Wiem doskonale, że stun ma znaczenie dla całego party/alliance. Chodzi m i o to, że mam w makrze wiązankę blink i stoneskin która się castuje wieki i może minąć 1 kolejka stunowania czasem zanim mi się to zrobi. Też chciałbym mieć blink (i stoneskin) na poisonge, której na moim kompie się nie da zestunować, pewnie dlatego że jestem na końcu świata internetowego (nie wszyscy mieszkają w wwie i mają wypasione centrale i łącza ze światem) i wszystko dochodzi do mnie z
bardzo dużym opóźnieniem. Jak widzę żółte napisy "Genbu ..." i jak odpalam macro na stun to krew mnie zalewa jak widze kiedy mój taru robi to co dawno odpaliłem, na waterge czy AM nie ma to znaczenia, na poisonge ma niestety (no chyba że stunner po stunowaniu ale niezestunowaniu poisongi ma być odpowiedzialny też za recasty cieni u tanków) (btw stunowanie to chyba mniej niż 0.5% czasu walki z genbu, w pozostałych 99.5%
czasu walki bez stuna nin chyba też recastuje cienie i też obrywa, dlaczego ma ginąć bo nie było stuna lub był ale niezestunował poisongi w 0.5% walki a nie w 99.5% ?
).
Oczywiście zdarzać się (i ostatnio się zdarzyła) może sytuacja gdzie jeden stunner widzi że inny stuner w swojej kolejce castuje Cure lub nuka na genbu i nagle nadciąga waterga i ... kolejność stunowania musi być odnowiona lub stunner dalej czeka na swoją kolejkę i nie robi nic lub pozostałych dwóch stunnerów castuje stun jednocześnie
.
Można przetestować stunowanie np. takie : ja będę stunować watergę, ktoś inny AM , ktoś inny poisonge (ale wątpię żeby to wypaliło, bo nasi uberzy przyzwyczajeni do grania w hnmlsach z ludźmi którzy mają serwery SE pod nosem nigdy nie mieli prawdopodobnie problemów w party ze stunowaniem lol).
"ale jak nie zestunujesz tej glupiej watergi to inni i tak oberwa(meelesi, tankowie)" - wszystkie watergi które miałem zestunować we wszystkich walkach z genbu w których brałem udział zostały przez mnie zestunowane, to o czym pisałem dotyczy tylko stunowania poisongi, niemożności stunowania w trakcie castowania innych rzeczy lub recast stuna > 0