mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 79
Dołączył(a): 9.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 09:31 
 
Sluchajcie, podobalo mi sie SC, ale naprawde, pewnych spraw nie mozemy przeginac... Kiedy cos zrobicie z kowalstwem?
Ja mam dwie sugestie, ktore jak nie zostana uwzglednione w wasych planach to spowoduja, ze gra na SC naprawde stanie sie nudna...
1. Kiedy beda expy i zbroje beda sie roznily iloscia dawanego armora(zeby zloto dawalo mniej niz merkit to jest parodia)...dzieki temu wszyscy chodza w tym samym caly czas, i nie ma zadnej zabawy ze ktos ma lepsza zbroje, wygladamy jak ajkas mala komuna do ku.. nedzy.
2. Bug w kowalstwie , ktory wydawal sie usuniety, a jednak nie. Dalej mozna kuc z kazdego metalu majac 25 sztabek i reszte zelaza. Oto jak wyglada proceder: Wklada sie do plecaka tylko zelazo (musi go byc mniej niz metalu z ktorego chcemy kuc) i kujemy z niego jeden dowolny przedmiot. Teraz wkladamy do plecaka metal, z ktorego chcemy kuc(musi go byc wiecej niz zelaza) i kujemy z niego jeden przedmiot (nie musi sie nawet udac), a teraz mozemy wrzucic do plecaka reszte zelaza i kujemy z wybranego metalu, caly czas bedize ubywac tylko zelazo..... Wiec wystarczy miec z kazdego metalu 25 sztabek i mozna kuc i kuc i kuc.... co tez oslabia ciekawosc gry bo zbroje nie maja zadnej wartosci, skora kazdy moze miec kazda za cene 100 sztabek zelaza......
3. Czy bedzie sie dalo kuc bronie i tarcze z innych metali, bo tak na razie to zakres broni tez jest ubogi...
Powiedzcie prosze czy nad tym pracujecie, bo jak nie, to granie na dluzsza mete naprawde nie ma sensu, a jak pracujecie to zwiekszcie priorytet tych prac, bo bez dobrych rozwiazan w kowalstwie traci cala zabawa i to bardzo duzo, zwlaszcza kiedy sie ma rozwinieta postac, bo nie ma do czego dazyc..kase latwo zdobyc, domek tez nie trudno, wyjatkowych zbroi (oporcz demona) nie ma, magicznych broni mam juz z 50 sztuk, wszystkie takie same...

*

Posty: 79
Dołączył(a): 9.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 09:32 
 
No moze to byly trzy sugestie :smile: ale ta trzecia tak spontanicznie wyszla :smile:

**

Posty: 249
Dołączył(a): 14.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 09:53 
 
Wlasnie pracujemy nad tym, zobaczymy co z tego wyjdzie, pare bugow napewno da sie naprawic z miejsca, inne musza poczekac na nowa wersje NOX'a. A co do magicznych itemow, napewno nie beda one lezaly wszedzie, a to ze masz 50 magicznych broni to jest wielkie nieporozumienie. Tak nie powinno byc i to juz zostalo czesciowo poprawione.

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 10:19 
 
Cytuj:
2002-02-05 09:31, Keleborn napisał:
Sluchajcie, podobalo mi sie SC, ale naprawde, pewnych spraw nie mozemy przeginac... Kiedy cos zrobicie z kowalstwem?
Ja mam dwie sugestie, ktore jak nie zostana uwzglednione w wasych planach to spowoduja, ze gra na SC naprawde stanie sie nudna...
1. Kiedy beda expy i zbroje beda sie roznily iloscia dawanego armora(zeby zloto dawalo mniej niz merkit to jest parodia)...dzieki temu wszyscy chodza w tym samym caly czas, i nie ma zadnej zabawy ze ktos ma lepsza zbroje, wygladamy jak ajkas mala komuna do ku.. nedzy.


heh na OSI sie nie roznia niczym wiec it ak macie lepiej ;-P

Cytuj:
2. Bug w kowalstwie , ktory wydawal sie usuniety, a jednak nie. Dalej mozna kuc z kazdego metalu majac 25 sztabek i reszte zelaza. Oto jak wyglada proceder: Wklada sie do plecaka tylko zelazo (musi go byc mniej niz metalu z ktorego chcemy kuc) i kujemy z niego jeden dowolny przedmiot. Teraz wkladamy do plecaka metal, z ktorego chcemy kuc(musi go byc wiecej niz zelaza) i kujemy z niego jeden przedmiot (nie musi sie nawet udac), a teraz mozemy wrzucic do plecaka reszte zelaza i kujemy z wybranego metalu, caly czas bedize ubywac tylko zelazo..... Wiec wystarczy miec z kazdego metalu 25 sztabek i mozna kuc i kuc i kuc.... co tez oslabia ciekawosc gry bo zbroje nie maja zadnej wartosci, skora kazdy moze miec kazda za cene 100 sztabek zelaza......


No to bardzo nam milo ze sie podzeilies czyms co powinno byc tajemnica cechu kowalskiego ;-P
A na serio, to najprosciej mozemy to naprawic usuwajac po prostu emtale kolorowe i zbroje kolorowe - bedize jeszcze ciekawiej.

Cytuj:
3. Czy bedzie sie dalo kuc bronie i tarcze z innych metali, bo tak na razie to zakres broni tez jest ubogi...
Powiedzcie prosze czy nad tym pracujecie, bo jak nie, to granie na dluzsza mete naprawde nie ma sensu, a jak pracujecie to zwiekszcie priorytet tych prac, bo bez dobrych rozwiazan w kowalstwie traci cala zabawa i to bardzo duzo, zwlaszcza kiedy sie ma rozwinieta postac, bo nie ma do czego dazyc..kase latwo zdobyc, domek tez nie trudno, wyjatkowych zbroi (oporcz demona) nie ma, magicznych broni mam juz z 50 sztuk, wszystkie takie same...


A moze jeszcze mamy zwiekszyc priorytet dla rybakow, stolarzy, tinkerow, wojownikow, magow... powiem krotko - nie pasuje to idz gdzie indziej, sa rzeczy ktorych nie przyspieszymy bo tez musimy keidys spac, od tygodnia nie mam kurwa czasu zeby zalozyc ludziom konta nie mowiac juz o dlubaninie porzadnej w skryptach. Jesli mnie zatrudnisz, zaczniesz mi placic i to rzyzwoite kwoty pieniedzy to obiecuje ze bedzie moim priorytetem spelnianie Twoich fantazji... (z zakresu gornictwa na SC).

=====================
Evil wkurwiony GM


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 14.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 10:35 
 
:smile:

*

Posty: 79
Dołączył(a): 9.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 12:42 
 
Chodzilo mi o to ze kowalstwo dotyczy chyba najwiecej graczy bo oporcz kowali takze wojownikow (a ci w sumie stanowia chyba najpowazniejsza czesc graczy ). Wiem ze nie jestescie instytucja charytatywna. I pomysl zeby usunac metlae kolorowe wydaje mi sie swietnym pomyslem przynajmniej do czasu az da sie zrobic cos innego. Najlepiej by bylo zostawic zelazo i zloto( z ktory jest jako jedyny szlachetny odrobine dopracowany), ale jak sie tak nie da to faktycznie zostawcie samo zelazo.
P.S. Do zadnego cechu nie naleze, a za ujawnienie takiego buga to mnie powinniscie na rekach noscic, a nie jeszcze mi dupe obrabiac :grin:
P.S.2 Szerszen, zrob sobie dzien wolnego, idz do kina, do pubu, schlej sie a nastepnego dnia jak bedziesz na kacu to zobaczysz ze swiat moze byc piekny, wystarczy tylko troche dobrej woli, bo inaczej na wrzody nam zejdziesz i kto bedzie skrypty poprawial? :smile:

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 13:34 
 
Ad p.s.2 Rozumiem ze stawiasz mi kino i beczke piwa... a do tego krzynke whisky... co do poprawiania skryptow jak zejde - bedzie to robil Thaxyllis :wink: - poki on nie zejdzie


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

*

Posty: 79
Dołączył(a): 9.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 13:40 
 
Stoi, ale musisz przyjechac do Wroclawia :smile:

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 14:35 
 
Cytuj:
2002-02-05 13:34, Szerszen napisał:
Ad p.s.2 Rozumiem ze stawiasz mi kino i beczke piwa... a do tego krzynke whisky... co do poprawiania skryptow jak zejde - bedzie to robil Thaxyllis :wink: - poki on nie zejdzie



ja mam takie jedno dziewcze i z checia wymienie je na skrzyneczka :smile:

**

Posty: 249
Dołączył(a): 14.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 16:24 
 
A wymienisz je na dzialajace kowalstwo ? :wink:

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 5 lut 2002, 16:51 
 
o ile bedzie dzialalo TYLKO mi...

***

Posty: 514
Dołączył(a): 23.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 lut 2002, 22:03 
 
Powiem wam szczerze fakt faktem Kowalstwo ma sporo Bugów niestey kelborn ma duzo racji. Ale z drugiej strony mi osobiscie przeszkadza najbardzien brak mozliwości ucia Exp ale to moej prywatne zdanie powinny być. Jednak rozumiem doskonale że Gm są tylko ludzmi i jako tacy potrezbuja spać jeść i zcasami sie pobyczyć. Tylko jedna proźba szanowani GM róbcie czasami tak że jeden odpoczywa a drugi spi bo jak pracujecie naraz to bywa tak że jeden coś naprwi drugi tez a zapi jest tego pierwszego Buga inna. a jak by jeden naprawial drugi pomagał graczom a trzeci odpoczywał mozna by muc o zmianie wart. Oczywiście zaznaczam że są to moje luźne filozofowania bo zasadniczo ja osobiście z dzaiłań Gm jestem zadowolony


_________________
"Est suloris Oth mithas - Uzarania zniszczenia świata zawsze jest jego początek*

***

Posty: 803
Dołączył(a): 1.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 lut 2002, 21:12 
 
a ja wracam do takiej prosby/pytania....
czy jest mozliwosc zeby skille w real i nie-real byly sobie rowne? tzn, w nie-real zeby byly ew bonusy od magicznych przedmiotow dodajacych do danej umiejetnosci itp

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 lut 2002, 21:33 
 
Moo-Zoon nie nie ma takiej mozliwosci.

Carvillian obawiam sie ze nas przeceniasz, poza spaniem i jedzeniem zarabiamy ejszcze w duzej mierze na chlebek staramy sie jak mozemy, ale zanim pare rzeczy sie zrobi... no niestet nox od bugow nie jest wolny - wtym rowneiz denerwujacych.

A moze zmienic emu na POL'a... bedizemy papugowac tym razem po CL i DZ :wink:


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 lut 2002, 21:46 
 
I zaczynac wszystko od nowa brrrrrr

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 lut 2002, 09:11 
 
POL zdecydowanei rulez, ale na poczatku bedziecie musieli duzo grzebac (jezeli mowiles powaznie)

n0 i ten wipe :lol:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.