mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 11:11 
Cytuj  
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 981387&P=1

heh
najbardziej chyba wkurza sie warriorzy, wiekszosc rogue duzo nie straci, "tylko" jakies 5% dmg (licze z krytami)

pozyjemy zobaczymy, moze wydjzie to grze na dobre, ale wg mnie na pewno nie jest to dobry sposob na zniwelowanie kosmosu jaki sie zrobil w pvp

//edit
literkowki :P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 11:21 
Cytuj  
hmmm, czytałem. już mi wszystko znerfowali wiec juz mnie to nie rusza :wink:
najpierw wyłaczyli widocznośc cooldownów w innych stansach, potem zabrali crita i agility z seta mighta (zastąpili defensem), a w ostatnim patchy zmniejszyli defense o 30% w itemach (w secie też). teraz zmniejszą moc TUF i AR. eh może bedzie ciekawiej :P

generalnie lepiej zeby wzmacniali słabszych niż osłabiali mocniejszych. jakis chłopak składał AR ze 2 miechy a teraz okaże sie że to bije jak wędka :wink:


_________________
psn


Ostatnio edytowano 22 wrz 2005, 11:24 przez Deshroom, łącznie edytowano 2 razy
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 11:22 
Cytuj  
bezsens imho

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 11:33 
Cytuj  
wzmacniali slabszych? - np dla cloth userow dac "0" na koncu kazdej liczby przy AC? - jako priest mam juz dosc warriorow co zabijaja mnie 3 ciosami gdy mam 4k HP + shield

teraz pojedynek Warrior - Priest jest z gory przesadzony
jak warek zaszarzuje - to nie ma bata wygrac

chociaz po glebszym zastanowieniu Desh ma racje - lepiej niech cos zrobia z Priestem w PVP - bo ostatnio wszyscy go bija...


_________________
Obrazek

*

Posty: 84
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 11:50 
Cytuj  
shaodw priesta dobrego rzadko kto zbije:)

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 11:50 
Cytuj  
taaaa shadow priest w pvp ssie...... :lol: :lol: :lol:

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 11:58 
Cytuj  
Bleh, whine more.

Bardzo dobra zmiana imo , znikna bezsensy ze bardziej oplacalo sie latac z barmanem niz z epickim dagiem. Albo z AR-em zamiast typhoona.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 12:00 
Cytuj  
Gral ktos w Diablo2? :) Moze nie najlepsze porownanie, bo to nie mmorpg, ale produkcja rowniez z blizza i ta cala "itemizacja" sie powtarza. No wiec jak wyszlo Diablo2 to przedmioty byly w miare normalne, potem wraz z patchami coraz lepsze i bardziej przegiete unikaty, co doprowadzilo do sytuacji, ze po wyjsciu dodatku musieli zwiekszyc trudnosc i ilosc hp wszystkich mobow, bo bylo za latwo. Jak tak patrze na nowe epic items w WoW to wydaje mi sie ze sytuacja sie powtarza. Jak tak dalej pojdzie to za jakis czas, bedzie mozna isc do MC w 20 osob :wink: Teraz beda probowali to wszystko zbalansowac, bo np. cloth usery sa poszkodowani, no i to jest jeden z tych nerfow :]

Ja mysle ze rogue i warrior straci troche wiecej niz 4% jak podaje blizz, osobiscie mnie ten temat nie dotyczy, gram palem a tam jest tylko auto atack, Windfury szamana to tez auto atack, wiec "imba" klasy moga spac spokojnie :P

***

Posty: 836
Dołączył(a): 10.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 12:05 
Cytuj  
Dokladnie mi rowniez przypomina polityke z d2.Jeszcze tylko brakuje Marka z tekstem o Need For Speed ;p


_________________
Cytuj:
#wow-pl - czyli smrod, robactwo i drobna administracja

***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 12:11 
Cytuj  
Tak naprawde to trzeba by zrobic mase porownan miedzy blue a epikami - i sprawdzic wyniki, zeby zobaczyc jak ta formula sie sprawdzi na itemizacji. Ale sama idea - podana na przykladzie AR / Typhoon, jak najbardziej sluszna.


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 12:19 
Cytuj  
emesio napisał(a):
Tak naprawde to trzeba by zrobic mase porownan miedzy blue a epikami - i sprawdzic wyniki, zeby zobaczyc jak ta formula sie sprawdzi na itemizacji. Ale sama idea - podana na przykladzie AR / Typhoon, jak najbardziej sluszna.


a moze zamiast zmieniac caly system walki wystarczylo oslabic kilka broni, miedzy innymi AR i shankera?

taka mala dygresja :P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 12:29 
Cytuj  
Chyba nie, za duzo bylowy whinow, ze wydali tony golda na AR a teraz moga nim podlubac w zebach.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:19 
Cytuj  
SharG napisał(a):
taaaa shadow priest w pvp ssie...... :lol: :lol: :lol:


ja to chyba jestem mega lama w PVP jako shadow priest - ale napiszcie mi uber strategio na szarzujacego warriora


_________________
Obrazek

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:23 
Cytuj  
fear? - immune... cos jeszcze.???


_________________
Obrazek

***

Posty: 670
Dołączył(a): 3.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:26 
Cytuj  
Robus napisał(a):
a moze zamiast zmieniac caly system walki wystarczylo oslabic kilka broni, miedzy innymi AR i shankera?
taka mala dygresja :P


A jezeli problem jest uniwersalny - tj. zasadniczo pasuje do całej sytuacji itemizacji blue / epik? Po co grzebac w statach setek itemow, jak taki sam efekt da minimalna modyfikacja zasady działania?

Taka mała dygresja.

I nie, nie chce robic zaraz porownan na przykladach. Po prostu smiem zaryzykowac, iz jezeli problem dotyczylby tylko kilku broni, to blizz by im zmienil staty, a nie grzebal w calej mechanice gry.


_________________
Emesio, UD mage Balnazaar EU http://wow.allakhazam.com/profile.html?631397 (retired)
Emesio, UD mage Shattered Hand US http://wow.allakhazam.com/profile.html?240771 (retired)
Emesio, UD mage Frostmane EU (aka NE rogue bez profilu i też retired)

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:28 
Cytuj  
jakby zmienil staty w paru broniach - to dopiero bylby krzyk na forum - takie rozwiazanie jest bardziej przyswajalne przez wiekszosc


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:37 
Cytuj  
redlum napisał(a):
SharG napisał(a):
taaaa shadow priest w pvp ssie...... :lol: :lol: :lol:


ja to chyba jestem mega lama w PVP jako shadow priest - ale napiszcie mi uber strategio na szarzujacego warriora

Mind control - jak ci da silence to sie leczysz, a jak ci da silence na leczenie do mind control i wolasz kolegow ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:38 
Cytuj  
skończy się ładny damage z MS czy overpower :/

Cytuj:
We expect to see the total damage output of a Mortal Strike warrior go down about 4% with the Arcanite Reaper, and up about 4% with Typhoon.


-4% do ogólnego damagu, specjale to jakieś 50% damagu w przypadku warriora, może nawet więcej, więc to już daje -8% lub więcej. Dla rogue pewnie jeszcze więcej. POdejrzewam, ze w praktyce da to -10-20% do np. Mortal Strike, a to już sporawo.

Co z tego, ze taki typhoon dostanie +4% boost-a jak jego nikt nie posiada praktycznie, nawet jak posiada to nie używa - po prostu mimo, że epic to kiepski. WSZYSTKIE wolne bronie najlepsze dla damagu ze specjali zostaną nerfnięte...

Huh spinal aktualnie ma tylko 3.40 więc nerf na poziom 3.30 na szczęście mało mnie dotknie.
Arcanite Reaper za to ma aktualnie 3.80, nerf specjali na poziom broni ze speedem 3.30 to nerf o około ~15%.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:42 
Cytuj  
Ladnie to policzyli i moze sie troszke wyrowna dysproporcja melee>casters


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2005, 13:46 
Cytuj  
mogliby swordy nerfnąć :/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.