank 0/3
Improved Scorch rank 0/5
Improved Fire Ward rank 0/2
Critical Mass rank 3/3

cos zmienic czy good jest?? :wink:

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 19:15 
Cytuj  
2 pkty z arcane meditation przesunałbym do arcane mind zeby bylo 4/4

i sugerowałbym wziac blast wave, imo jest to bardzo przydatny spell do pvp jak i do pve

***

Posty: 886
Dołączył(a): 3.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 19:53 
Cytuj  
ale z czego odjac te pkt?? z imptoved fire blast??

wyszlo mi cos takiego:
Arcane Talents - 28 points
Arcane Subtlety rank 0/3
Arcane Focus rank 0/5
Improved Arcane Missiles rank 5/5
Wand Specialization rank 0/5
Arcane Concentration rank 5/5
Improved Dampen Magic rank 0/2
Improved Arcane Explosion rank 5/5
Evocation rank 1/1
Improved Mana Shield rank 2/2
Improved Counterspell rank 2/2
Arcane Meditation rank 0/5
Presence of Mind rank 1/1
Arcane Mind rank 4/4
Arcane Instability rank 3/3
Arcane Power rank 0/1
Fire Talents - 23 points
Improved Fireball rank 5/5
Impact rank 3/5
Ignite rank 5/5
Improved Fire Blast rank 1/5
Flame Throwing rank 2/2
Incinerate rank 0/2
Pyroblast rank 1/1
Improved Flamestrike rank 3/3
Burning Soul rank 0/3
Improved Scorch rank 0/5
Improved Fire Ward rank 0/2
Critical Mass rank 2/3
Blast Wave rank 1/1

mowie tu oczywiscie o buildzie do pvp :]

p.s. ten blast weave to instant??
przy pyro jest napisane ile many zuzywa a tu nie? czyli to jest jakis skill?

***

Posty: 756
Dołączył(a): 9.10.2003
Offline
PostNapisane: 18 sie 2005, 21:21 
Cytuj  
Co do farmowania kasy to jeżeli chcesz farmować "czysty" gold, nie mając szansy na epic drop to polecam stary, dobry SM GY. Zabijaj (przy pomocy AE ma się rozumieć) wszystkie non elity i resetuj instance, 20 - 25 golda na godzinę.

A jeżeli chodzi o famowanie elit to tak jak superXtra napisał, farmuj Hearthglen albo Tyr's Hand.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 892 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 45  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.