BiGi napisał(a):
jak dasz reszte w resto w to co najbardziej potrzebne to sa szanse
feral ma ten plusik ze daje
20% many wiecej na koncu, ale oczywiscie w pierwszej kolejnosci beda brani pod uwage resto....
20% intelectu, to nie to samo, aczkolwiek bonus jest ciekawy
Wzięcie 30 punktow w feral i 21 do insta heala dla pvp wydaje sie bardzo dobrym rozwiazaniem.
Uważam ze z taką budową mozna sie swietnie bawić w pvp. Kot już jest naprawde niezły (stealth, feline swiftness, solidny opener w postaci ravage, dash, track humanoids, niech jeszcze ferocious bite naprawią)
, plus nature swiftness i jest bardzo przyjemnie.
Jeśli przyjdzie nam występować w roli healera to też nie powinno być wielkich problemów. W solidnym sprzecie mozna wyciągnać 400 inta co da bonus 1200 many (20% z 400= 80, 80x15=1200). Oczywiscie gramy druidem i sprzet jest na pierwszym miejscu wiec mamy dwa sety.
Nie będąc full resto tracimy przede wszystkim Innervate strata ktorej zbagatelizowac sie nie da. Pozostałe: 10% do heali powinno nam rzeczone 1200 many zastąpić, zmniejszony threat z tranquility, geez spell z colldownem kilka minut i wydawac koncowe talenty na zmniejszenie aggro? Ja podziękuje. Następnie mamy 50% na crita z regrowth, niby fajnie ale czy healer liczy na crity? (zaczekam z leczeniem, wejdzie crit i bedzie ok- jakos nigdy tak nie potrafilem via flash heal spam u priesta zamiast oszczedniejszzych greater heali) Poza tym crit to 150% bazowego leczenia a HoTy nie critują (Hot=heal over time).
Można jeszcze pogdybac nad 31-20 kontra 30-21. Build mial dawac sie pobawicw pvp wiec uważam, że insta heal > crit buff dla party.
A wracajac do Innervate, zajebisty spell, ale wcale nie koneczny przy zgranej grupie i heal rotacji. A w przytoczonym wyzej przykladzie ze sie kogos wskrzesza i trzeba mu dac Innervate zeby szybko mane napelnil to przeciez wskrzeszony jest OOC i moze wypic Kryształową Magiczną.[/b]