mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 16:03 
 
W sumie calkowicie sie zgadzam z powyzsza wypowiedzia. Kopanie na koniu jest naprawde jaks nieporzadana mutacja gornika. Chyba nawet bardziej nieprawdopodobna niz kopanie rudy rekoma (bo to jest jeszcze do wyobrazenia ale powinno byc znacznie mniej efektywne)


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 16:53 
 
To troche nie na temat, ale apropos kopania rekoma: dlaczego nie mozna wziasc lopaty do reki? Moze cos zle robie, ale mi sie ta sztuka nie udala...


Posty: 40
Dołączył(a): 27.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 17:31 
 
Lopata? Eee... nie wiem. Nie uzywam lopaty ale kilofa. Zazwyczaj wystarczy "przeniesc" go na nasza postac i po chwili sam wskoczy do reki (pod warunkiem, ze druga reka jest wolna - w koncu kilof trzymamy dwiema lapkami).


_________________
podpiasno:
z wyrazami szacunku,
Dawrsieg

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 18:28 
 
Nie dziala. Troche to glupio wyglada jak piasek musze rekoma kopac...

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 lut 2002, 22:52 
 
Rzeczywiscie... z ta lopata jest jakis problem... jakos sie do rak nie chce "kleic" Hmm... moze to nie bug? Moze tak ma byc... Trza by dac o tym znac GMom. NIech sie wypowiedza.


_________________
To nie skill lost... to LAG :)


Posty: 7
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 17:18 
 
Wiesz, jak masz sile na 10 to mozesz miec problem z uniesieniem 100 gp, a copiero kilofa :grin:

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 18:06 
 
Mam 30 czy 40, na uniesienie kilofa czy lopaty wystarczy, wiec to chyba nie o to chodzi :wink:

***

Posty: 537
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 20:27 
 
Aby uniesc kilof musisz miec 35 sily


_________________
Obrazek

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 21:54 
 
Mam 40, to chyba starcza na lopate. Ale koniec z tym tematem bo mialo byc o zmianach w gornictwie :wink:

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 3 lut 2002, 23:17 
 
Otóż to... mistrzów łopaty, którym udało się ten przedmiot wziąć do ręki zapraszam do innego topicu. :smile:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2002, 02:50 
 
[quote]
2002-02-02 15:44, Dawrsieg napisał:
Dobra... co do kopaln i rudy to jeszcze zbyt "plytko kopie" aby wydobywac ilosci wieksze niz tyle, aby na strawe mi starczylo.

Dobija mnie jedynie problem "kopania z konia". Nie da sie tego zablokowac?! Czlowiek nawala cala noc w kopalni, a tu nagle przyjdzie taki jeden z drugim i z konika, kulturalnie, zaczyna kilofem machac. DObrze jeszcze jak zrozumie "aluzje" i z niego zejdzie. Jednak sa i tacy ktorzy maja to w glebokim powazaniu. Heh... zenada. Na prawde, wydaje mi sie ze priorytetowym zadaniem jest zablokowanie mozliwosci "koania z konia", lub np. takie ograniczenie umiejetnosci aby stalo sie to nieoplacalne (np. kopiesz z konia? okej. to jest mozliwe, ale dysponujesz wtedy polowa cechy).

Co ty wygadujesz?Ludzie potrafia chodzic po linie, zezrec iles tam sztuk srubek, wytrzymac zakopani w trumnie przez wiele dni a Ty mowisz ze kopanie z konia jest trudne? :wink:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 71 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.