A ja uwielbiam mojego maga, poprostu kocham jak biednemu prist/druid/warioror/shaman po polymorph wale firebala 1,5 k, kolejnego 1450, ptem pom/fireball 1400 i dobijam firebalem za 850. I to wszytko bez arcane power z samych trinkietow. Potem blue/green typ zaczyna whinowac pod ogrimmar ze mag jest overpower. do tego wejdzie czasem crit za 2,2 k + ignite. Oczywiscie jak odpale trinkiet i wszytko sie uda. Jak dla mnie dobrze ubrany mag wcale nie jest tak bardzo nerfniety. No moze poza warlokiem ktory ma 5,5 k hp i wali crity za 3-3,5 k z trinkietami uzywajac sucubusa i soulfire. Albo lock z soulinkiem, piekielnymi rezistami oraz cała masa petow na kazda okazje. Juz nie moge się doczekac jak zbiore tier 2 i bede walil 10 fireballi i kolejnego instant.
nerf mages.
W sumie dla mnie to by mogli dac jakaś wersje nerfnietego invisa + rezist cap. Ostanio miałem okazje walczyc z wariorem z full pvp gear generala + ten imba mieczyk za 14 range. Taki warek poprostu wymiata. I jak słysze narzekajacych warkow ze sa słabi to przykro mi sie robi. Bo taki wojak to maszynka do zabijania. 5-6,5+ k hp. Szarza hit hit intercept hit mortal blow. Tak ostanio warkowie graja duele. A juz biegajacych wariatow ze spinalem to jest az za duzo. A jak sie zdenerwuje to wklada fire rez gear i po zabawie. Lub z 80 frost gear i biednemu frost magowi rezistuje 50 % czarow bo sa binarne i kiepsko zaprojektowane. :/ albo owca która nie wytrzmuje dłuzej jak 15 s. A dobrego huntera nie da sie zabic nawet grajac na frost i majac all cd/trinkiety on.
Prawde mowiac to w end game equiped gear jak dla mnie mag jest słabszy jak na lvl np. 50 w porownaniu do innych klas. Naprawde trzeba poswiecic bardzo duzo statystyk aby isc w + dmg gear. Mele klasy aby wydatnie zwikszyc swój dmg potrzebuja dobrego łuku/miecza. Mag zmienia kazdy item. A tier 1 z MC jest tylko dla frost magów.
W MC/ZG arms/fury warek spokojnie outdmguje prawie kazda klase. Huntera i rogue to wogule trudno doścignac. Te ruznice sie troszke zacieraly ale teraz jak mozna zsynchronizowac dmg z innymi za pomoca dmgmeter to naprawde widac. Mag na ragnarosie u nas zadaje 60-80 k dmg gdzie hunterzy potrafia w tym czasie spokojnie wyciagnac do 70-90 k. Golemmag gdzie sie na opor dmg zadaje to nikt sie nie moze z rogue/hunter/warior równac. Myśle, ze te zmiany były długo oczekiwane i jak wprowadza przynajmniej 1/3 z tego co zostalo wypisane w mage concern to bedzie bardzo duzy +.
p.s na us mage forum przynajmniej maja fajnego CM. Kłuci sie tam z nimi ostro i przynajmniej jest aktywny
/vote Tseric ^^