Pora troche rzeczy ujawnić :) wszystko pochodzi z foum oraz Kanalu Ircowego o TCoS
Crafting: Narazie pozostaje tajemnica, ale z tego co udalo wyciagnac od devsow, bedzie bardziej rozbudowany niz ma to miejsce w WoW-ie, cos na wzor tego z SWG. Czyli duze pole manewrow dla eksperymentow.
Housing: Tak samo jak wyzej, zadnej oficjalnej notki nie ma. Ale z tego co udlalo nam sie wyciagnac, wiem ze Housing napewno bedzie. Na forum jest masa p;ropozycji, najlepsza wydaje sie mozliwosc budowania wlasnychmiast, ale jest to pomysl czytelnika forum, ktory podoba sie devsom, ale nie wiadomo czy zostanie zaimpletowany z powodow technicznych.
PvP: Tutaj mały cytat:
Cytuj:
We will have PvP, with rules to counter griefers and such, outside of Quarterstone. During conquering it can and will evolve into House vs. House battles as resources can easily tip the balance of economic rulership. In the arena we will have more controlled PvP as individuals and guild fight for glory and resources (statues, shops).
Loot oraz Penityly Death: Tutaj jest duzo dyskusji, zarowno na forum jak i na ircu. Devsi sa bardzo ostrozni, bo nie chca by kara za smierc byla odstraszaczem od gry. userzy forum i devsi sa zgodni, czasowe obnizanie statystyk sux. Dlatego prawdopodobnie podczas smierci stracimy cos z wysposarzenia, ilosc nie jest ustalona, nie wiadomo czy wypadnie jeden przedmiot czy caly inventory. Ale na podjecie tej decyji czasu jest jeszcze sporo :)