Cytuj:
2002-02-03 00:07, Taunis napisał:
Moze podam to na przykladzie:
a powinno byc tak:
30 minut = 5% skill, 1 stat
GM ma przejebana robote, taka jest prawda. A na dodatak wszyscy na niego jeszcze "jada" jak cos jest nie tak. Ja tam bym nigdy w zyciu GM nie zostal! O wiele latwiej jest gadac niz napisac skrypt i jeszcze znosic narzekania.
Taunis co do twoich propozycji to ja bym jeszcze uwzglednil to ze na poczatku latwiej sie uczyc niz pod koniec.
Gdybym bym mistrzem pisania skryptow i mial wlasny serwer i nikt by mnie nie wkur.., to bym to ustawil jakos tak:
Ale to tylko teoria....
skille: (czas potrzebny na zdobycie 10%)
1-10 15 min aktywnego uzywania
10-20 15 min aktywnego uzywania
20-30 20 min aktywnego uzywania
30-40 40 min aktywnego uzywania
40-50 80 min aktywnego uzywania
50-60 160 min aktywnego uzywania
60-70 320 min aktywnego uzywania
70-80 640 min aktywnego uzywania
80-90 1280 min aktywnego uzywania
90-100 2560 min aktywnego uzywania
Jeden GM bylby po okolo 85 godzinach gry
Czyli maniacy potrzebowali by okolo tygodnia na zdobycie GM, przy czym jednego dnia daloby sie zrobic pierwsze 50%
staty (czas potrzebny na zdobycie 1! punktu stat)
10-20 30 min aktywnego uzywania
20-30 60 min aktywnego uzywania
30-40 80 min aktywnego uzywania
40-50 100 min aktywnego uzywania
50-60 160 min aktywnego uzywania
60-70 320 min aktywnego uzywania
70-80 640 min aktywnego uzywania
80-90 1280 min aktywnego uzywania
90-100 2560 min aktywnego uzywania
Pierwszy punkt stata moglby byc po 30 min, ale 100 stata byloby po okolo 800 godzinach, czyli grajac kazdego dnia po 3h mialoby sie co robic przez okolo rok
Staty rosly by za uzywanie skilli, a ni za ich przyrost.
To tyle
Jestem pewien, ze gracze by na mnie nizle najechali gdybym cos takiego wprowadzil...